Cannibal

5.6K 181 21
                                    

🍴Cannibal


İyi okumalar :)

-----------------------------

21 Haziran 2011

*HARRY*

Eğer yüksekte duruyorsanız,rüzgar kulağınızda uğuldar.Kilometrelerce aşağıdaki insanların ve arabaların sesleri bir gürültü şeklinde size ulaşır.Yavaş yavaş öne doğru eğilir ve gözlerinizi kapatırsanız korkarsınız.Düşmekten.Derine doğru düşmekten..

Herkes birazcık aşağı baktıktan sonra durur.

Ama ben herkes değilim.

Ben hep diğerlerinden farklıydım.

Ben kimdim ?

Kan,et,ölüm.

Karanlık.Boşluk.

Kalpsiz.Vicdansız.

Varlığımı tanımlamak istersem söyleyeceklerim bu kelimeler olur.

Çünkü benim için başka bir şey yok.

Aşk yok.Işık yok.Hayat yok.

Ben ve insan etine saplantım.Sadece bu var.

Gece yarısından kısa bir süre önce sokaklar terk edilir.

Sadece bir kaç sarhoş uğrar sokaklara ve az sayıda takım elbiseli iş adamları kendi arabalarıyla evlerine gider.

Bulunduğum yüksek binadan aşağı bakınmayı kesip aşağı inmeye başladım.

Bir kaç motorun gürültüsü haricinde etrafta ölüm sessizliği vardı.

Bu benim için başlangıcın işaretiydi.

İki yol ayrımına gelmiştim.

Sol mu sağ mı ?

Her iki yönde zifri karanlık,yani gözlerimin önündeki kendi elimi bile göremiyordum.Neden bilmiyorum,ama düşünmeden sola döndüm ve yürümeye başladım.

Bir içgüdü beni yönlendiriyordu.

Sokak sonsuz uzunlukta görünüyor ama sonunda loş bir sokağın sonundayım.

Yüksek sesli bir kahkaha duyana kadar amaçsızca dolaşıyordum.Her adım attığımda ses daha net duyuluyordu.Bedenime bir acı batıyor ve kontrol edilemez bir arzu beni ele geçiriyor.

Tam anlamıyla gözlerimin karardığını hissediyordum.

Caddenin diğer tarafından sinama kapısı açıldı.

Av başlıyor.

*

Kısa olduğuna bakmayın diğer bölüm çabuk gelecek :)

BU HİKAYEYİ OKUMAYA BAŞLAYACAKLAR İÇİN ÖNEMLİ NOT:

Bu hikayede masum,kendi halinde sıradan bir kız yoktur.Bu hikayede hayalleri olan,aklı başında bir kız vardır.

Bu hikaye katillidir.Ancak diğer hikayelerden farklıdır.

Bu hikayede katil,esas kızı işkence etmek için kaçırmaz.

Bu hikayede aşk çok zor bulunur ancak vardır.

Ve son olarak bu hikaye Kuzuların Sessizliği ve Hannibal filmlerinden esinlenilmiştir.Birebir aynı olan sahneleri de vardır.Ama tamamiyle aynı değildir.

Şimdi,madem bu kadar benziyo hatta aynısı niye yazıyorsun ? Diye soranlarınız olabilir.Bunu Harry'e uyarlamak için.Ve kitapların her zaman için filmlerden daha güzel olduğunu kanıtlamak için yazıyorum :)

Tüm bunları önceden söylemek isterim ki okumak isteyen ona göre okusun.Okuyan da bana 'Kuzuların sessizliğinde de vardı,o filmin aynısı .s'gibi yorumlar yapmasın.Her şeyi baştan söylüyorum.


Cannibal/H.SHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin