Thanks Styles.

2.1K 171 24
                                    

Sınır +8 oy

--------------------------------

Eve döndüğümde uzun bir duş almıştım.Rahatlamaya ihtiyacım vardı.Bir seri katille başka bir seri katili bulmak için anlaşma yapmıştım.Ona geçmişimden bahsetmiştim,benimle ilgili öğrenmek istediği her şeyi öğrenmişti ama aptal bir isimi söylememişti.Sadece bir isim her şeyi değiştirecekti,bir daha onu görme şansım yoktu,onu görmek çok düşük bir ihtimaldi çünkü Doktor Chilton buna asla izin vermeyecekti,Crawford beni göndermedikten sonra ve Crawford'ta göndermeyecekti çünkü Harry'nin Senatöre söylediklerinin doğru olduğunu zannediyordu.

Eşofmanlarımı üzerime geçirip merdivenlerden indim.Yaklaşık bir senedir bu evde Tiffany ile birlikte kalıyorduk.Evimiz iki katlıydı ama çok büyük değildi,Tiff'in beyaz takıntısı yüzünden beyaz ağırlıklı döşemiştik ve bu bence sorun değildi.Kendimi beyaz koltukların birine attım ve mavi kırlentlerden birini alıp kucağıma koydum.Televizyonu açtım rast gele kanalları gezerken aniden önüme Sherlock çıktı.Ah Sherlock Holmes! İdolüm! Hayali olsada harika bir dedektif,keşke gerçek olsaydı ve şu Bill davasında bana yardım etseydi.Hayalperest olduğumu söylemiş miydim ? Ben televizyona dalmışken Tiffany merdivenlerden inerken konuştu ''Hey,yalnızların prensesi.Ben Zayn ile dışarı çıkıyorum.''sesi neşeliydi.''Hadi ama zaten hep Zayn ile birliktesin.''diye mızmızlandım.''Sevgilin olsaydı beni anlardın canım.''göz kırparak ona gözlerimi devirdim.Eskiden sevgilim olmuştu.Onun dar,mor deri elbisesini süzerken konuştum ''Sanırım bu gece eve gelmeyeceksin,çünkü bu gecenin sonu yatakta bitecek.''dedik kıkırdayarak o ise kıpkırmızı oldu.Telefonu çaldığında bana laf söylemek için açılmış ağzını kapattı ve telefonuna baktı ''Sevgilim ?''dedi sanırım arayan kişi Zayn'di.

''Ne demek buluşamayacağız ? Ne ?! İnanamıyorum! Nasıl olmuş ? Ah pekala.Bende seni seviyorum.''telefonu kapattığında merakla ona bakıyordum.O ise şaşkın ve etkilenmiş gibiydi.''Ne oldu ?''

''Yamyam Styles hapisten kaçmış.''dediğinde refleks olarak çığlık gibi bir ''Ne?!''çıktı dudaklarımın arasından.Orası polis doluydu nasıl kaçabilmişti ? Düşüncelerimi kelimeye dönüştürdüm.Tek bir kelimeye.''Nasıl ?''

Ayakta dikilmeye bir son verdi ve gelip yanıma oturdu ''Önce yemek istemiş.Et yemeği.Yemeği yedikten sonra kemiklerden birini dişleriyle sivreltmiş ve parmaklarının arasına saklamış.Tekrar yemek istemiş.Yemeği geldiğinde hücresine giren Teğmen onun ellerini kelepçelemiş ama Styles o sivri kemikle kelepçeyi açmayı başarmış.Onu öldürdükten sonra kontrole gelen Çavuşu da öldürmüş ve yukarı kattaki bir kaç polise silah sıkmış.Daha sonra onu gören kimse olmamış.''dedi sözleri bittiğinde tatmin olmamıştım.''Nasıl onu gören kimse olmamış.Orada bir sürü polis vardı oradan çıkması imkansız!'' dedim.''Asıl olay da burda,yaraladığı polislerden birinin kıyafetlerini giymiş ve bir başkasının yüz derisini soyup kendi yüzüne bir maske gibi takmış.Kanlardan bunun ona ait olmadığı belli olmamış.Öylece yaralı taklidi yapmış ve polisler onu alıp ambulansa bindirmişler.Ambulas ıssız bir yoldayken terk edilmiş halde bulunmuş.İçindekiler ölmüş.Bir turisti de öldürmüş.Giysilerini ve parasını almış.Şu an her yerde olabilir.''dedi sesi gergindi.Harry'nin zekasına bir kez daha hayret ettim ve tabii soğukkanlılığına.Polislerden birisi o yerde yatıyorken onun yüzündeki derinin başka olduğunu fark etseydi ne olurdu acaba ? Tüm polisler koşuşturup onu ararken o yerde öylece yatıyordu,yanlarında,belkide ayak uçlarında.Polislerin onu,bilmeden de olsa,resmen kendi elleriyle dışarı salmaları fazlasıyla ironikti.Tiffany tedirgince bana bakıyordu.Bakışlarıyla neyi ima ettiğini biliyordum.

''Benim peşime düşmez.''dedim.''Sahi mi ?''diye karşılık verdi.Evet,seri katillerin çoğu ona kötü davranan kişilerin peşine düşerdi ve ben onu kandırmıştım ama benim peşime düşmezdi.Harry'nin kaçması beni tedirgin etmişti sonuçta o bir katildi ama benim asıl endişelendiğim bu değildi asıl endişelendiğim kızdı.Zavallı Kate muhtemelen ölecekti çünkü üç gün dolmak üzereydi yarın katil bulunmazsa Kate ölecekti.''Düşmez.Bunu açıklayamam,bunu ..kabalık olarak görür.Bitti artık.Kız ölecek.''

''Böyle olması senin suçun değil.''dedi Tiff.

''Bak Styles onu yakalamak için gereken her şey bu sayfalarda var dedi ama ben—''

''Doktor Styles bir sürü şey söyledi.''dedi Tiff,ona pek inanmadığı belliydi ama onunla konuşmamıştı.Onu tanımıyordu,anlatılanlar dışında.''O burda Tiffany.''diye karşılık verdim masanın üzerinde duran dosyayı ona işaret ederek.Derin bir nefes verdi ''Peki..eğer yarın katil bulunmazsa kız ölecek değil mi ? Styles'tan isim beklemek yerine biz çözmeye çalışalım o zaman.''dedi.''Biz mi ?''dedim kaşlarım çatılırken.''Evet biz.Harry Styles çözebildiyse bizde çözebiliriz.Polis akademisinde okuduk ve 13 haftadır FBI'da eğitim alıyoruz.Ayrıca sen söyledin Doktor Styles onu yakalamak için gereken her şeyin o dosyada olduğunu söylemiş.''dediğinde ona hak verdim.Denemekten zarar gelmezdi.

Tiffany üzerini değiştirdi ve yanıma oturdu.Bunu çözmeliydik.Aradan yarım saat geçmişti.

İkimizde dikkatle dosyadaki kağıtları incelerken Tiff konuştu ''Bu Styles'ın el yazısı mı ?''elinde harita tutuyordu.Kızların bulunduğu ve cesetlerin çıktığı yerler işaretlenmiş olan haritaydı.Tiff yazıyı okudu ''Claricekurbanların bulunduğu yerler sencede fazla rast gele görünmüyor mu ?Kötü biryalancının ayrıntıları gibi.Harry Styles.''bu not burada yoktu.Bu gün onunla konuşmaya gittiğimde eklemiş olmalıydı.Ne ara yapmıştı bunu? ''Fazlarast gele.Ne demek istiyor ?''diye sordum haritayı incelerken.''Belki de hiç rast gele değil,sanki bir döngü var gibi.''dedi Tiffany''Evetama bir döngü yok olsa bilgisayarlar bulurdu''dedim ''Hatta rast gele bir düzen buldular.''diye ekledim başka bir şey olmalıydı.''Bir kız yüzünden rast gele.Ağırlık bağlanmış olan.''dedi.

''Imm Alara Klock''dedim bu kız en son bulunan ama ilk önce öldürülen kurbandı.Ağzından o tırtıl kozası çıkmıştı ve vücuduna ağırlık bağlanmıştı.Dosyasını açtım ilk başta bir fotoğrafı vardı.Sarışın ve balık etli bir kızdı ''Belvedere'den.İlk kaçırılan son bulunan kız.Neden ?''dedim kaşlarım çatıkken ''Belki de sürüklenmemiştir.Sonuçta vücuduna ağırlık bağlayarak atılmıştı nehire.''dedi Tiffany.''Harry ne demişti ? Basitlik.''dedim onunla olan konuşmamı hatırlayarak.''Bu adam ne yapıyor ? İmreniyor.İmrenmeye nasıl başlarız ?''dedim Tiff benim yerime cevapladı ''Gördüklerimeze imreniriz.''dedi o da anlamaya başlamıştı.''Her gün gördüklerimize.''dedim.''Lanet olsun Clarice!''dedi Tiff.''Kızı tanıyordu.''dedim.Demek ki kızın cesedinin bulunduğu yer kızın oturduğu yerin yakınlarındaydı ve her gün gördüğü o kıza imrendiğine göre katilin evi de kızın evinin yakınlarındaydı.

Çözmüştük.Tam olarak katili bilmesek te arayabileceğimiz küçük bir alan bulmuştuk.Yarın Belvedere'de gidecektim.Bir şey çıkmayabilirdi sonuçta kapı kapı katil arayamazdım ama..elimde bir ip ucu vardı.Teşekkürler Styles.

***************************************

Merhaba! 

Buraya kadar filmle ilgili bir çok benzerlik vardı zaten buraları filmden ayrı yazamazdım ama bundan sonra benzerlikler azalacak,bunu baştan belirtmek isterim^^

Multi = Tiff & Clarice <3

Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)

Ve bölümleri ortalama yirmi kişi okuyor sizden oy istiyorum.Sınır koymak istemediğimi söylemiştim ama sanırım belli bir yere kadar koyacağım.

SINIR : +8

Cannibal/H.SHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin