Don't Worry.

1.8K 101 40
                                    


Gözlerimi yavaşça araladım ama gözüme giren ışık gözlerimi tekrar kapatmamı sağladı.Bu defa ışığa hazırlıklı olarak gözlerimi açtım.Gözlerimi beyaz tavandan ayırdım ve nerde olduğumu anlamak için etrafıma baktım.Solumdaki sandalyede oturan Harry'i görünce kalbim tekledi.Harry'nin yanında duran Tiffany de uyandığımı fark edince doktorlara haber verdi.

Harry yeşillerini gözlerime diktiğinde onu bir kaç saat öncesinden çok farklı buldum.Bir kaç saat önce üzgün bakıyordu ama şimdi suçlu gibi ya da pişman.İçeriye Zayn girdi.''Clarice,iyi misin ?''diye sorduğunda olumlu bir şekilde mırıldandım.Hepsi farklı duruyordu,gergin gibi.Ne olmuştu ? ''Doktorunla konuştuk--''Tiffany'nin sözü içeri giren doktor sayesinde kesildi.

Enerjik doktor hemen konuşmaya başladı ''Güzel bayan uyanmış demek.''Bu iltifatına hafifçe gülümsedim daha doğrusu gülümsemeye çalıştım.''İkinizde iyisiniz.Sadece aç kaldığınız ve stresli olduğunuz için bayıldınız,sağlık durumunuz yerinde fakat bir kaç gün hastanemizde kalmanız sizin açınızdan daha yararlı ol--''Doktor konuşmaya devam ederken aklımda dönüp duran tek şey 'İkinizde iyisiniz' cümlesiydi.Ne demekti bu ? Harry'e baktığımda başını öne eğmişti.''İkiniz derken neyi kast ettiniz doktor ?''diye sordum sesim ilk başta çatlamıştı ama sonra düzelmişti.''Bilmiyor muydunuz?''diye sordu anlayışla.''İki haftalık hamilesiniz Bayan Starling.''dedi daha sonra devam etti.''Dediğim gibi bir sorun olursa buradayım.En az bir gün daha misafirimizsiniz.''

Odadan çıktığında derin bir sessizlik oluştu.

Hamilesiniz Bayan Starling.

Hamilesiniz.

Hamile.

Gerilmiştim ve endişelenmiştim.Bir çocuk mu ? Bunu hiç düşünmemiştim,bir çocuk yapmayı.Buna kesinlikle hazır değildim.

Çocuğun Harry'den olduğu belliydi ama Harry'nin çocuk istemeyeceği de kesindi.Bu sabah beni bırakıp gitmeyi seçmişken şimdi burdaydı ve çocuğumuz olacağını öğreniyordu.Harry'e bakmadan konuştum ''Harry buraya nasıl geldi ?''diye sordum.Cevap verme işini Zayn üstlendi.

''Seni izliyormuş,''dedi Harry'e ters bir bakış attı ''Evden seni çıkartırken görünce o da bizi takip edip hastaneye gelmiş.Neredeyse birbirimize giriyorduk ta ki doktor bebeğin babasını sorana kadar.''dedi ve cümlelerini sürdürdü.''Claire sabah ne söylediğimi biliyorum ama bu bebeği doğurmak istersen Tiff ve ben yanında olacağız.''dedi.Harry'e baktım,beni inceliyordu.Aslında ondan bir çocuğum olsun,ona benzeyen bir kızımız olsun isterdim.Yeşil gözlü,kıvırcık saçlı sevimli bir kız.Bir aile olalım isterdim.

Bu anın tam tersini hayal ettim.Harry'nin gülümseyerek bana baktığını 'baba oluyorum!'diye sevinçle konuştuğunu hayal ettim.Yüzümde büyük bir gülümseme olduğunu,Tiffany'nin teyze olacağı için ne kadar sevindiğini,konuyu o ve Zayn'e getirdiğini,şimdiden bebeğime isim bulma yarışına girdiklerini hayal ettim.Ama sonra gerçekliğe döndüm.Bunların hiç biri gerçek olmayacaktı.Harry'nin gözlerinin içine bakarak konuştum.''Merak etme,bu bebeği doğurmayacağım.''dedim boğazımdaki yumruyu yok sayarak.Gözlerinden bir kırgınlık geçti sanki yada bana öyle geldi çünkü yüzü tekrar ifadesiz bir hale bürünmüştü.''Clarice--'' Cümleye başladığında lafını kestim ''Bir şey söylemene gerek yok.Kararımı verdim.''dediğimde bir kaç saniye sonra gözlerini üzerimden çekti,elini kıvırcıkları arasından geçirdi,derin bir nefes verdi ve daha sonra odadan çıktı.Zayn de onun ardından odadan çıktığında Tiff ile yalnız kalmıştık.

Yatağımın kenarına oturdu ve doğrulmama yardım etti.Yatakta yarı oturur haldeyken öylece ona bakıyordum ki artık daha fazla dayanamadım ve gözlerimde biriken damlaların akmasına izin verdim.Bana üzgünce baktı Tiffany sonra sarıldı.''Biliyorum bebeğim,biliyorum.Geçicek hepsi geçicek.''diye mırıldandı beni sakinleştirmek için.Kendimi biraz toparladığımda geri çekildim.''Bebeği aldırmak için randevu işini sen halleder misin ?''diye sordum burnumu çekerek.

''Clarice,buna mecbur değilsin biliyorsun değil mi ? O bu bebeği istemese bile doğurabilirsin.Onun soyadına ya da parasına ihtiyacın yok.O minik bebeğe bakabiliriz,onun ailesi olabiliriz.''dedi anlayışla gülümseyerek.

Elim istemsizce karnıma gitti.Onu daha hissedemiyordum.Minik bebek.Benim bebeğim.Harry'nin bir parçası.Ona bakabilir miydim gerçekten de,Harry olmadan ? Böyle bir sorumluluğu alabilir miydim ? Tüm bunları yapabilecek olsam bile,bunaları Harry ile yapmak istiyordum.''Kararımı verdim,Tiff.Desteğiniz için teşekkür ederim ama bu fetüsü istemiyorum.''dedim.

''Fetüs mü ? O bir bebek Clarice.''dedi kaşlarını çatarak.Bunu elbette biliyordum,karnımda benim ve sevdiğim kişinin genlerini taşıyan bir bebek vardı,ona fetüs demek istemiyordum ama ondan ayrılma düşüncesi içindeyken onu sahiplenmemeliydim.Onu bir canlı olarak görmemeliydim yoksa ondan asla ayrılamazdım.Konuyu değiştirdim ''En yakın zamanda randevuyu al Tiffany.''

*HARRY*

Yanaklarımdan süzülen sıcak sıvıyı hissettiğimde ellerimle kontrol etme gereği duydum.Ağlıyordum.Ne zamandan beri ilk defa ağlıyordum.Claire bana duygularımı geri kazandırmıştı.

Ve şimdi hamileydi.

Ormanda o gece yanımızda prezervatif yoktu ve bende o hazzın içinde kendimi tutamadan boşalmıştım.O gece hiç planlanmamıştı,olaylar öylece gelişivermişti ve açıkçası o dağdan kurtulabileceğimizi ummuyordum.

Omzumda bir el hissettiğimde elin sahibine döndüm.Banktaki boş yere yanıma oturdu Zayn.Anlayışlı görünüyordu.Gözyaşlarımı hızlıca sildim.Bana yapacağı atağa karşılık vermek için beklerken bunun için bir hareket gelmedi.''Seninle kavga etmeyeceğim,dostum.''dedi.''Clarice haklı,sana fazla ön yargılı yaklaşıyorum.Hakkındaki bazı detayları unutarak seninle yeni tanışıyormuş gibi davranacağım,ne de olsa yiğenimin babasısın.''dedi,bu tavrına şaşırsamda tepki vermedim.

Baba.

Nasıl baba olunacağını bilmiyordum.Benim babam bile olmamıştı,onu çok erken yaşta kaybetmiştim ve sadece yeşil gözleri olduğunu hatırlıyordum.Benim gibi yeşil.Onun hakkında bildiğim diğer şey ise kibar olduğuydu.Bunu da bildiğim tek akrabam olan teyzem söylemişti.Dediğim gibi babalık hakkında tek bir fikre bile sahip değildim.Kardeşimden başka hiçbir bebeğe yakından bakmamış,dokunmamıştım.

''Bebek hakkında hiçbir şey söylemedin ?''dedi Zayn.Göz ucuyla ona baktım.''Söyleyeceğim şeyin Clarice'in kararını değiştireceğini sanmıyorum.''

''O zaman yanılıyorsun.''

Cevap vermedim.Çünkü bir cevabım yoktu.Bir bebeğin sorumluluğunu almaya hazır değildim.Ben bir aile kurmaya kesinlikle hazır değildim hele ki aile kavramının anlamını bile bilmeden,daha önce hiç bir aile ortamında olmamışken nasıl o bebeğe bir aile ortamı sunabilirdim ki ?

**************************

Selam!

Tahmin edilebilir bir şeydi aslında Clarice'in hamile olması.Okuduğum bir çok hikayede kız asla hamile olmuyor,bu yüzden hikayenin gidişatını bu şekilde değiştirdim.

Yorumlarınızı merak ediyorum ^^





Cannibal/H.SHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin