My Salvation.

1.5K 94 41
                                    

Tiffany,Zayn ve arkadaşım olan bir kaç kişi ile küçük bir yuvarlak oluşturmuş,dans ediyorduk.Hepimiz kendimizi müziğe bırakmış delicesine zıplıyor,çığlıklar ve kahkahalar atıyorduk.Tiff,Zayn'e bakarak seksi bir şekilde dans etmeye çalışırken,hintliler gibi el ve kollarını kıvırıyor,sallıyordu. Aynı zamanda da ellerini kıvırarak ona 'gel'işareti yapıyordu onun bu haline kıkırdarken yanına geçip aynısını bende yaptığımda Zayn gülmekten yarılmıştı.Çılgınca eğlenirken Zayn'in arkasında bize bakarak gülümseyen Harry'i gördüm.

Hızlıca onun yanına adımladım ''Hey,sende dans etmelisin.''Normalde kalabalık ortamları sevmezdim ama bu düğünümdü ayrıca arkadaşlarımla ettiğim danstan çok keyif almama rağmen sıkılmıştım bir de Harry'nin danslara katılmaması beni üzmüştü.Sıkılıyor muydu yoksa,hoşlanmamış mıydı bu düğünden ? ''Dans etmeyi sevmediğimi biliyorsun,Clarice.''dedi müziğin sesini bastırmak için bağırarak.Yüzümü astım''Karınla bile mi ?''diye sordum kıkırdayarak.

Bunun üzerine Harry kaşlarını kaldırarak sırıttı.''Karımla dans etmekten çok başka şeyler yapmayı isterim.''dediğinde kasıldım.İçimden bir ses 'başka şeylerin'cinsellikle ilgili olduğunu söylüyordu.Ve ne yalan söyleyeyim Harry'nin ağzından çıkan'karım'lafı çok hoşuma gitmişti.Gözlerimi kısarak konuştum ''Bu azmış kocayla ne yapacağım ben ?''dedim ellerimi de belime koyarak.Bu hareketime olan iç gıdıklayıcı kıkırtısı müziğin sesini bastırmış ve beni de gülümsetmişti.

İyice yanına sokulup onun yaptığı gibi düğünde eğlenenleri izlemeye başlamıştım.Tüm bu eğlencenin kaynağı olduğumuzu bilmek mutlu hissettirmişti.Çalan müziğe rağmen rahat ve huzurlu hissediyordum.

Aradan yaklaşık on beş dakika geçitiğine ve Harry kendine içecek almaya gittiğinde tek başıma kalmıştım.Dikildiğim bu yerde sıkılıp Niall'ın gittiği yere doğru yürümeye başladım.Harry beni bulurdu muhtemelen.Niall'a yaklaştıkça gelen müzik sesi azalıyordu ve dalgaların sesleri artıyordu.Önümde duran bir kaç ağacı ve çalılığı geçtiğimde Niall'ın denize çok yakın bir yerde telefonda konuştuğunu duydum.

''Ne demek bulamadım ? Bulmak zorundasın.''diyordu sesini kısık tutmaya çalışarak.''Bunu bir an önce halledilecek,siz olsanız da olmasanızda bu iş bitecek.Bu yüzden hazır size para ödüyorken işinizi insan gibi yapın!'' Karşı tarafın cevabını beklemeden telefonu kapatıp sinirle arkasını döndüğünde beni gördü.Beni görünce hareketleri yumuşadı ama endişeli gibiydi.''Ne zamandır buradasın ?''diye sordu gülümseyerek.''Çok olmadı.Harry kendine içecek almaya gitti ve bende sana bakayım dedim.''

''Ah,iyi yapmışsın.Düğün telaşından seninle pek konuşamamıştık bu gün.''dedi gülümseyerek.Endişesi kaybolmuş gibiydi.Telefonda konuşması oldukça gizemli gelmişti ama bunu eşelemeyecektim.Bu onun işiydi,beni ilgilendirmezdi.''Düğün çok güzel oldu bu arada.Sende çok güzelsin.''dediğinde gülümseyerek teşekkür ettim.''Ama fazlasıyla sıkıldım.Kalabalığı pek sevmem,özellikle böyle parti tarzı şeyleri.''

''Öyleyse buradan kurtulmayı iple çekiyorsundur.Düğünden sonra nereye gideceksiniz ? Eve mi yoksa burada mı kalacaksınız ?''diye sorduğunda heyecanımı gizleyemeden konuştum''Bilmiyorum!Harry beni başka bir yere götürecekmiş ama neresi bilmiyorum.''dedim duraksayıp devam ettim''Balayımızda beni şaşırtmayı planladığını söylemişti bu yüzden gideceğimiz yeri deli gibi merak ediyorum.''Bunu dememin üzerine zorla gülümseye çalışır gibi oldu ya da ben yanlış anladım.''Gidin tabii.Güzel yerler keşfedin ne de olsa gerçek bir balayı olmayacak.''dediğinde yüzümdeki gülümseme soldu.''Bu ne demek şimdi ? Normal bir balayı yapacağız bizde.''

''Clarice bunu bilmiyor olamazsın.Hamileyken cinsel ilişkiye girmek bebeğe zararlı olabilir.''

*NİALL*

Cannibal/H.SHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin