Mazhar: Reyhan? Benim kaderimmi? Dediginde kendini cok tuhaf hisseder. Hani insan mutlulukdan agliyacakmis gibi hiss ederya bazen, isde oyle. Huzunlu bir sevinc vardi icinde. Huznuse, bu sevincini doya-doya yasayamasindandi qaliba.
Mazhar: Qaliba haklisin. Ben… ben seviyorum bu kizi. Hemde cok. Bu gune kadar nasil anlayamadim? Onunlayken her sey baska. Hayatima girmesiyle hayatimi tamamen deyisdi. Artik asik olmam diyordum. Evlilik desen, o is benim icin hayal olmusdu bile. Ama su an oturmus su kurabiye canavarini izliyorum. Dahasi bebegimiz olucak yakinda. Gercekden cok toafmis.
Mazharin ic sesi: Ha sunu bileydin. Sonunda kendinede itiraf etdin.
Mazhar: Canim benim ya. Ne kadarda masum? Insan dokunmaya kiyamaz. Heleki uyurken bir baska oluyor.
Mazharin ic sesi: Bilmemmi? Nede olsa ic sesinim senin.
Mazhar: Ama uyanikkende cok tatli oluyor bu cadi. Biliyormusun, ona boyle bakinca, icimden bir sey geciyor sanki. Bir sey yapmak istiyorum, ama gorunmez bir el beni durduruyor her seferinde. Bu o kadar uzucu ki. Bana illaki onu seviyorsun diyorsun. Tamam seviyorum. O benim kiymetlim. Ama unutdugun bir sey var.
Mazharin ic sesi: Neymis o unutdugum sey?
Mazhar: Reyhan beni sevmiyor. O benimle bebek yuzunden evlendi. Cocuk olmasa, o partide yasananlardan sonra bile benimle evlenmezdi. Zaten hep hatirlatiyor. Yani artik bilerek, kasitli hatirlatmasada bazen anlasmali evlendigimizi ve her seyin gostermelik oldugunu hatirlatiyor. Bu gune kadar sebebini anlamiyordum, ama simdi anliyorum qaliba. Onun bu gercegi hatirlatmasi beni uzuyor. Keske unutsaydi. Keske ikimizde unutsaydik bu gercegi.
Mazharin ic sesi: Keske demekten bikmadinmi ya?
Mazhar: Anlamadim?
Mazharin ic sesi: Yanii diyorumki olan olmus zaten. Hem bak siz bir-birinizin kaderisiniz. Ya oda seni seviyorsa olamazmi? Ki buyuk ihtimalle seviyor. Hatta sevmiyorsa bile, elbet sever. Sen icini ferah tut. Bir kere her ne kadar anlasmali evlensenizde, sana deger verdigi her halinden belli. Zamanla sevicekde. Belkide....sevmis bile.
Mazhar: Offf bilmiyorum. Ama beni sevmesini isterdim. Acaba bu soylediklerimi duysa ne tepki verirdi? Neyse kapatalim bu konuyu. Benimki imkansiz ask. Tek tarafli yanii. Sende cekil git basimdan.
Mazharin ic sesi: Iyi gidiyorum, ama simdilik. Yarin gorusuruz. Bir sey olursa ara beni. Der ve gider.
Mazhar: Neyse bende yatayim o halde. Yarin ola hayir ola. Der ve ustunu degistirdikten sonra yastik ve yorgan alip odadaki koltuga yatar. Daha dogrusu bir sure uyuyamaz. Cunki ic sesiyle konusduklari cikmiyordu aklindan. Ama sonunda Reyhani dusune-dusune uyuya kalir.2 saat sonra.
Reyhan gece ayak yoluna gitmek icin uyanir ve uykulu oldugu icin Mazhari hemen fark etmez. Gozlerini tamamen acmadan ve odanin isigini yakmadan banyoya dogru gider. Gitmisken bir kez yuzunude yikar, onunu gore bilmesi icin. Dondugundede Mazhari gorur.
Reyhan: Aaa!!! Ne zaman donduki? Hic duymamisim? Iyide neden yataga yatmadi. Off bendekide soru. Daha yataklari ayirmadikki. Iyide neden gece geldiginde ayirmadi.
Reyhanin ic sesi: Seni rahatsiz etmemek icin ola bilirmi?
Reyhan: Olurmu dersin? Olur qaliba. Ama boylede olmazki. Rahatsiz etmemek icin bu kucucuk koltukda uyuya kalmis. Sabah her yeri tutulur. Ne yapsam acaba? Uyandirsammi?
Reyhan ic sesi: Yanii olabilir aslinda. Ama baksana suna, ne kadar guzel uyuyor.
Reyhan: Hmm uyuyor, guzel uyuyorda, beli kopacak burada ya. Mecbur uyandiracam. Der ve Mazharin yanina gider.
Reyhan: Mazhar, Mazhar, Mazharcim, hadi kalk. Bak belin tutulacak burda. Mazhar,
Mazhar: Hmm,
Reyhan: Kalk hadi. Bak Belin tutulacak yoksa burda yatmakla.
Mazhar: Tamam kalkiyorum. Der ve gozleri kapali bir sekilde, daha dogrusu uykulu bir sekilde ayaga kalkmaya calisir, ama ilk denemede kalkamaz ve geri koltuga duser.
Reyhan: Ayyy!!! Bu nasil uyku ya? Ayakta duramiyorsun. Gel tutun bana bari. Der elini Mazhara dogru uzatarak.
Reyhan: Mazhar beni duyuyormusun? Hadi tutun bana. Der ve Mazhar ayaga kalkmayi basardiktan sonra kendini direk yataga atar ve yatagin ustune uzanir-uzanmaz yatdigi pozisyonda hemen uyuya kalir.
Reyhan: Aaa uyudu yine.
Reyhanin ic sesi: Sen ne bekliyordunki?
Reyhan: Ha! Yok canim ondan degilde. Kiyamam ya, baya yorulmus demekki. Gozunu bile acicak hali yok. Kut diye gitti.
Reyhanin ic sesi: Eee sen ne yapacaksin peki?
Reyhan: Bilmem. Bende yanina kivrilir yatarim herhalde.
Reyhanin ic sesi: Kimin.? Mazharin yaninami?
Reyhan: Evet. Yanii formalitedende olsa nikahli kocam neticede. Hem sadece ayni yatakda yaticaz. Baska birsey yapmiyacazki. Gerci........biz farkinda olmadan, coktan yapmissiz yapacagimizi ya, neyse. Dedigim gibi alt tarafi uyuyacaz. Baska birsey degil.
Reyhanin ic sesi: Iyide sen ne diye bana hesap veriyorsun. Ister uyursunuz, istersede.....Neyse an ladin sen beni. Zaten evli ciftler icin normal olan bir durum. Ne diye kendine hesap veriyorsun?
Reyhan: Ne bileyim. Ayrica biz normal evli ciftde sayilmayiz.
Reyhanin ic sesi: Tabi-tabi bende oyle dusunumusdum zaten. Ayrica bu formalite konusunu artik kapatsan cok iyi olucak. Yani durmadan hatirlatmayi kes. Onunda morelini bozucaksin yoksa. Seni memnun etmek icin her seyi yapiyor, sende her firsatda kagit ustunde kocan oldugunu yuzune vuruyorsun. Ister bilerek, istersede bilmeyerek. Fark etmez. Sonuc ayni. Yani oyle oldugu azmis gibi sende hatirlatiyorsun.
Reyhan: Oylemi dersin? Iyide ben gercekden farkinda olmadan agzimdan kaciriyorum. Ama soz daha dikkatli olucam.
Reyhanin ic sesi: Iyi Sen bilirsin. Iyi geceler o zaman.
Reyhan: Sagol canim. Der ve ic sesi kaybolur.
Reyhan: Hmm...ustunu orteyim bari. Diyerek Mazharin ustunu orter ve kendide kendi tarafin yatip uyur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek gecelik macera ve sonrası.
FanfictionBu hikaye konusu dizidekınden farklı olan hikayelerimden biri . Ne kadar farklı diyeceksiniz kesin. Şöyle anlatayım. ReyMaz bebekleri olacagı icin anlasmalı evleniyorlar.