YAZARDAN:
Harry Styles deli gömleğini giymiş,ağızlığı takılmış ve zincirlerle sedyeye dik bir şekilde bağlanmış duruyordu.Doktor Chilton onun hücresine girdi ve yatağına yattı.Harry sedyeye bağlı bir şekilde ona bakarken kafasında onu öldürdüğünün hayallerini kuruyordu.Bu adamdan nefret ediyordu çünkü sürekli onunla dalga geçiyor,kaba davranıyor ve bir şeyler yapması için zorluyordu.
Doktor Frederick Chilton alayla konuşmaya başladı.''Bir kumsalda yürüyüp kuşları mı görecğini zannediyorsun ? Yo hiç sanmıyorum.''dedi.Kıkırdadı''Senatör Bianca Martin'i aradım seninle yapılan anlaşmadan haberi yokmuş.Seni kandırdılar Harry.''dedikten sonra ciddileşti.Harry hiç tepki vermeden onu dinliyordu,düşüncelerini mimiklerine yansıtmıyor olabilirdi ama şaşırmıştı.Onu kandırmışlar mıydı ? Clarie Starling mi yapmıştı bunu ? Nasıl fark edememişti,nasıl birisinin ona iyi davranacağını onun için bir teklif getireceğini düşünebilmişti.Aptal manzara hayali gerçekleri görmesini engellemişti.Oysa Claire öyle tatlı anlatmıştı ki..''Senatör Martinle anlaşma falan yoktu ama şimdi var.Ben hazırladım.Tabii kendi çıkarım içinde bir kaç şart ekledim.Bufolo Bill'in adını vericeksin.Ve kız zamanında bulunursa Senetör Martin seni Tenesideki Braşi dağ bölgesi hapisanesine naklettirecek.Cevap ver Harry.Cevap ver.Yoksa yemin ederim bu hücreden asla çıkamazsın.Bufolo Bill kim ?'' bu da yeni teklifti.Ama bunun yalan olmadığından emindi Harry.Chilton kendi çıkarları için yapmıştı bu anlaşmayı.Soğukkanlılığını koruyarak konuştu.
''İlk adı Luis geri kalanını Senatöre bizzat söylerim ama sadece kendisine.Benimde bazı şartlarım olacak.'' Harry'i kandırmak ta ne demekti ?! Sadece bir manzara istemişti,ama şimdi daha fazlasını istiyordu! Plan zamanıydı! Chilton ayağa kalktı,yüzünde Harry'nin ne kadar pislik ve çıkarcı biri olduğunu düşündüğü ifade vardı.Harry ağızlığının altından ona gülümsedi,demirlerden dolayı ağzını hareket ettirmesi zor oluyordu ama bu gülümseme Frederick'i kudurtuyordu.''Onu gitmesi için hazırlayın.''diye emir verdi görevlilere ve Harry'nin hücresinden çıktı.
*CLAİRE*
Menfis havaalanının özel bir bölümünde Senatör ve Harry Styles'ı görüştüreceklerdi.Sivil vatandaşın olmadığı bir bölümde.Buraya gelmemem gerekirdi ama kendime engel olamadım.Düzenlediğimiz sahte teklifi Doktor Chilton öğrenmişti ve bunu kendi çıkarları için gerçeğe dönüştürmüştü.Harry ona sahte teklif yaptığımı,onu kandırdığımı öğrendiğinde çok kızmış olmalıydı.Bir çok polis,FBI ajanı ve korumanın arasında,Harry'nin beni görmeyeceği ama benim onları görebileceğim ve duyabileceğim bir köşe bulmuştum.
Senatör çoktan gelmişti ve Harry ise zincirlerle sedyeye bağlı,ağızlıklı olarak onun karşısında duruyordu.Doktor Chilton bir sirk hayvanını sunarmış gibi ''Senatör Martin.Doktor Harry Styles.''dediğinde yüzümü buruşturdum.Bu adam çıkarcı pisliğin tekiydi ve insanlara zerre değer vermiyordu.Senatör,''Doktor Styles.Sizin yeni haklarınızı garanti altına alan bir anlaşma getirdim.İmzalamadan önce okumak istersiniz.''dedi korumalarından biri Harry'nin önüne bir belge uzattı ama Harry ona bakmadı.Ona bakmak yerine bakışlarıyla etrafı taradı--Olamaz!Beni gördü.O yeşil gözler dimdik bana bakıyordu.En ufak bir ifade değişikliği yapmadan gözlerini Seanatöre sabitledi ve konuştu.''Bir kaç öncelik için pazarlık ederek sizin ya da Kate'in zamanını harcamayacağım.Claire Starling ve iğrenç Jack Crawford yeterince zaman harcadılar zaten.Umarım zavallı kızın felaketine sebep olmazlar.Şimdi size yardım edeyim iş bitince size güvenirim.''dedi.Senatör'Tamam'dercesine başını salladı.
Anladığım kadarıyla Harry bana kızgındı...yada kırgın ? İyide böyle olmaması gerekir,sonuçta aramızda hiç bir bağ yok.O bir katil ben ise FBI ajanı! Yani FBI ajanı olacağım.Daha öğrenciyim.Pekala konumuz bu değil.Harry ağızlığı yüzünden konuşmakta zorlansada konuştu ''Bufolo Bill'in gerçek adı Luis Friend'dir.Bir kere karşılaştık.2004 yılının nisan yada mayısında.Hastalarımdan Luanna MCconer bahsetmişti.İki sevgiliydiler.Ama Luanna korkmaya başlamıştı anlaşılan Luis bir eşcinseli öldürmüş ve derisine bir şeyler yapmıştı.''dedi.Bu eş cinsel benim gördüğümdü.Ama ...Luis Friend mi ? Bu isim doğru gelmiyordu sanki bir şeyler vardı bu isimde.Senatör gözlerini açıp kapattı,hüzünlü gibiydi.Harry'nin söylediklerini not alan dedektiflerden biri konuştu '''Adresini ve görüntüsünün tarifini almamız lazım.''
Harry onu duymazdan geldi ''Söyleyin Senatör.Kate'i kendiniz mi emzirdiniz ?''diye sordu.Bu da neydi ?
''Ne ?''
''Ona meme emzirdiniz mi ?''Ses tonu değişmişti,insanı rahatsız eden bir tını gelmişti.İnsanı tedirgin eden..Dedektif araya girdi.''Bir dakika!--''
''Evet,ben emzirdim.''dedi Senatör dedektifin lafını keserek.''Meme uçlarınızı sertleştirdi mi ?''diye sordu Harry.Ne yapmaya çalışıyordu bu! ''Seni aşağılık herif!''dedi dedektif Harry'e doğru bir adım atarken.''Bir adamın bacağını kestiğinizde gıdıklandığını hissedermiş.Kate morgta yatarken sizin nereniz gıdıklanacak ?''dedi Senatöre.Cidden kaşınıyor!Tamam gideceği yeni hapisanede manzara olmayacak ama en azından Doktor Chilton'dan kurtulacak.Onu sevmediğini biliyordum.Sinirlenen Senatör ''Bu yaratığı geri götürün !''dedi ve tam arkasını döndüğünde Harry konuşarak onu durdurdu.''
''1.80boylarında yapılı.90 kilo civarında.Saçları sarı gözleri açık mavi.Şu anda otuzbeş yaşlarında olmalı.Fredelfiyada yaşadığını söylemişti ama yalanolabilir.Şimdilik tek hatırladığım bu ama başka bir şey hatırlarsam söylerim.'' Herkes ona dikkat kesilmişti.Kimse ne düşünmesi yada ne yapması gerektiğini bilmiyordu.Senatör arkasını tekrar döndü ama Harry''Ah,Senatör.Birşey daha''diyerek onu tekrar durdurdu.''Elbisenize bayıldım.''
**********************************
Selam!
Evet bu bölüm kısa ve evet bu bölümde Clarice ve Harry aynı yerde olsa bile konuşmadılar.
Harry'i hapisaneden çıkaracağım ama bu yüzden bir iki bölümde ikisi birlikte olamayacak.Umarım bekleyebilirsiniz çünkü bir kaç bölüm onrasında mükkemmel olacakk! :D
Ne düşünüyorsunuz lütfen benimle paylaşın :) Ayrıca oylarınızı da bekliyoruum^^
Multi= <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cannibal/H.S
Teen Fiction'' Sen bir cani bir canavarsın!''diye haykırdım telefonda. ''Ah,hayır hayır.Bu hiç hoş bir şey değil.Eğitimli psikopat demeni tercih ederim.''dedi gayet ciddi ve sakin bir şekilde.Bu beni daha da çıldırtmıştı.Nasıl sakin kalabiliyordu ? Omuzlarımı d...