Tek gecelik macera ve sonrasi 19 bolum.

140 2 0
                                    

Tek gecelik macera ve sonrasi 19 bolum.

2 gun sonra.

Bu gun Reyhanin son sinavinin sonucu belli olucakdi. Bu yuzden bu sabah ikiside acilen kahvalti edip okula gitmek istiyorlardi ve her zamanki gibi kahvalti keyfleri bitdiklerinde hazirlanip evden cikmak icin kapiyi acar ve karqo gorevlisini gorurler karsilarinda.

X: Gunaydin.

Mazhar: Gunaydin?

X: Mazhar ve Reyhan Kirman dimi?

Mazhar: Evet. Bizemi?

X: Evet. Buyrun. Ama once kimliginizi gostere bilirmisiniz?

Mazhar: Ha tabi. Reyhan, Cuzdanimin icinden kimligimi getirirmisin lutfen.

Reyhan: Tamam, getiriyorum. Diyerek iceri girer ve cuzdani acip kimligi cikarirken, gozu mazharin kimlikdeki fotorafina takilir. Gerci neden gozu takildigini kendi bile anlamaz? Ama fotorafdan sonra gozu aninda fotorafin yanindaki rakamlara takilir. Tarih bu gunun tarihiydi.

Reyhan: Bu gun dogum gunumuki? Kimlige bakilirsa oyle. Neyse, bunu sonra dusunurum.

Mazhar: Reyhan?

Reyhan: Geldim. Der ve kimlikle birlikde kapiya gelir ve kimligi Mazhara verir. Mazharda gerekli imzayi atdikdan sonra kocaman hediye pakedini iceri alip kapiyi kapatir. Bide her ne kadar guzelce paketlenmis olsada altindaki tekerleklerden, ne oldugu belli oluyordu.

Reyhan: Mazhar, bu dusundugum seymi yoksa? Hemen acalim.

Mazhar: Qaliba oyle. Oylede, kim gonderdiki.

Reyhan: Acarsan, kimin gonderdiginide anlariz.

Mazhar: Tamam aciyorum. Bir az sabirli ol. Diyerek Paketi acar ve tahminleri dogru cikar. Bu bir bebek arabasiydi.

Reyhan: Aaa arabanin icinde bide not var.

Mazhar: Bakalim ne yaziyor? Diyerek notu okumaya baslar.

Not: Once ne alacagimizi dusunduk ve en sonunda bu hediyeni ikinizinde begeneceginizi anladik. Bunu dugun hediyesi olarak bul edin. Bu son model bebek arabasida bizde bebeginize hediye armagan olsun.

Reyhan: Bizimkiler, dimi?

Mazhar: Aynen.

Reyhan: Ama bu cok guzelya.....

Mazhar: Begendinmi?

Reyhan: Hemde cok. Ama bos halini diyil. Der ve bir az durqunlasir.

Mazhar: Reyhan,

Reyhan: Hmm...

Mazhar: Hep boyle bos kalmayacakki. Bunun icin uzulmeye deyermi hic?

Reyhan: Biliyorum deymez ama duygulandim isde.

Mazhar: Anladim ben seni. Simdi biz bu arabayi bebek odasina birakalim ve okula gidelim. Bakalim sinavlarin sonucu cikmismi?

Reyhan: Tamam gidelim o zaman. Der ve bebek arabasini bebek odasina birakir ve kapiyida kilitleyip giderler. Okula geldiklerindede ilk is panonun onune gider ve sinav sonuclarina bakarlar.

Mazhar: Eee???

Reyhan: Bekle bir az. Bakiyorum. Diyerek kendi ismini arar ve sonunda bulur.

Mazhar: Buldunmu?

Reyhan: Evet. Mazhar,

Mazhar:???

Reyhan: Gecmisim!!!!!! Der ve Sevincinden Mazhara sarilir.

Tek gecelik macera ve sonrası.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin