Goodby,Clarice.

2.2K 142 24
                                    

Harry Styles'ın nakledilmeden önce odasını hazırlamaları gerekiyordu,bu yüzdende Harry geçici olarak başka bir binada kalacaktı.Bende polis dolu bu binaya gizlice girmiştim,daha doğrusu Doktor Chilton'dan gizlice.Çünkü FBI'ın buraya geleceğimden haberi yoktu ve Doktor Chilton büyük bir ihtimalle beni buradan attırırdı.

Harry'nin ikinci kattaki odasına adımaldım ve girdim.Kocaman salonun ortasında tavandan yere kadar uzanan demirlerle çevrili yuvarlak bir alanın içinde oturuyordu Harry.Kapının girişinde duran Teğmen Bob''Kuralları biliyor musunuz bayan ?''diye sorana kadar dikkatimi ondan alamamıştım.''Evet,Teğmen.Onu daha öncede sorgulamıştım.''dedim.''Geçin.''diye cevap verdi.Yanındaki arkadaşı Çavuş Patrick benimle pek ilgilenmemişti.

Harry demir parmaklıkların arkasında,yapılı vücudu ve uzun kıvırcık saçlarıyla bir aslanı andırıyordu.Sert,vahşi,sakin ve kapana kısılmış...Tedirgince ona doğru adımlıyordum,ona yalan söylemiştim,kandırmıştım.Sadece tepkisini merak ediyordum.Vicdan falan da yapmıyordum.Onu tanımıyordum bile,o bir katildi ve onunla yaptığım iki konuşma onu sevdiğimi falan göztermezdi.''Tüm gün orada mı dikileceksin ? Gelsene,ısırmam.Ama söz de veremem.''dedi ve arakası bana dönük olarak oturduğu sandalyeyi döndürdü.Şimdi yeşilleriyle gözlerime bakıyordu..

''Çizimlerinizi istersiniz diye düşündüm doktor.''dedim ona iyice yaklaşarak ve demir paraklıklardan içeriye elimde getirdiğim kağıtları ve Bufolo Bill'in dosyasını elimde taşımamak için bıraktım..''Manzaranıza kavuşana kadar.''diye ekledim hafifçe gülümseyerek.Onu kandırmış olabilirdim ama özgürlüğüne kavuşmayı istiyordu,bu yüzden onu suçlayamazdım bu isteğiyle dalga geçemez,kaba davranamazdım.oturuyordu ''Ne kadar düşüncelisin.''dedi benim aksime hiç gülümsemeden.''Yoksa Jack Crawford seni,davayı tamamen elden kaçırmadan önce son bir deneme için mi gönderdi ?''dedi soğuk bir ses tonuyla.''Hayır,ben istediğim için geldim.''dedim ciddileşerek.Ben onu kandırmış olabilirim ama o da Senatörü kandırmıştı.Söylediği kişinin doğru olduğuna inanmıyordum.''İnsanlar aşık olduğumuzu düşünecek.''dedi gözlerindeki oyuncu parıltı eşliğinde ve hafifçe sırıttı..''Bu yaptığınız gerçekten hoş bir ayrıntıydı Clarice.Senin fikrin miydi ? ''diye sordu.Sahte anlaşmayı kast ediyordu,yalan söyleme gereği duymadım''Evet.''diye karşılık verdim.O bana manzara tutkusunu anlattıktan sonra bu plan aklımda gelişmişti ve Crawford kabul etmişti.''Evet,çok iyiydi.Ama zavallı Kate'e yazık oldu.''dedi sonra gözlerindeki delilikle ''Tik tak,tik tak,tik tak.''dedi.


''Kelime oyunların çok belli Harry.Luis Friend.Bir diğer anlamı demir sülfür.Ayrıca aptalların altını olarak bilinir.Onlarla dalga geçtin.''

''Ah Clarice.Senin derdin hayattan daha çok zevk almaya bakmak.Fazla düşünüyorsun,her şeyin altında bir anlam arıyorsun.''dedi sonra ekledi''Bilinç korkunç bir lanettir.Düşünürsün,hissedersin,acı çekersin.''dedi bir anı hatırlarmış gibi oldu bir psikoloji tavsiyesine ihtiyacım yoktu.''Nakledilmeden önce bana doğruları anlatıyordun Harry.''dedim''Lütfen devam et.''diye ekledim.''Dava dosyalarını okudum.Ya sen ? Onu bulmak için ihtiyaç duyduğun her şey o sayfalarda var.''dedi,çatılmış kaşlarım eşliğinde ''Nasıl?''diye sordum.

'' Basitlik Clarice.Doğası nedir ? Bu aradığın adam ne iş yapar ?''  

''Kadınları öldürür.''dedim sanki bundan daha açık bir şey yokmuş gibi ama o''Hayır.''diye karşılık verdi.''İlk yaptığı şey nedir ? Öldürmekle hangi ihtiyacını gideriyor ?''

Katillerin çoğu öfkelerini gidermek için öldürürdü.Bu yüzden hiç düşünmeden atıldım.''Öfke.''sonra aceleyle ekledim''Imm ..toplumda kabul görme ve ...cinsel bunalım.''

Cannibal/H.SHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin