Tek gecelik macera ve sonrasi. 4 bolum.
Nikaha bir hafta kalmisdir. Her kes nikaha hazirlanmakdaydi. Reyhan haric tabiki. Sanki kendi nikahi diyilde, bir baskasinin nikahida, oda oraya misafir gibi gidicek. Yani davranisindan tamda bu anlasiliyordu. Simdide Reyhan hanim salonun ortasinda oturmus kendi-kendine sacmalamakdayken Fahriye ve Seda gelip onun yanina oturur.
Fahriye: Ne oldu Rehocum niye uzgunsun?
Reyhan: Istemiyorum!
Seda: Anlamadim?
Reyhan: Ben bu istemiyorum dugunude istemiyorum, bebegide istemiyorum. Ben ondan nefret ediyorum. Onla evlenemem.
Seda: Reyhan sacmalama ne demek istemiyorum??? Hem sen diyilmiydin, ikimizde bu bebegi istiyoruz diye?
Fahriye: Yaa ben anladim qaliba. Kiz bu hamileya ondan oyle konusuyor. Hormonlardan yani. Hatirlasana Aysemde boyle yapiyordu.
Seda: Sahiya. Reyhancim, bak sen sakin olmaya calis. Hem Mazhar cocugu istemedigini duyarsa çok üzulur. Kazaylada olsa sizin bi cocugunuz var. Hemde ikinizde istiyorsunuz. Ikinizin ortak karari sonucda. Dediginde Reyhan karnini kucaklayarak aglamaya baslar.
Reyhan: Ben bebegimi cok seviyorum ayrilamam ondan.
Seda: Iyide ayril diyen yokki canim benim.
Fahriye: Onu senden kimse ayirmaya calismiyorki canim. Sakin ol kuzum benim. Biz Sedayla mutfağa gidiyoruz. Aksama yemek yapmak lazim.
Reyhan: Ben köfte istiyorum.
Fahriye: Canim beniiiiim senin canin koftemi cekiyor???
Reyan: Sakin siz yapmayin!!! Der bagirarak ve ayni ses tonuylada konusmaya devam eder.
Reyhan: Ben Nail amcanin koftesinden istiyorum.
Seda: Tamam. O zaman biz yemek yapmayalim. Fahriye?
Fahriye: Ha canim
Seda: Bu akşam kofteciye gidelim. Yigenimizin cani kofte cekmis.
Fahriye: Eee tamam o zaman. Der ve Reyhan bunu duyunca hafivden dudaklarini yalamaya baslar. Gozlerinin ici parliyordu resmen.
Fahriye: Allah askina suna bak ya. Nasilda sevindi kofteciye gidicegimizi duyunca.
Seda: Aksama kadar aç kalmayalim o zaman. Aksama yemek yapmiyacazsak. gidelimde biskuvu atistiralim.
Fahriye: Hadi Rehocum gel.
Reyhan : Hmmm bisey istemiyor canim. Ama süt varsa icerim. Sut varmi.?
Seda: Kalmamis. Ama ben hemen gider alir gelirim.
Reyhan: Yok yok ben giderim. Birazda dolasir hava alirim.
Fahriye: Eee tamam o zaman. Hadi Sedacim biz cay koyalim. Der ve mutfaga gideceklerken. Fahriye bir sey hatirlar ve Sedanin kolundan tutarak kanepeye Reyhanin yanina getirir. Seda: Birak kolumu fahriye. Ne yapiyosunya?
Fahriye: Otur şuraya. Konusucaz. Cok onemli. Kiz Reyhan, senin bir hafta sonra nikahin yokmu???
Reyhan : Vaaar....ne yazikki var.
Fahriye: Gelinligin varmi???
Reyhan: Yooo
Seda: Olmaz oyle şey! Gelinlik dugunun olmazsa olmazidir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek gecelik macera ve sonrası.
FanfictionBu hikaye konusu dizidekınden farklı olan hikayelerimden biri . Ne kadar farklı diyeceksiniz kesin. Şöyle anlatayım. ReyMaz bebekleri olacagı icin anlasmalı evleniyorlar.