Hayatım daha kötü olamazdı,diye düşünmüştüm değil mi ? Bu sabah işe gidesiye kadar öyleydi.Bunu yaptıklarına inanamıyordum.Kovulmuştum.Üstümün odasına çağırılmıştım ve önüme bir kağıt vermişlerdi.Burada bana benzeyen birinin çıplak resmi çizilmişti.''Bunu Harry Styles'ın çizdiğini öğrendim.Ama sen bize göstermek yerine saklamışsın.Ajan Watson görmüş ve bana getirdi.Bu konuda söylemek istediğin bir şey var mı ?''diye sormuştu.Ona böyle bir şeyin olmadığını,o resmin bana gönderilmediğini anlatmaya çalışmıştım ama yalan söylediğimi düşünmüştü.
''Bunlar fazla Clarice.Önce bir operasyonda bir çok insanı yaralıyorsun sonra kollarında bebeği olan bir anneye ateş ediyorsun.Ve şimdi de bu kanıt saklama olayı.''diye söylenmişti.''Efendim,kanıt saklamadım çünkü o kanıt dediğiniz şey hiç elime geçmedi.Harry Styles onu bana göndermedi.Ve ateş ettiğim 'anne' bir katildi.Elinde değil ana kucağında bebeğini taşıyordu elinde en gelişmiş silahlardan biri vardı.Ateş etmeseydim bana ateş edicekti.Onun ve kendi yaşamım arasında bir seçim yapmak zorunda kaldım ve seçimimi yaptım.''diye sertçe konuştuğumda derin bir nefes almakla yetinmişti.''Ajan Watson--''
''Ajan Watson,efendim.O adam dürüst birisi değil.Bunu sizinde bildiğinizi sanıyordum.Bakın dün Harry davasını bırakmam için tehtit içeren bir telefon aldım.Bana kalırsa Ajan Watson,beni tehtit eden kişinin kişisel intikamını almasına yardım etmek ve karşılığında bolca para almak için onunla birlikte çalışıyor.''dediğimde tepesi attı.''Kurmacalara son ver artık Starling.Sen iyi bir Ajansın ancak geçici bir süreliğine olsa da silahını bırakma vaktin geldi.''dedi duraksadı ve ''Silahını ve rozetini bırak Starling.''
Ve şimdiyse evimde oturuyordum.Bardağa koyduğum viskimden bir yudum daha aldım.Ne yapacaktım ? FBI'da çalışmak hayallimdi ve ben hayalime ulaşmışken onu bok etmiştim.İşten atılmıştım ama Harry'i yakalamalıydım.Bir kere bu işe başlamıştım,bitirmeliydim.Ayrıca şimdi Harry tehlikedeydi,dördüncü kurbanı ondan intikam almak istiyordu.Koltuğun sağındaki bilgisayarımı kucağıma aldım ve açtım.Styles'ın dördüncü kurbanını bulmalıydım.Hakkında her şeyi araştırmalıydım.Ve sonra belki biraz kestirirdim.
******
Çalan telefonumun sesiyle gözlerimi araladım.Bir elimle gözlerimi ovuştururken diğeriyle telefonumu arıyordum.Bulduğumda ekrana baktım tanımadığım bir numaraydı.Telefonu açtım ve uykulu sesimle ne kadar sert olabildiysem oldum.''Starling ?''
Karşımdaki kişi direk konuya girdi.''Görevlerinşimdilik elinden alınmış olabilir ama onları asla terk etmeyeceğinibiliyorum.İzimi bulmaya çalışacaksın.Bu uzun bir telefon konuşmasıolacak.Umarın telefon şarjın dayanır.''Bu ses..Harry.Kalp atışlarım anında hızlandı.Ayağa kalktım ve merdiven boşluğunun altındaki kapıyı açtım.Yerde duran siyah kutunun içinden tabancamı çıkardım.Onu belime yerleştirirken Harry'nin sesini tekrar duydum.''UnutmaClarice New York'ta gizli ve ruhsatsız bir silahla yakalanırsan cezası çok ağırolur.Ama ille de lazımsa silahını getir.Şimdi arabana bin.''dedi,beni mi izliyordu ? Ona itaat ettim ve dışarı çıkıp arabama bindim.Kendimi tehlikede hissediyordum çünkü arada bir cam olmadan onu ilk defa görecektim.
''Bunuböyle yapmamızın nedeni Clarice,konuşurken seni izlemeyi çok sevmemdir.Gözlerinaçıkken,hayır bu beni heyecanlandırmıyor beni memnun ediyor.Şu anda nerdesinsöyle duyayım.''dediklerine kaşlarımı çattım.Demek ki beni bir yerlerden görüyor.Arkamdamıydı acaba ? ''TE4 caddesi.'' diye karşılık verdim aynayı kontrol ederken.
''Sola sap.Başlangıç olarak neler hissettğini söylersin diye düşündüm.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cannibal/H.S
Teen Fiction'' Sen bir cani bir canavarsın!''diye haykırdım telefonda. ''Ah,hayır hayır.Bu hiç hoş bir şey değil.Eğitimli psikopat demeni tercih ederim.''dedi gayet ciddi ve sakin bir şekilde.Bu beni daha da çıldırtmıştı.Nasıl sakin kalabiliyordu ? Omuzlarımı d...