O çok farklıydı ve nedense onu bir kaç defa daha görebilecekmişim gibi hissetmiştim.
''Söyleyin bakalım Mix size ne söyledi.Yan hücredeki çok kişilikli Mix ?Çünkü size laf attı.Ne söyledi ?'' diye sordu oldukça sakin gözüküyordu açıkçası bu derece sakin olması insanı tedirgin ediyordu.Ona doğruyu söylemeye karar verdim,bilse ne olacaktı ki.''Vücudunun kokusunu alabiliyorum dedi.''diye karşılık verdim ciddi bir şekilde.''Anlıyorum.''dedi sonra ''Ben alamıyorum.''diye ekledi.Onun hücresi kalın camlardan oluşuyordu.Hiçbir yerinde açıklık yoktu sadece hava girmesi için üst tarafta beş tane küçük delik vardı.Styles parmak uçlarında yükseldi ve burnunu o küçük deliklere yaklaştırarak derin bir nefes aldı.''Vanilya...''diye mırıldandı daha çok içine nefes alırken.''Elveslıj kremi kullanıyorsunuz.''bakışları bana döndüğünde söylediklerini duymazdan geldim.Kullandığım kremi nasıl bilmişti,koku alma duyusu bu kadar mı gelişmişti ?
''Bu çizimleri siz mi yaptınız Doktor ?''diye sordum hüçresinin içindeki kağıtları göstererek.Bir çok resim vardı.Birisi de yatağının baş ucuna asılmıştı.Ona baktığımı fark etmiş olmalı ki ''Ah,o mu Santa Maria Del Fiore'nin batıdan görüntüsü,Floransa'yı bilir misiniz ?''diye sordu sırıtarak.Gamzeleri..gerçekten çok güzeldi.Nasıl böyle biri bir sürü insan öldürür ve onların etini yer ?
''Bütün bunları hafızanızdan mı çizdiniz ?''diye sordum.''Hafıza Ajan Starling,bir manzara yerine sahip olduğum tek şey.''diye cevap verdi.Yani bunları hafızasından çizmişti.Bu etkileyiciydi çünkü bu resim çok detay gerektiriyordu.Pekala,geldiğim konudan sapıyorduk.Bir an önce konuya girsem iyi olurdu.Gülümseyerek ''Belki bu anket hakkındaki fikirlerinizi söylemek istersiniz.''dedim.O ise ''Ah,yo yo.Hayır.Çok iyi gidiyordunuz,naziktin ve nezaketime karşılık veriyordun.Mix'in utanç verici hakaretini paylaşarak güven kazanmıştın.Ama bu anketi beceriksizce araya sokuşturmaya çalıştınız.Cık cık cık cık.''durdu ve sertleşerek ''İşe yaramaz.''dedi.Yüzümdeki gülümseme soldu.sertleşti ''Sadece bi bakmanızı istedim,ister yapar ister yapmazsınız.''dedim.
''Evet.Jack Crawford bir öğrencisinden yardım aldığına göre çok meşgul olamalı.Şu yeni katili aramakla meşguldür.Bufolo Bill'i.Çok yaramaz bir çocuk.Ona niye Bufolo Bill dendiğini biliyor musun ? Lütfen söyle,gazetelerde yazmıyor da.''dedi.İsteğini yaptım ve söyledim.''Kansastaki bir cinayet masasında espiri olarak başlamış.Biri bu kurbanın derisini yüzmeyi seviyor demiş,bufolo'lar da deri yüzerler bu yüzden..''
''Derilerini neden yüzüyor dersin Ajan Starling ? Hadi yorumunla şaşırt beni.''diye sordu bana.''Ona heyecan veriyor.Çoğu seri katiller kurbanlarından bir hatıra alır.''dedim hiç düşünmeden.Onun...benimle oynadığını hissediyordum.
''Ben almadım.''dedi hafifçe sırıtarak.Yüzü her ne kadar gülse de gözleri her zaman donuktu.''Evet,evet siz onları yediniz.''dedim onu suçlar bir şekilde.Aramızda kısa bir sessizlik oldu.Bu sessizlik içerisinde tek odağım onun zümrüt yeşili gözleriydi.''Şunu bana ver şimdi.''dedi elimdeki anteki kast ederek.Oturduğum yerden kalktım ve camın sol tarafında bulunan kayan yemek bölgesine kağıtları koydum ve iktirdim.Şu yemek bölgesi bir çekmece gibiydi.
Kağıtları aldı ve göz gezdirmeye başladı.Yüz ifadesi git gide değişiyordu.Ankette kendi geçmişiyle ve Bufolo Bill'i bulmamızda işe yarayabilecek şeylerle ilgili sorular vardı.''Claire Starling plastik bıçağınızla beni parçalara ayırabileceğinizi mi sanıyorsunuz ?''dedi ses tonu sinirli gibiydi ama çok sakindi.''Hayır ben sadece bildiklerinizin bir yardı---''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cannibal/H.S
Teen Fiction'' Sen bir cani bir canavarsın!''diye haykırdım telefonda. ''Ah,hayır hayır.Bu hiç hoş bir şey değil.Eğitimli psikopat demeni tercih ederim.''dedi gayet ciddi ve sakin bir şekilde.Bu beni daha da çıldırtmıştı.Nasıl sakin kalabiliyordu ? Omuzlarımı d...