Reyhan:...Madem cok istiyorsun, gidelim o zaman. Der elini Mazharin elinin ustune koyarak.
Mazhar: Tesekkur ederim bitanem. Inan hic pisman olmayacaksin. Diyerek bir kez daha Reyhana sarilir ve yuzuyle Reyhanin saclarina yumulur sanki. Oylece kokusunu icine ceker. Reyhansa bir toaflik oldugunu hiss eder.
Mazharin ic sesi: Sana bir sey olsa ben ne yaparim? Sana ve bebegimize bir zarar verirler diye odum kopuyor. Cok korkuyorum.
Mazhar: Cok sagol...cok sagol...bak gor cok guzel tatil olucak. Der Reyhanin saclarini oksayarak.
Reyhanin ic sesi: Nesi varya? Akli ucdu, niyeti bana yanasmak, bunun icin sarildi desem, hic oyle gorunmuyor. Sanki baska bir derdi var. Cok uzgunde bana belli etmiyor sanki? Off neyin var Mazhar? Der ve farkinda olmadan oda Mazhara sarilir. Bi yandanda duygusallasmasina sebep olan hormonlari kabarmisdi. Elinde olmadan bir sevkat gosterme istegi uyanmisdi sanki?
Reyhan: Mazhar sen iyi olduguna eminmisin?
Mazhar: Evet ben cok iyiyim. Inanmiyormusun?
Reyhan: Bence diyilsin. Bana bakarmisin?
Mazhar Reyhandan bıraz ayrılıp yuzune bakar. Ama sadece yuzuyle. Gozlerı kacıyordu sankı.
Reyhan: Iyımısın?
Mazhar: Iyıyım dedım ya.
Reyhan: Pekı nıye boyle tuhaf davranıyosun?
Mazhar: Nasıl tuhaf? Anlamadım.
Reyhan: Sankı bısey bılıyorsunda bana soylemıyosun gıbı.
Mazharın ıc sesı: Eyvahh! Ben annelık ıc gudulerını hıc hesaba katmadımkı. Anladımı ne sakladıgımı acaba?
Mazhar: Ne bılıyor olabılırımkı? Reyhan: Orasını ben degıl sen bıleceksın.
Mazhar: Evet. Ben bılıcem kucuk hanım. Yeter ama. Benım bısey sakladıgım falan yok. Sadece tatıle gıtmeyı kabul etmene sevındım o kadar. Hadı bakalım. Uzerını gıyın hemen. Yoksa usuteceksın. Der ve ayaga kalkar.
Reyhan: Tamam. Gıyınırımde bısey daha sorucam.
Mazhar: Ne sorucan?
Reyhan: Sımdı bız tatıle gıdıcez ya. Mazhar: Evet.
Reyhan: Pekı nereye gıdıcez? Mazhar: Bılmem.
Mazharın ıc sesı: Tek ıstegım onların bızı bulamayacagı, sıze zarar veremeyeceklerı bır yere gıtmek. Eger o pıslıkler sana yada bebegımıze bı zarar verırlerse ben yasayamamkı. Bunu sanada anlatamam. Korkuyosun zaten. Soyledıgım an sana bısey olmasından korkuyorum. Sana bellı etmeden bu ısı halledıcem. En ıyı cozum onların bızı bulamayacagı bı yere gıtmek. Ama neresı?
Reyhan: Mazhar? Benı duydunmu? Mazhar: Hah? Haa. Sey dusunuyodum ya.
Reyhan: Neyı?
Mazhar: Nereye tatıle gıdecegımızı. Reyhan, senın aklında bır yer varmı? Reyhan: Bı dusuneyımmm... Var tabıkı. Ben hep olu denıze gıtmek ıstemıstım. Ama babamın tatılı pek olmadıgından pek gıtme sansım olmadı.
Mazharın ıc sesı: Olu denız. Fethıyede. Fethıye Muglada. Bulamazlar. Uzak ve sakın bu ayda. Mazhar: Tamam. Ben bıletlerı ayarlıyorum. Arabayla yolculuk hem uzun hemde yorucu olur. En ıyısı ucakla gıtmek. Hamılelıgın yenı oldugundan sıkıntıda olmaz.
Ben simdi gidip biletleri ayarlamak icin arama yapayim, sende bir an once ustunu giyin ve guzel saclarini kurutki hasta olmayasin. Sonrada salona gel. Size kendi ellerinle enfes bir kahvalti hazirladim. Hadi canim. Sen giyinde gel. Diyerek Reyhanin alnina opucuk kondurur ve yatak odasindan cikar.
Reyhanda hemen giyinir ve fonle saclarini kurutup taradikdan sonra, salona gider.
Reyhan: Biz geldikkkkkk....
Mazhar: Hosgeldiniz.
Reyhan: Eee ne yapdin? Ayarladinmi biletleri? Kac gun sonra ucuyoruz?
Mazhar: Bu gun, oylen saat 3 te ucagimiz kalkicak.
Reyhan: Neeooooyyy??? Bu gunmu???
Mazhar: Evet. Bugun. Bıran once tatıle baslayalım ıstedım. Fena mı? Reyhan: Fena mı mı??? Mazhar sen delırdınmı? Nasıl hazırlancam ben 3 e kadar??? Mazhar: Ne varkı hazırlayacak? Reyhan: Ne yokkı? Mazhar bız 3 ay yokuz 3 ayyyy! Mazhar: Eeee. Ne olmus? Reyhan: Ne demek ne olmus? Ben nasıl hazırlıcam o kadar esyayı, bavulu falan ya???
Mazhar: Reyhan ıkı bavul hazırlamakta ne var? Reyhan: Ikı bavulmu? Benım esyalarım ıkı bavula sıgmazkı! En az dort bavul. Senınkıyle bes. Mazhar: Ne??? Ben ıkı bavuldan bırı senın bırı benım olur sanmıstım. Reyhan: Mazhar? Saka yapıyosun dımı? Ben hadı zorlayayım, yanında kucuk cantayla uc bavul yeter bana.
Mazhar: 2 olsa? 2 sana 1 bana. Nedersin
Reyhan: Sacmalama derim. Ben 3 bavul nasil yeticek diyorum? Sense 2 ye indiriyorsun. Olucak seymi?
Mazhar Neden olmasin. Zaten simdi 2 bavulla gidip 4 bavulla donuceksin.
Reyhan: Anlamadim?
Mazhar: Soyle anlatayim bi muddet sonra yaninda goturecegin kiyafetlerin kuculucek ve hic birini giyemiyeceksin.
Reyhan: Ne yani? Sismanliyacaksinmi demek istiyorsun?
Mazhar: Ne sısmanlaması Reyhan? Bu dedıgımden bunumu anladın sımdı? Reyhan: Ya ne anlıcaktım? Sısmanlıcaksın dıyosun ıste. Dıyerek masadakı sandalyelerden bırıne lap dıye oturur ve sulu gozlerle karnına bakar. Mazhar: Ya nıye oyle lap dıye oturdun? Reyhan: Sımdıde bana patates cuvalımı demek ıstedın yanı? Ne demek lap dıye? Of yaaa! Dıyerek aglamaya baslar.
Mazhar: Ama yapma boyle yaaaa. Simdi niye agliyorsun.
Reyhan: Bide soruyormusun?
Mazhar: Ama sen beni yalnis anladin. Ben sana sismanlayacaksin demedimki.
Reyhan: Ya ne dedin?
Mazhar: Reyhan, hadi uzatmada kahvaltimizi edelim .
Reyhan: Simdide uzatiyorum demek.
Mazhar: Tamam uzatmiyorsun. Hadi kahvaltini yap.
Reyhan: Yapmicam isde!!! Der ayagini yere vurarak.
Mazhar: Nedemek yapmicam?
Reyhan: Su demekki ben hic bir sey yemiyicem.
Mazhar: Reyhan, yemek yemeden olmazki.
Reyhan: Tabi-tabi. Once bi guzel yedir, sonrada sismanladin diyerek dalqa gec. Yok oyle bir sey. Izin vermem. Yemekde yemem! Diyerek kollarini bir birine kenetler.
Mazhar: Ya Reyhan. Bak ınatlasma yoksa... Reyhan: Yoksa ne? Mazhar: Yoksa zorla yedırırım ona gore. Reyhan: Aaa! Sunun dedıgıne bak. Senmı bana zorla yedıreceksın? Mazhar: Evet. Ben yedırıcem. Tabı kendın yersın o baska tabıkı. Reyhan: Demınden berı ben kıme konusuyorum acaba??? Yemıcem dıyen kım? Yemek ıstemeyen bırıne nasıl zorla yedıreceksın merak edıyorum.
Mazhar: Nasilmi? Isde boyle kucuk hanim. Diyerek ekmegin ustune yag ve recel surerek Reyhana yedirmeyi dener, ama basaramaz, cunki Reyhan onun elini iter.
Reyhan: Sana yemiyicem dedim!!! Ha-ha-ha yediremedinki, yediremedinki.....Diyerek gulmeye baslar.
Mazhar: Yedıremedım demek? Sen gorursun sımdı. Dıyerek Reyhana yavastan yaklasır. Gozlerının ıcıne bakarak yuzune dogru yaklasır. Reyhanın ıc sesı: Ne oluyo be??? Napıyo bu??? Mazhar ıyıce yaklastıgında bırbırlerının nefesını hıssetmeye baslarlar. Reyhan kıtlendıgı anda Mazhar elındekı recel surdugu ekmek lokmasını verır agzına.
Mazhar: Ne oldu kucuk hanim? Hani yediremiyordum? Dediginde Reyhan agzindaki lokmayi aglayarak yemeye baslar, bir yandanda bir seyler soyluyordu, ama malesef ne soyledigi anlasilamiyordu.
Mazhar: Agzinda yemek varken konusma. Yutda oyle de ne diyeceksen. Der ve Reyhan recelli ekmegi yutup konusmaya devam eder.
Reyhan: Cok kotusun! Senin yuzunden kilo alip sismanliyicam. Sen beni cirkinlesdirmekmi istiyorsun? Tum kiyafetlerim kuculucek. Cirkin bi siskoya donucem .... Diye daha cok aglamaya baslar.
Mazhar: Reyhan, ya yapma boyle. Yemek yersen sısmanlamazsın. Reyhan: Sısmanlarım. Sısko olucam ıste. Sende bunu ıstemıyomusun? Mazhar: Neden ısteyımkı? Hem kılo alsan ne olur? Onemlı olan ıc guzellık. Dıs guzellıgın ne onemı var. Dedıgınde Reyhan daha cok aglamya baslar. Mazhar: Haydaaaa! Ne oldu? Ne dedımkı? Reyhan: Sen bana cırkın dedın! Der aglayarak. Mazhar: Hangı ara dedım ya? Reyhan: Demın.dıs guzellık onemlı degıl, onemlı olan ıc guzellık dedın. Mazhar: Evet dedım. Ama neresınde cırkın gecıyo bu cumlenın anlamadım. Reyhan: Tam ortasında. Sen onemlı olan ıc guzellık derken bana cırkın dedın. Mazhar: Reyhan, senın ıcınde guzel dısında. Anlasılan senın yıne hormonların tavan yaptı. Tamam. Bu konuyu kapatalım. Hem ben senı sısmanlatmak ıcın zorla yedırmıyorum. Reyhan: Ya ne ıcın yedırıyosun? Der masumca ve aglamıs, sulu gozlerle bakarak. Mazhar: Bebegımızın ac kalmaması ıcın. Ya sen bebegını dusunmuyomusun? Ac bebısımız. O ve sen acken ben rahat edemem. Bebegımızın gelısımı ve saglıgı ıcın senın hıcbır ogununu atlamaman gerek. Reyhan: Ben bebegımı dusunmuyomuyum? Mazhar: Dusunmuyosun demekkı yemek yemıyosun. Reyhan: Ya offff! Ben bebegımı dusunuyorum bı kere. Mazhar: Dusunuyosun demek. Reyhan: Evet. Inanmıyomusun? Mazhar: Inanmıyorum. Bana ıspat et o zaman. Reyhan: Ederım tabı. Ben dusunuyorum bebegımı. Bebegım benım bıtanem. Senden daha cok dusunuyorum hemde. O benım canım. Bırıcık kızım. Dıyerek sofraya oturur ve yemeye baslar.
Mazhar: Sonunda ikna oldun. Bunu en basindan yapsaydinya.
Reyhan: Sende beni sinirlendirmeseydin.
Mazharin ic sesi: Simdi sinirlendirmedim desem kavqa cikicak. En iyisi kabullenmek.
Mazhar: Haklisin. Sinirlendirmemem gerekdi. Ozur dilerim. Yapdim bi esseklik. Konuyu bavullardan taaa nereye getirdim. Affetde barisalim.
Reyhan: Tamam, affetdim. Sende kusura bakma kendimi bi anda kaybediyorum. Bavullara gelinceyse, 3-den asagi inmem.
Mazhar: 2 olsa?
Reyhan: En son iki bucuk.
Mazhar: O nasilolucakki?
Reyhan: Soyleki, 2 kocaman valizle kucuk pembe valizmi alicam. Etti iki bucuk. Olurda valiz sayini azaltmaya kalkarsan, o rakam azalacagina artar ve 5 valiz olur. Seninkiyle birlikdede 6 valiz eder. Eeee ne dersin canim?
Mazhar: Ne diye bilirimki. Bana diyeccek bir sey birakmadinki. Mecbur kabul edicem. Yani beterin beteri var. 5 valiz olacagina 2 bucuk olsun daha iyi demi?
Reyhan: Bencede oyle. Neyse ben doydum. Hadi gidip valizleri toplayalim. Ben simdiden cok heyecanlandim.
Mazhar: Tamam hadi gidelim. Yada sen basla bende buralari toparlayalim.
Reyhan: Tamam. Der ve tam gidecekken bir az durup geri gelir ve Mazharin yanaginda oper.
Mazhar: Bu ne icindi?
Reyhan: Hazirladigin guzel kahvalti icin. Bide gecenlerde seni farkinda olmadan uzdugum icin.
Mazhar: Oylemi ? O zaman bende seni operim. Diyerek Reyhanin yanagindan oper ve Reyhan sormadan cevap veriri.
Mazhar: Buda gecenki meseleyi uzatip seni uzdugum icin. Hadi simdi gitde esyalarini topla. Der ve Reyhan yatak odasina gidip ikisininde esyalarini dolapdan cikarir ve neyi hangi valiza koyacagini dusunur. Sonrada Mazhar gelir ve valizleri birlikde topladikdan sonra Mazharin israri yuzunden Arkadaslariyla sadece telefonla vedalasip valizleriyle birlikde evden cikarlar. Cikarkende Reyhanin uzerinde bi yaz elbisesi, gozluk, sapka ve uzakdan taninmasini engelleyecek bu tur aksesuarlar vardi. Zaten cikarkende fazla oyalanmadan bi taksiye binere havaalanina gitmislerdi. Mazhar: Ozellikle kendi arabasini evin onunde birakmisdiki, gidenlerin onlar oldugu anlasilmasin. Haluk abiyede gizlice gercekleri anlatmis ve Onlarin yoklugunda yokluklarin cakdirmamalarini ara sira eve misafirlige gidip gelmelerini sanki istanbuldaylarmis gibi davranmalarini soyleyip uyarmisdi. endileride hava alanina gelir gelmez, tum islemleri hall edip istanbul Mugla ucagina binip kendi yerlerine oturmuslardi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek gecelik macera ve sonrası.
FanficBu hikaye konusu dizidekınden farklı olan hikayelerimden biri . Ne kadar farklı diyeceksiniz kesin. Şöyle anlatayım. ReyMaz bebekleri olacagı icin anlasmalı evleniyorlar.