**
Dün gece ben depodayken kapı düşmüştü,korkulacak bir şey yoktu.Görevli tekrar kapıyı açmayı başarabilmişti.Benim saçma-harry kaçtı-düşüncelerim boşunaydı.Çünkü şu an Harry Styles'ın karşısında oturuyordum.
''Bu bir kelime oyunuydu değil mi doktor ? Karen Rose,benden geriye kalanlar anlamında.Yani o depoyu siz mi kiralamıştınız ?''diye sordum.Onu camın ardında görmek beni rahatlatmıştı.Onunla rahat konuşuyordum evet,ama bu o camın arkasındayken geçerliydi.Seri katiller takıntılı olurdu ve eğer bana takarsa peşime düşerdi.Onun kadar genç ve yakışıklı birisi neden böyleydi ki ? Kayan yemek bölgesi hızla dışarı itildi.Çıkan sese hazırlıklı olmadığım için sıçradım.Ah!Onun karşısında korkmak aptallıktı.Ne gönderdiğine baktım.Bir havlu.Üstüm ıslak olduğu için olmalıydı.Gelirken yağmura yakalanmıştım.Havluyu aldım.''Teşekkür ederim.''diye mırıldandım hafifçe gülümserken.Havluyu saçıma sürttüm,saçımdan damlayan suları emmesi için.''Kanaman durmuş.''dediğinde kaşlarım hafifçe çatıldı aynı zamanda da şaşkınlıktan gözlerim açıldı.''Bunu nasıl ?--ah önemi yok.Sadece bir sıyrık.''dedim.Nerden anlamıştı dün gece bacağımda bir sıyrık olduğunu.Altımda pantolon vardı görmesi imkansızdı.Bunu önemsememeye çalıştım.
''Doktor Styles,o şişedeki kimin kafası ?''dedim onu konumuza döndürmeye çalışarak.''Niye bana Bufolo Bill'i sormuyorsun ?''dedi.''Bufolo Bill'le ilgili bir şey mi biliyorsunuz ?''diye karşılık verdim.''Dosyasını görürsem bilebilirim.''dedi.Bu konuda söz veremezdim.Karar bana değil,üstüme aitti.Crawforda.Bu yüzden kouyu değiştirdim.''Bayan Karen'den söz edelim.Onu bulmamı siz söylemiştiniz.''Gerçek adı Rose Marry'idi.Benim eski bi hastamdı.Romantik ilişkileri biraz egzotikte diyebiliriz.Egzotik.İnan bana onu öldürmedim sadece randevusuna gelmeyince aradım ve bulduğum şekilde oraya sakladım.''dedi Harry.Doğru mu söylüyordu ? Neden yalan söylesin ki ? Zaten hapiste ve ömrü boyuncada burada kalacak.Kaybedecek hiç bir şeyi yok.''Ama onu siz öldürmediyseniz kim öldürdü ?''diye sordum.''Kim bilir ? Onun için iyi oldu aslında terapisi sonuç vermiyordu.''dedi.Boğuk sesi..onu daha da ürkütücü kılıyordu.
''Elbisesi,makyajı Rose Marry bi eşcinsel miydi ?''
''Yaşarken mi ? Ah hayır.Çok renkli bir manif depresifti.Sıkıcıydı,çok sıkıcı.Şimdi onu bir tür deney olarak görüyorum.Acemi bir katilin değişimdeki ilk çabası.Onu gördüğünde neler hissettin Clarice?''Ona nasıl hissettiğimi söylemeli miydim ? Bu onu neden ilgilendirsindi ki,ama içgüdüsel olarak cevap verdim.
''Başta korktum sonra heyecanlandım.''
''Jack Crawford kariyerinde yardım ediyor değil mi ?Anlaşılan senden hoşlanıyor sen de ondan.''Konu buraya nerden gelmişti ?! Sertleşerek''Bunu hiç düşünmedim.''dedim.
''Sence de Crawford seni istiyor mu söylesene ?Cinsel olarak.Yaşça senden büyük ama hayalini kurmuyor mudur dersin ?Seninle seviştiğini.''Bakışları..çözülemezdi.Sanki bir perde vardı ve gerisi yok.Hiçbir duygu yoktu gözlerinde.Ya gerçekten duyguları yoktu ya da çok iyi saklayabiliyordu.
Zorla gülümsedim ve onun dediklerini umursamıyor gibi yapıp Kız gülümsedi.''Bu beni hiç ilgilendirmiyor doktor.Açıkçası bu..bu tam Mix'in söyleyeceği bir şey.''dedim.Kabalığı sevmiyordu,onu Mix'e benzetmemden hoşlanmayacaktı.Buna emindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cannibal/H.S
Teen Fiction'' Sen bir cani bir canavarsın!''diye haykırdım telefonda. ''Ah,hayır hayır.Bu hiç hoş bir şey değil.Eğitimli psikopat demeni tercih ederim.''dedi gayet ciddi ve sakin bir şekilde.Bu beni daha da çıldırtmıştı.Nasıl sakin kalabiliyordu ? Omuzlarımı d...