6 AY SONRA
12 ARALIK 2015
Altı aydır FBI ajanıydım ve sanırım bu gün kariyer hayatımın en boktan günüydü.Bu gün benim yönettiğim bir operasyon bok olmuştu.Açıkçası asıl amacı yerine getirmiştik yakalamaya çalıştığımız katil ya ölü yada diri olarak tutuklanacaktı.Bizde ölü olarak ele geçirdik.Ama bu FBI'ın zararına oldu.Şöyle özetleyeyim.Operasyonda beş kişiyi öldürmüştüm,üç ekip arkadaşımızın ölümüne sebep olmuştum ve en çok ses getiren ise kucağında bebeğini taşıyan katile ateş etmem olmuştu.Ancak ona ateş etmeseydim o bana edecekti.
Haberler tam bir fiyaskoydu.FBI uzun süredir yargısız ölümler yaptığı için bazı kişilerin hedefindeydi.Bu son nokta olmuş gibiydi.Ölen özel ajanlardan birisinin ağabey FBI'a dava açmıştı,halkın tepksi fazlaydı ve beni cezalandırarak ancak buna azda olsa son verebilirlerdi.İyi bir ajan olduğum için beni çıkarmıyorlardı ama baskı artarsa beni işten atacaklarından emindim.
New York'a atanmıştım,kendime güzel bir hayat kurmuştum.Artık Tiff ile aynı evde kalmıyorduk.O ve Zayn ayrı eve çıkmıştı ve onlarda New York'taydılar.Altı aydır mükemmel giden hayatım bir görevle bozulmuştu.Telafi etmemin tek yolu,daha çok ses getirecek bir şey yapmaktı.Harry Styles'ı yakalamak gibi.Bana bu görevi vermişlerdi.Eğer onu kısa sürede yakalarsam atılmayacaktım.
Ajanlardan birisi Styles'ın tüm dosyalarını getirmişti ve şimdi yaptığımsa onları incelemekti.Elime bir kaset geçtiğinde bilgisayara taktım ve izlemeye koyuldum.Harry beyaz bir deli gömleği ile elleri arkasında,sedyeye bağlanmış duruyordu.Koyu saçlı hemşire ona yaklaştığında aniden hemşirenin üstüne atladı ve ağzıyla yüzünü ısırdı.Kadının yüzünden kanlar fışkırırken delicesine çığlık atıyordu,bu Harry'i hiç etkilemiyor gibiydi.Çığlıkları duyup gelen görevliler Harry'i ondan ayırdığında Harry'nin ağazından hırıltılar çıktı,gözleri vahşice etrafta dolandı ve video o zaman durdu.
Dehşetle ekrana baktım.Bu Frederic Chilton'un bana resmini gösterdiği hemşireydi.Harry'nin dilini yerken nabzının hiç yükselmediği hemşire.Yutkundum.Son telefon görüşmemizi unutamıyordum,sürekli neredeyse her gün aklıma Harry geliyordu.Onu unutamıyordum.Kaseti çıkardım.Onu nasıl bulacaktım ? Planım elimdeki tüm bilgilere bakıp fikir yürütmekti.
Etrafıma göz gezdirirken ses kayıtlarını buldum.Harry daha hastanedeyken,oradaki bir görevliyle geceleri sohpet ediyormuş.Onun kayıtlarıydı.Bir kaçını dinledim,sıkıcı şeylerdi,gazetelerde yazanlar,ülkenin gündemi falan ama sonra adımı duydum.İyice dikkat kesildim.
''Onu gece kuşuna mı benzetiyorsun ?''dedi tanımadığım bir ses.''Evet gece kuşu.''diye yanıtladı Harry.''Ne anlama geliyor ki ?''dedi tanımadığım ses.Harry ise muhteşem aksanıyla konuştu.''Gecekuşu.Yani yarasa. Doğu kültürlerinde yarasalar eğlencenin ve uzun bir hayatınsembolüdür.Babillilerde yarasa ruhun sembolüdür.Birçok Amerikan yerkikültüründe yarasalar,yeniden doğuşun simgesi olarak kabul edilir.Ve Clarice,benim için bunların hepsi.O benim için uzun bir hayatın sembolü,bir ruhun sembolü,yeniden doğuşun sembolü.Ben onu tanıdığımda dünyaya tekrar gözlerimi açtım.Beni değiştirdi.Özgürlüğüme ulaşmamı sağlayan bir basamak oldu,gözümü açtı.''dedi.Kendim hakkında duyduğum bu sözleri idraak etmek için bekledim.Gecekuşu.Anlamları hoştu,bu dedikleri romantik bile sayılabilirdi ama böyle olduğunu düşünmek saçmalık olurdu.
İçeriye aniden Ajan Trevor girdiğinde ses kaydını durdurdum ve kulaklıkları kulağımdan çıkardım.''Sana iki tane mektup gelmiş.''dedi kalın sesiyle elindekileri bana uzatırken.''Teşekkürler.''diye mırıldandım o ise etraftaki Harry'nin dosyalarına ve fotoğraflarına göz attı.Mektuplardan birini açtım.Okuduklarımla gözlerimi devirdim ve inledim.''Ah,dünya rekorlarından gelmiş.Altı ay kadar kısa bir sürede en çok insanı vurarak öldüren kadın FBI Ajanı olduğum için beni kutluyorlar.''dediğimde bana kısa bir bakış attı ve alayla sırıttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cannibal/H.S
Teen Fiction'' Sen bir cani bir canavarsın!''diye haykırdım telefonda. ''Ah,hayır hayır.Bu hiç hoş bir şey değil.Eğitimli psikopat demeni tercih ederim.''dedi gayet ciddi ve sakin bir şekilde.Bu beni daha da çıldırtmıştı.Nasıl sakin kalabiliyordu ? Omuzlarımı d...