Tek gecelik macera ve sonrasi 16 bolum.

162 3 0
                                    

Tek gecelik macera ve sonrasi 16 bolum.

Sabah.

Sabah ikiside alarmin sesine uyanirlar. Malum okula gidecekleri icin, aksamdan alarmi kurmuslardi. Ilk once Mazhar uyanir.

Mazhar: Sabah olmus. Acaba kacda uyudum? Uyku gelmediki bir turlu. Ama yinede rahat uyumusumbe. Reyhan hakliydi. Kanepe gercekden rahatmis. Acaba o nasil uyudu? Rahat uyuya bildimi? Neyse kalkinca kendisine sorarim. Bir azdan kalkar zaten. Gidip cay koyayim bari. Diyerek kalkip mutfaga gider. Caydanligin altini yakdikdan sonrada elini-yuzunu yikamak icin banyoya gitmek ister, ama gidemez. Reyhan kosarak yatak odasindan cikar ve ondan once banyoya girer. Her halde neden diye sormazsiniz. Malum sabah bulantilari, bir turlu pesini birakmayi dusunmuyorlardida. Mazhar Reyhanı ilk kez midesi bulanırken görünce açıkçası önce ne yapacağını bilemez. Çünkü pek bişey anlamamıştır.

Mazhar : Ne oldu ki bu koşarak banyoya kapattı kendini? Dediğinde kapıya yaklaşıp içerdeki sesleri dinler.

Reyhan : Öğğğğ! Öhö öhö. Öğğğğğğ!

Mazhar : Ha midesi bulanıyo. Reyhan! İyi misin? Sorar ama cevap gelmez. Cunki su an Reyhan pek cevap vericek durumda diyildi. Kusdukdan hemen sonra muslugu acip yuzunu yikamaya baslar. Mazharda su sesini duyunca, merakina yenik dusup iceri girer. Zaten Reyhanda aceleyle girince icerden kilitlememisdi kapiyi.

Reyhan : Mazhar?! Dingonun agırımı burası? Cevap vermemi bekleseydin bari!

Mazhar: Kusura bakma. Telaslandim birden iyimisin sen?

Reyhan: Sence??? Sorar Mazhara bakmadan. Halya yuzunu yikmaya devam ediyordu. Bitincede muslugu kapatip tam asqidan havluyu almak icin arkasini dondugunde Mazhari elinde havluyla gorur.

Mazhar: Al.

Reyhan: Sagol.

Mazhar : Reyhan, istersen doktora gidelim hı?

Reyhan : Mazhar sana daha öncede dedi.......

Mazhar : Biliyorum daha öncede dedin, ama ben seni böyle bembeyaz görünce içim rahat etmedi işte.

Reyhan : Sağol ama bu bulantılar normal. Yani doktorluk bişey yok.

Mazhar : Eminmisin?

Reyhan : Eminim.

Mazhar : Peki şimdi nasıl miden?

Reyhan : Hala bulanıyor ama geçer birazdan

Mazhar:Anladim. Rutin sabah bulantilari diyorsun yani?

Reyhan: Yaniii.

Mazhar: Ama hep boyle devam etmez her halde dimi?

Reyhan: Umarim. Hem bu bulantilar daha cok ilk 3 aya ozel bir sey bildigim kadar.

Mazhar: Sen simdi kahvalti etmekde istemezsin dimi?

Reyhan : Ay lafı ağzımdan aldın desem?

Mazhar : O kahvaltı edilecek desem?

Reyhan : Canım istemiyo desem?

Mazhar : Midenin bulanmayacağı şeyler buluruz desem?

Reyhan : Neymiş onlar desem.

Mazhar: Hani senin su sevdigin kahvaltiliklardan desem.

Reyhan: Dusuncesi guzel, ama emin diyilim desem.

Mazhar : Görmeden tatmadan karar verme desem?

Reyhan : Görsemde tadabileceğimi sanmıyorum desem?

Tek gecelik macera ve sonrası.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin