Tek gecelik macera ve sonrasi 8 bolum.
Arabada.
Sedayla Mazhar onde oturup konusurken, Reyhanda arkada oturmus uyuyordu nerdeyse, sonra birden ayildiginda farkinda olmadan ani bir hareket yapinca sarqida olan kolu acir.
Reyhan: Ayyyyyyy.
Mazhar: Ne oldu???
Reyhan: Kolum aciyor. Uyudugum icin bir an unutdum....ve....
Mazhar: Hastaneye gidelim o zaman.
Reyhan: Hayir gitmeyelim.
Seda: Nasil gitmeyelim. Doktor demedimi haftada bir kez kontrole geliceksin diye.
Mazhar: Bir haftda 1 gun once doldu. Hem zaten kolun agriyor. Niye inad ediyorsunki?
Reyhan: Yaa pijama ve terliklerlemi gidicem hastaneye?
Mazhar: Gece sabaha kadar pijamalarinla dolasmissin ama. Hastaneye gitsen ne olucak? Ayrica bu konu kapandi. Hastaneye gidiyoruz o kadar.
Reyhan: Offfff
Seda: Hic oflama!!!!! N edersek o . Der ve 10 dakika sonra hastanenin onunde olurlar. Once Seda ve Mazhar arabadan iner.
Mazhar: Reyhan, hadi in. Der arka kapiyi acarak.
Reyhan: Hayir.
Mazhar: Reyhan inermisin?
Reyhan: Inmiyicem isde.
Mazhar: Tamam, sen bilisin. Seda al su anahtarlari. Biz simdi hastaneye giricez, senda arabayi park edip gelirsin. Der , sonrada Reyhanin saglam kolundan tutarak arabadan cikari.
Reyhan: Ya biraksana.
Mazhar: Birakmam. Iceri gircez.
Reyhan; Gitmiyicem isde. Boyle burda durucam. Der inad ederek.
Mazhar: Iyi sen bilirsin. Diyerek, aniden Reyhani kucagina alir ve o an birden goz goze gelirler. Fakat bu cok surmez. Bir kac saniye sadece. Sonra ikiside bakislarini bir-birinden ceker.
Reyhan: Indir beni!!!
Mazhar: Nasil istersen. Indiricem, ama hastaneye girdigimizde. Diyerek Reyhani hastaneye goturur ve doktorun odasina girirler. Doktor kolunu kontrol eder, sonra pansumanini yapdikdan sonra, yeni temiz sarqiya alir.
Doktor: Simdilik iyiye gidiyor. Yara kapandikdan sonra sarqiya gerek kalmiyacak, ama o zamanda masaj terapisine basliyicaz. Hem hastaneye gelicek belli gunlerde, hemde evde yapmaniz gerekicek.
Mazhar: Tama, yapariz. Siz merak etmeyin.
Seda: Peki bu pansumanlarini evde yapa bilirmiyiz.
Doktor. Evet. Ben yapilmasi gerekeni size soyluyecem. Simdi recetede yaziyorum. Yarayi temizlemek ve pansumanini yapmak icin gerekicek ilac lar. Onlarla pansumanini yapdikdan sonra, yeniden saricaksiniz. bunu bu gunden sonra artik her gun yapmaniz gerek.
Mazhar: Tamam. Dediginiz gibi yapariz. Reyhan hadi gidelim.
Reyhan: Ne??? Ben hic bir yere gitmem.
Mazhar: Hastaneyede girmem diyordun, ama girdin.
Reyhan: Zorle getirdin. Ben burdan pijama ve terliklerle cikmam isde.
Seda: Anlasildi. Bunun cikacagi yok. Ben en iyi eve gidip giyice bir sey getireyim.
Reyhan: Kitaplarimla cantamida getir. Bu gun derslerim var.
Mazhar: Seda: Giderken arabadaki kofteleride gotur. Arabada kalip bozulmasin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek gecelik macera ve sonrası.
FanfictionBu hikaye konusu dizidekınden farklı olan hikayelerimden biri . Ne kadar farklı diyeceksiniz kesin. Şöyle anlatayım. ReyMaz bebekleri olacagı icin anlasmalı evleniyorlar.