İsteyen şarkıyla okuyabilir.
Yazım hataları varsa şimdiden üzgünüm.
-iyi okumalar
*
Harry'nin o hastane odasında bana taktığı safirlerle bezenmiş yüzüğü incelerken içeriye Tiff ve bir kaç tanımadığım insan girdi.''Kuaför geldi.''dedi yüzündeki hoşnut gülümsemeyle.
Onlar etrafıma geçip bir şeyler ayarlarken Tiffany'e baktım.Tiff ile yaptığım son telefon konuşmasının üstünden bir hafta geçmişti bu süreç içerisinde düğün gününü belirleyip,hazırlık yapmıştık.Bu gün o gündü.Çok heyecanlıydım.Sahil kasabasında,denize karşı bir yerde yapacaktık düğünü.Pek büyük ve ihtişamlı olmayacaktı.İngiltere'nin en güzel yanı her tarafının okyanusla çevrili olmasıdı,gelin odasında kuaförler saçlarımı yaparken burnuma dolan rahatlatıcı deniz kokusu...
Tiffany ile gözlerimiz aynadan kesiştiğinde konuştu''Senin gibi asi ve aksi bir kızın benden önce evleneceğini düşünmezdim,Clarice.''dedi gülerek.Ona gülümsedim,her seferinde duygularını reddeden biriydim ben,onları yaşamayı reddedergim,görmezden gelir kendimi makineleştirmeye çalışırdım.Daha sonra da mutsuz olurdum ve beni neyin mutsuz ettiğini düşünürdüm.
Hayatımda ilk defa sevdiğim birisi ölüm dışında benden ayrılmıştı beni uyandıran bu olmuştu.O ormanda Harry bilerek benden ayrılmasaydı,öldürülseydi onu sevdiğimi itiraf etmezdim.Edemezdim.O benim için her şeydi.Hiç görmediğim annemdi,öldürülen babamdı.Yalnızlığımdı,içindeki o koca boşluktu,iki yüzlü insanların oluşturduğu güven problemiydi,sevgiydi.Her şeydi o.''Ne yalan söyleyeyim bunu bende ummazdım.''dedim.''Birde sevgilisi olan bendim.''dedi bu sefer.Yüzümdeki gülümseme büyüdü ''Zayn'in seni sevdiğini biliyorsun,sana evlilik teklifi etmediyse hala bunun nasıl yapacağı üzerine düşündüğü içindir.''dedim kaşlarımı iki kere yukarı kaldırıp indirerek.Buna kıkırdadı.''İnan bana nasıl teklif edeceğini delicesine merak ediyorum.''
''Kimin neyi nasıl teklif edeceğini merakla bekliyorsun Tiff ?''
Zayn'in içeriye yayılan sesi sayesinde Tiffany telaşa kapılmış ve bana bakıyordu.''Harry ne yapıyor ?''diye sorarak konuyu değiştirdim.Zayn'de bana uyarak ısrar etmedi ''Damat bey içeride hazırlanıyor gelin hanım.Bir şey mi olmuştu ?''dedi alayla.Ona gözlerimi devirdim.Tiffany oturduğu yerden kalkıp Zayn'in yanına yaklaştı dudağına minik bir öpücük kondurduktan sonra takıp elbisesini düzeltti ''Bayanların içinde ne arıyorsun Zayn ? Sen hazırlıklarla ilgilen.''diyerek onu nazik bir şekilde kovdu.
Saçım hazır olduğunda kuaförler dışarı çıktı.Tiff pencerenin önüne astığımız gelinliği yavaşça bana getirdi.Daha sonra bir kutunun içindeki beyaz,dantelli ve oldukça seksi duran iç çamaşırlarını elime tutuşturduğunda anında kızarmıştım.''Harry bu geceden çok hoşlanacak.''diyerek beni daha da kızarttığında ''Tiffany!''diye tısladım.O ise kahkaha atıyordu.''Lavaboya kadar gidiyorum,geldiğimde o iç çamaşırları giymiş olsan iyi edersin.''dedi kaşlarını kaldırarak.Bu uyarı bakışıydı,bunları giymek istemediğimi biliyordu.Bunlar çok utanç vericiydi.Odada yalnız kaldığımda önümdeki iç çamaşırlarına baktım Harry'nin ellerini üzerimde hissedince nefesim kesildi.Bu sadece bir hayaldi ama buna rağmen üzerimde büyük bir etki bırakmıştı.Hızlıca üstümdeki bornozu çıkarıp verilenleri giydim.
Tiffany'de gelip gelinliği giymemde yardımcı olduktan sonra beni bir sandalyeye oturttu ve aynaların hepsini kapatarak kendimi görmemi engelledi.''Hadi ama Tiff,sadece bir baksay--''
''Clarice! Önce şaheserimi tamamlamalıyım.Sana makyaj yapacağım.''
''Tiff,''dedim uyaran bir şekilde ''Sakın beni bir palyaçoya çevirme.Fazla makyaj sevmediğimi biliyorsun.''dedim.Bana 'sürtük,lütfen'bakışını attıktan sonra bir daha ağzımı açmadım.Makyaj yapmayı seviyordu ve bu konuda kendine bir şey dedirtmezdi.''Sadece kendini ellerime bırak.''diye mırıldandı ve işe girişti.İşi bittiğinde bir iki adım gerileyip beni iyice süzdü.Bunu ne zaman makyaj yapsa yapıyordu.Bir ressamın yıllar sonra çok uğraş vererek bitirdiği tablosuna bakar gibi bakıyordu her defasında.İtiraf ediyorum onun bu hareketinden korkuyordum.''Artık kendime bakabilir miyim ?''diye mırıldandım.Elimi tutarak beni kaldırdı ve boy aynasının önüne yönlendirdi.Üzerine örttüğü çarşafı çektiğinde kendimi gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cannibal/H.S
Teen Fiction'' Sen bir cani bir canavarsın!''diye haykırdım telefonda. ''Ah,hayır hayır.Bu hiç hoş bir şey değil.Eğitimli psikopat demeni tercih ederim.''dedi gayet ciddi ve sakin bir şekilde.Bu beni daha da çıldırtmıştı.Nasıl sakin kalabiliyordu ? Omuzlarımı d...