Tek gecelik macera ve sonrasi. 9 bolum.

306 5 3
                                    

Tek gecelik macera ve sonrasi. 9 bolum.

Mazhar : Hayıırr. Sen çok iyi bi anne olacaksın. Hem yeter artık burda oturup ağladığın. Uyuşacak heryerin. Der ve ayağa kalkar.

Mazhar : Hadi ver elini! Der , Reyhanda bir az Mazhara bakdikdan sonra Elini uzatir.

Mazhar : Hah. Şöyle. Hadi artık gidelim. Aaa! Lafa daldık evi unuttuk.

Reyhan: Evetyaaa unutduk. Kesin tutuyoruz dimi?

Mazhar : Gerçekten beğendiysen...

Reyhan: Begendim. Peki mobilyalari ne zaman secicez?

Mazhar : Mobilyaları yarın halledelim derim. Yarın önemli bi dersin var mı?

Reyhan: Yarin yok. Ama bu gun var. Emlakciyla konusdukdan sonra hemen okula gecelimmi? Bide sen bu gun gun almaya gidicekdin dimi?

Mazhar : Olur. Geçeriz. Evet alacaktım. Ama biraz daha oyalanırsak nikah dairesi kapanacak. Yarına kalicak.

Reyhan: Daha kapanmaz bence. Beni okula birakdikdan sonra gidersin isde.

Mazhar : Tamam. Hadi gidip emlakçıyla konuşalım. Der ve beraber arabaya binerler. Emlakciyla konusup evi tutar ve anahtarlari aldikdan sonra, Mazhar Reyhani okula birakir ordanda nikah dairesine gecer. Neyseki halya kapanmamisdi. 3 gun sonrasina gun alir ve okula gelir. O geldigindede Haluk abi gider. Ediple ikisi kalir kantinde. Reyhanda dersleri bitdikden sonra kantine gelir. Geldiğinde baya durgundur. Canının bişeye sıkıldığı her halinden belliydi. Kantindeki masalardan birine oturur. Mazharda Reyhanı gördükten sonra bir ıhlamur çayı alıp Reyhanın yanına oturur.

Mazhar : Reyhan! Neyin var?

Reyhanın dersleri pek iyi değildir bu sıralar. Malum başlarına gelenlerin haddi hesabı yok.

Reyhan : Bişeyim yok.

Mazhar : Reyhan, yüzünden belli bişey olduğu. İyi misin?

Reyhan : Sanki umrunda! Merak etme bebeğine bişey olmadı. Seni ilgilendirmeyen bir konu bu. Mazhar : Reyhan! Seni ilgilendiren şey benide ilgilendirir.

Reyhan : Neden? Yoksa bebeğini taşıyorum diye sahibimmi sanıyosun kendini? Ama sen bana hiçbir zaman sahip olamayacaksın! Der ve ayağa kalkmak ister. Ama başı döndüğü için başaramaz. Bir eliyle masaya tutunur. Bunu gören Mazharda hemen Reyhani tutar.

Mazhar : Reyhan! İyimisin? Gel, otur şuraya.

Reyhan : Bırak! İyiyim ben. Hem sanane?

Mazhar : Ya Reyhan gerçekten sen beni yanlış anladın. Ben umrumda olduğun için neyin var diyo sordum.

Reyhan : Umrunda olduğum için mi?

Mazhar : Evet! Şimdi hem neye canının sıkıldığını anlat hemde şu ıhlamurunu iç.

Reyhan : Tamam. Şey, son bir iki haftadır ders çalışamıyorum. Bu yüzden sınavlarım hiç iyi geçmedi.

Mazhar : O kadar çok şey yaşadın ki, benim yüzümden....

Reyhan : Daha öncede dedim. Senin bir suçun yokki.

Mazharın iç sesi : Bu kızında bir ayarı yok. Demin ne diyodu şimdi ne diyor? Kesin hormonlardan.

Mazhar: Peki sınavlarının hepsi bitti mi?

Reyhan : Hayır. Finaller var daha. Ama böyle giderse onlarıda veremem.

Mazhar : Vereceksin!

Reyhan : Anlamadım?

Mazhar : Diyorum ki vereceksin.

Tek gecelik macera ve sonrası.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin