Ağaçların arasından süzülen sabah güneşi ay ışığının sihrini bozmuştu bu,dün gece olanları zihnimde canlandırırken korkudan kaskatı kesilmiş bir halde yattım.Harry ile sevişmiştim.Seri katille,bir kanun kaçağıyla.Seksi ve ateşli olması önemli değildi.
Harry'nin kıpırdandığını duysamda,uyanmama rağmen gözlerim kapalı uyuyor numarası yaptım.Kendimi yatıştırmaya çalıştım aka bu bir işe yaramadı.O içkiden içerken ne düşünüyordum acaba ? Beni Harry'i öpmeye sevk etmişti.Aslında hayır.İki yudum içkiyle sarhoş olmamıştım.Yüzde yüz ayıkken Harry'den etkilenmiştim ama onu alkollü olduğuma ikna etmeyi deneyebilirdim.Onunla istediğim için sevişmiştim yanlış hatta utanç vericiydi ama doğruydu.
Gözlerimi ovalayarak uyanır gibi yaptım.Gözlerimi açtım.Bu ertesi sabah olayını atlatmaktan başka seçeneğim yoktu.Yattığım yerden baş ağrısıyla doğrulurken''Dün gece hakkında,''diyerek söze başladım.Harry'nin dikkatli bakışlarından kaçınmak için tüm dikkatimi botlarıma vermiş gibi bakışlarımı botlarımda sabitledim.''Yaptığımız şey,bariz bir aptallıktı.Hataydı.Çok içmiştim ve aklım başımda değildi.Keşke geri alabilseydim.''
Harry yorum yapmadı.
''Biz..yaptığımız şeyi yaparken nerdeyse yarı baygındım.Olanları doğru düzgün hatırlamıyorum bile.''Bu söylediklerim bir de doğru olsaydı.Ama değildi yaptığımız her şeyi ayrıntılarıyla hatırlıyordum.Ellerini hala üzerimde hissediyordum.''O şeyleri şimdiki aklımla yapmazdım.''Harry yine bir şey söylemeyince kaçamak bir bakış attım.Beni dikkatle ve tartan bir ifadeyle süzüyordu bu,ne düşündüğünü anlamamı zorlaştırıyordu.Onunda aynı hisleri taşıdığından emindim.
Harry yattığı yerden rahatça doğruldu ve hiç telaşsız gerindi.Dizlerinin üstüne döndü,kot pantolonunun kemerini bağlarken konuştu''Bu konuşmayı hazırlaman ne kadar zamanını aldı ?''
Kaşlarımı çattım ''Hazırlık yapmadım.Doğaçlamaydı.''
''iyi,bu neden bu kadar berbat olduğunu açıklıyor.''
''Berbat mı ? Ne?''
''Sarhoş değildin,Clarice.Biraz sersemlemiştin evet ama şişenin yarısını benim içtiğimi unutma.Sarhoşluğundan faydalanıp seninle birlikte olacağımı düşündüğüne alınmamaya çalışacağım ben beni istemeyen hiç bir kadınla beraber olmam.Ve sarhoşken öyle öpüşüyorsan ayıkken nasıl öpüştüğünü görmek için can atıyorum.''Ona ağzım açık baka kaldım.Benimle alay mı ediyordu ?
Sözlerini rahat bir tavırla sürdürdü ''En son ne zaman biriyle öpüştün ? Ve anlamsız öpüşmelerden bahsetmiyorum.Gerçek bir öpüşmeden bahsediyorum.''Sersemliğimden sıyrılıp ''Dün geceki öpüşme gibi anlamsız mı ?''demeyi başardım.''Öyle miydi ? O zaman uykuya daldıktan sonra neden adımı sayıkladın ?''
''Adını sayıklamadım!''
''Keşke kayıt cihazım olsaydı.En son ne zaman öpüştün ?''
''Sana söyleyeceğimi mi sanıyorsun ?''dedim.Bu çok uzun zaman önceydi.Eski sevgilimle öpüşmüştüm en son.''Eski sevgilin miydi ?''
''Öyleyse ne olmuş ?''
''Sana yakınlıktan utanmanı sevgilin mi öğretti ? Senden istediğini aldı ama sen bir şey istediğinde ortalıkta yoktu öyle mi ? Ne istiyorsun,Clarice ?''dedi tam on ikiden vurmuştu.Eski sevgilim..beni ne zaman isterse öperdi ancak benim onu her zaman öpmeme izin vermezdi zaten beni sevdiğinden bile şüpheliydim.Beni kullandığını sonradan anlamıştım.''Dün gece hiç yaşanmamış gibi mi davranmak istiyorsun ?''
''Eski sevgilimle aramızda yaşananlar seni ilgilendirmez.''diye çıkıştım.''Seni hiç sevdi mi ?''
''Ne ?''dedim yanaklarım al al olurken.Beni sevmediği gerçeğini anladığım zamanı hatırladım, onun peşinden bir aptal gibi koşuyordum.''Ne yapmaya çalıştığını anlıyorum.Onu kıskandığın için gözümden düşürmeye çalışıyorsun.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cannibal/H.S
Teen Fiction'' Sen bir cani bir canavarsın!''diye haykırdım telefonda. ''Ah,hayır hayır.Bu hiç hoş bir şey değil.Eğitimli psikopat demeni tercih ederim.''dedi gayet ciddi ve sakin bir şekilde.Bu beni daha da çıldırtmıştı.Nasıl sakin kalabiliyordu ? Omuzlarımı d...