Silahımı ateşlediğim için FBI olay yerine gelmişti,ifademi almışlardı.Ancak eski FBI ajanı olduğum için gözaltına almamışlardı.Onlara Harry Styles'ı kaçırdıklarını söylemiştim ama büyük bir ihtimalle ilgilenmeyeceklerdi çünkü gelen birlik Ajan Watson'un birliğiydi ve Ajan Watson Andrew Jones için çalışıyordu.
Evime döndüm,yeni ve daha uzak menzilli bir silah ile bolca mermi aldım.Andrew'in yerini bulmalıydım.Bunu FBI'ın yardımı olmadan yapamazdım ve tek seçeneğim vardı.Tiffany'i aradım.Üçüncü çalışta açtı.''Hey Clarice.Bende bu dava dosyalarının arasında sıkılmıştım.Nasıl gidiyor,şu olaylar hakkında konuşamadık,elinde bebeği olan kadın katil---''
''Tiff,onun için aramadım.Bir iyliğe ihtiyacım var.''dedim lafını keserek.Duraksadı,merak ve şüphe dolu bir ses tonuyla ''Ne iyiliği ?''diye sordu.''Harry Styles dosyasına bakıyordum.Dördüncü kurbanı Andrew Jones kişisel intikamı için onu kaçırdı.Harry'i götürebileceği yerlerin listesini istiyorum.Benim için bulabilir misin ?''diye sordum özet geçerek.''Bir dakika,bunu neden ben yapıyorum ? Demek istediğim elbette bunu yaparım ama senin birliğindekilere neden söylemiyorsun ?''diye sorduğunda sıkıntıyla bir nefes verdim.''Kovuldum.''
''Ne?!''tiz sesini duyduğumda yüzümü buruşturdum.''Nasıl kovuldun ? O vurduğun katil ile--''
''Sadece onunla değil.Biri bana tuzak kurdu.Andrew'in içerideki adamlarından biri.Anladığım kadarıyla Andrew zengin,gözü geçen ve bir çok yerde tanıdıkları olan biri ama konumuz bu değil Tiff.''dedim sabırsızlıkla.''Clarice,bu yasal değil biliyorsun değil mi ? FBI'da çalışmayan biri için böyle bilgileri vermek yasal değil.Yakalanırsam kovulurum.''dedi duraksadı ve ekledi ''Ayrıca bunu neden istiyorsun ? Tek başına baskın falan yapmayacaksın değil mi ?''dedi şüpheci sesiyle.''Tiffany--''
''Aman Tanrım! Seni tanıyorum Clarice.Oraya kendin gitmeyi planlıyorsun değil mi ? Çıldırdın mı sen ?!''dedi ''Hayır çıldırmadım.FBI'a söyledim ancak bana tuzak kuran ajan bu baskını da engelleyecek yada bilerek yanlış yere bakacak.Bunu yapmak zorundayım yoksa Harry Styles'ın başına bir iş gelebilir.''
''Neden onu umursuyorsun ki ?''diye sordu sinirle.''Onu değil,adaleti umursuyorum.Hiçbir insan ölmeyi hak etmez Tiff.Öldürmektense hapse atmak tercihimdir her zaman.Ne diyorsun,bakacak mısın ?''dedim.Telefonun diğer ucundan homurdanmalar geldi.''Zayn'e söyledim bile,bir kaç dakika sonra sana mesaj atar.Ancak sadece bir kaç saat bekle Clarice.En azından yanında ben ve Zayn'de olsun.Birlikte gidelim.''
''Buna zaman yok Tiff.''
''Claire!''dediğimde yutkundum.Ona yalan söylemek zorundaydım.Akşam üzeri olmuştu,saat 19.00'dı ve bir saat daha beklersem Harry ölmüş olabilirdi.Bunu hiç istemesemde''Peki,tamam.Sizi bekleyeceğim ama sadece bir saat.''dedim sesimin inandırıcı olduğunu umarak.Telefonu kapattığımızda kapının önünde sağa sola yürüyüp duruyordum.Dört dakika sonra telefonum titredi.Zayn mesaj atmıştı.
''Adamın kiraladığı iki deposu var.Ancak biri şehrin içinde kalıyor.Diğerine götürmesi daha olası.''Yazmış ve alta da adres vardı.Zaman kaybetmeden arabaya bindim.
*****************************
Açıklık bir arazide bulunan eski bir deponun önündeydim.Etrafı yıkık dökük apartman,gecekondu ve diğer eski depolar vardı.Burası terk edilmiş bir şehir gibiydi.Etraf oldukça sessizdi.Deponun sürgülü demir kapısı tam kapanmamıştı,bu yüzden aralıktan içeriye göz gezdirdim.Görebildiğim kadarıyla iki silahlı adam vardı.Harry ortada bir iş makinesinin üzerin kalın iplerle bağlanmış öylece duruyordu.Yüzünde tek bir ifade bile yoktu.Arkasında tahta kapılar vardı,tahta kapıları zorlayan köpekler.Eğitilmiş olmalılardı aralıklardan gördüğüm kadarıyla hepsi iri yarı güçlüydü.Hırlayarak kapıya atılıyor onu açmaya çalışıyorlardı.Planımı kafamda kısace tekrar ettim.Hızlı olmalıydım.Hazır olduğumda içeri daldım.
''Kıpırdamayın,ellerinizi havaya kaldırın!''diye bağırıdım.Neler olduğunu anlamaya çalışırken kısa bir duraksama yaşadılar,sol tarafta duran adamda hareketlilik sezince ateş ettim.Kurşun tam kalbine gelmişti.Diğer adam bir el silah attığında,kurşun yanımdan sekmişti.Adamın ayağına ateş ettim.Elinden silahını düşürdüğünde hemen yanına gittim ve silahını tekmeleyerek ondan uzaklaştırdım.Ayağa kalkmaya çalışırken silahı ona doğru tutarken konuştum''Yere yat!''O dediğimi uygularken Harry Styles konuştu.''İyi akşamlar Clarice.''
''Kapat çeneni.''diye karşılık verdim sertliğimden taviz vermeden.Bu durumda bile nasıl böyle sakin ve umursamaz olabiliyordu ? Belimden kelepçeyi çıkarıp yerde yatan adamın ellerini kelepçeledim.Yerde duran bir çiviye bağladım.o sırada bir ses duyuldu.''Neler oluyor burada,o sesler de ne ?''ses uzaktan geliyordu.Birisi buraya geliyordu ve bu ses beni telefonda tehtit eden sesin aynısıydı.'Onu köpeklere yedirmek istiyorum'derken ciddiymiş.
Harry'nin önünde durdum sol kolunun bağlı olduğu ipi bıçağım yardımıyla keserken konuştum.''Yürüyebilir misin ?''
''Evet.'' tek kolunu çözdükten sonra ondan uzaklaştım ve silahı ona doğrulttum.''İplerini keseceğim.Eğer bana dokunursan,seni vururum.''dedim.''Anlaşıldı.''diye mırıldandı.''Dediklerimi yaparsan,ölmeden kurtulursun.''dedim.Yeşil gözleriyle gözlerim çakıştığında konuştu.''Acele etmelisin,bıçağı bana verirsen daha çabuk kurtuluruz.''dedi.Ona bıçak vermek ne kadar doğruydu bilmiyorum ama köpekler arkadaki kapıyı fazlasıyla zorluyordu ve Andrew'in buraya doğru yolda olduğunu biliyorduk.Bıçağı ona uzattım.O diğer elini kurtarmaya çalışırken konuştu
''Arkada,köpeklerin bulunduğu yerin üstündeki platformda üçüncü biri daha vardı.''dedi.''Benim arkamda.''Tam o sırada yukarıda bir hareketlilik gördüm.Karşıdan silahın ateşlendiğini gördüğüm an bende ateşledim.Çok geçmeden sol omzumda bir acı hissettiğimde geri doğru sendeledim ve düştüm.Omzumdaki acı dayanılmaz olmaya başlarken etraf kararmaya başladı.Bir daha silah sesi duymamıştım sanırım adamda yaralanmıştı yada ölmüştü.Acı bedenimi uyuşturmaya başlarken yere düşen ve fazla uzakta olmayan silahıma ulaşmaya çalıştım ama görüntü git gide kararırken son gördüğüm görüntüler ürkmemi sağlamıştı.Harry yerdeki silahımı aldı,daha sonra bana yaklaştı,havalandığımı hissederken bulanık yeşil gözler yavaş yavaş karardı.Ve artık siyahtan başka bir şey yoktu.
***********************************
Huhuuu!
Bu defa yeni bölüm çabuk geldi :D
Harry ve Clarice'li bol bol sahne olacak bundan sonraki bölümlerde.Umarım beğeniyorsunuzdur.
Sizi seviyoruuum :*
Multi : <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cannibal/H.S
Jugendliteratur'' Sen bir cani bir canavarsın!''diye haykırdım telefonda. ''Ah,hayır hayır.Bu hiç hoş bir şey değil.Eğitimli psikopat demeni tercih ederim.''dedi gayet ciddi ve sakin bir şekilde.Bu beni daha da çıldırtmıştı.Nasıl sakin kalabiliyordu ? Omuzlarımı d...