Do Not Leave Me Alone!

1.3K 80 16
                                    


Harry ile birlikte şu sıralar nadir dışarı çıktığımız için sadece yemek yiyip eve dönmek istememiştim bu yüzden bir AVM'ye gelmiştik.

Giydiğim siyah elbiseye son kez baktım ve kabinden çıktım ama Harry yerinde değildi.Etrafa bakındığımda Harry'nin telefonla biriyle konuştuğunu gördüm,elleriyle saçlarını karıştırıyor bir sağa bir sola yürüyordu.Ben daha ona seslenmeden telefonunu kapatmıştı,beni gördüğünde hafifçe gülümsedi.Yanıma gelirken beni süzüyordu ''İşle ilgili bir sorun işte.''diye mırıldandı bilgilendirmek için.''Harika görünüyorsun.Bunu alacak mısın ?''diye sordu ama aklı sanki burada değildi.Bir sorun vardı ancak bunun işle ilgili olduğunu sanmıyordum.Acaba FBI ile ilgili miydi,diye düşünmeden edemedim.Ama keyfimizi kaçırmamak için üstelemedim.

Aynaya döndüm ve kocaman göbeğime baktım,bu koca göbekle elbise bulmak hiç kolay olmuyordu.Ya elbiselerin içine sığamıyordum ya da çok bol oluyorlardı ve göbeğim yüzünden önü kalkın oluyordu ki bunu hiç sevmiyordum.Üstümdeki elbise bana tam olmuştu,elbise bulmak zor olduğu için bunu almaya karar verdim.''Evet,alacağım.''dedim gülümseyerek.''Sana da bir şeyler bakalım mı?''diye sordum.''Bana başka zaman bakarız.Gerçekten çok yoruldum,eve gitsek mi ?''diye sorduğunda anlam veremedim daha saat çok erkendi.''Tamam,gideriz.''

Kabinde üstümü değiştirmek için ufak çaplı bir savaş verdikten sonra kasaya gidip ödemeyi yaptık.Alış veriş merkezinin ikinci katındaydık ve yürüyen merdivenleri kullanarak otoparka doğru inmeye başladık.İlk kata geldiğimizde içecek standını gördüm ve Harry'i durdurdum.''Milkshake almalıyız.''dedim onu çekiştirirken.Çikolatalı Milkshake'i alırken Harry fazlasıyla sabırsız görünüyordu,pipeti çiğneyerek Milkshake'imi içerken bakışlarımı Harry'e kaydırdım ''Bir sorun mu var ? Niye bu kadar telaşlısın ?''diye sordum.''Yüz tonken arkandan koşmak zor oluyor.''diye ekledim.

Ondan cevap bekliyordum ama beklediğim cevap gelmedi''Harry?''diye sordum duraksayarak.''Clarice,acele et lütfen.Bir an evvel eve dönmek istiyorum.''

''Harry neler oluyor ?''

Harry beni çekiştirmeye başladığında çoktan otoparka girmiştik bile,''Hey araba diğer taraftaydı.''dedim ama beni susturarak konuştu''Arabayla gitmeyeceğiz.Otoparkın arkasından çıkmaya çalışacağız.''

Bende telaşlanmıştım,elim istemsizce karnıma gitti.Korkma.

Aniden otoparkın girişinden gelen ayak sesleri duydum,Harry ile koşmayı bıraktık ve bir kolonun arkasına saklandık.Fısıltıyla konuştum ''Bizi buldular mı?'' Harry ile bakışlarımız buluştu,bunun olucağını biliyormuş gibiydi,sonun ne olacağını biliyor gibi bakıyordu şimdi.''Peşimdeler.''dedi fısıltıyla.''Ne konuştuğumuzu hatırlıyorsun,değil mi Clarice ? Eğer yakalanırsam--''

''Yakalanmayacaksın.''

''Clarice bunun sırası değil.Eğer yakalanırsam sen Edwart Styles ile evlisin Harry Styles'ın ise kurbanı.Sadece soy isim benzerliği bu,eşim olduğunu hele çocuğumuzu taşıdığını öğrenirlerse seni rahat bırakmazlar.Ne FBI ne de basın.''dedi tüm bunları kısık sesle söylüyordu.Beni sona hazırlamaya çalışır gibiydi,bakışlarında bir delilik görüyordum,bir şey yapmaya hazırlanıyor gibiydi ya da aklında bir şeyler vardı.Kalbim hızlanmıştı.

''Harry,yakalanmayacaksın.Birazdan burdan çıkacağız ve evimize gideceğiz,bu yüzden bunları düşünmeye gerek yok.''dedim.Elleriyle yüzümü avuçları''Seni seviyorum Clarice,bunu biliyorsun değil mi?''

''Evet,elbette biliyorum ve bende seni seviyorum.''

''Küçük Darcy'imizi de çok seviyorum.''dedi fısıltıyla,elini karnıma koydu.Ayak sesleri giderek artıyordu,otoparkın girişinden kırmızı mavi ışıklar geliyordu.Buradan çıkabilecek miydik ?Bu bir ayrılık mıydı ? Harry'nin dudaklarına doğru uzandım,yumuşak dudaklarına bir öpücük kondurarak geri çekildim.Bu öpücüklerden milyon tane daha konduracaktım.

Harry kulağıma doğru iyice yaklaştı,benim bile zorlukla duyduğum bir sesle mırıldandı''Bir tanesi burada.''dedi hafifçe duraksadı ve dinledi''Birlikte çıkarsak ateş etmeyecek,seni kurbanım zannedecektir.''Gözlerime baktı,loş ışıklı,soğuk otoparkta zümrüt gözleri parlıyordu.''Hazır mısın ?''

Derin bir nefes aldım,elimle karnımı sıkı sıkı tuttum,her şey buraya kadar mıydı yani ?''Seni yakalasalar da,yolda kaçacaksın değil mi ?''dedim fısıltıyla.Beni başıyla onayladığında birisinin burda olduğunu bende duydum.Çok yakınımızdaydı.

Gözlerim dolmuştu,Harry ile ortaya çıktığımızda karşımızdaki kaslı,sarışın ve genç bir FBI Ajanı silahını çekti.Gözleri ikimiz arasında gidip geldi ve benim karnımı fark etti''Bırak kızı!''

Hiç kıpırdamadan karşısında duruyorduk,en ufak bir hareketimizde o silah eteşlenecekti ama hareket etmezsek te birazdan etrafımız sarılacaktı ve Harry yakalanacaktı.O an koşarsak ve bir arabanın arkasına saklanırsak bu FBI ajanından kurtulma ihtimalimiz olduğu aklıma geldi.Düşük bir ihtimaldi eğer yaparsak ikimizden biri yaralanabilirdi ama değer miydi ? Harry'i parmaklıkların ardında düşünmek istemiyordum.Zaten akıl hastanesine kapatılmıştı geçen sefer ama deli olmadığına bahse girebilirdim.Bu defa onu yakalarlarsa akıl hastanesine kapatmaktan fazlasını yapacaklardı,kanunlar değişmişti,idam bile edebilirdiler.Buna dayanamazdım.''Sana kızı bırak dedim!'' 

Hızlıca bir karar verdim ve Harry'nin elini kavrayıp sağa doğru bir adım attım ama her şey o kadar hızlı gelişti ki buna rağmen her şeyi o kadar yavaş hatırlıyorum ki...Ben Harry'nin önündeyken silahın sesini duydum ancak aynı anda hızlıca yere itildim.Sertçe yere çarptığımda benden sonra düşen ikinci bedene baktım.O görüntü asla aklımdan çıkmayacaktı,ve verdiğim bu karar için hayatımın sonuna kadar pişman olacaktım.

Harry'nin yerde yatan vücudunun hatlarını karanlıkta bile seçebiliyordum.Gri otoparkta,koyu bir sıvı akıyordu.Harry'nin yanına koşturan FBI Ajanının yanına ilerledim hızlıca,Harry'e baktım,şok geçiriyordum sanırım çünkü tek bir kelime çıkamıyordu ağzımdan.

Harry'nin ise resmen soluğu kesilmişti,gözleri gözlerime odaklanmış,sonuna kadar açılmış acıyı sindirdiğini gösteriyordu.Ağzını hafifçe oynattı,bir şey söylemek ister gibi.Bende kendimi konuşmaya zorladım ama imkansızdı,gözlerimden yaşlar akıyordu.Söylemek,haykırmak istediğim şeyi sadece aklımdan geçirebildim.SAKIN BENİ BIRAKMA.

Ajan telefonda birileriyle konuluyordu,anladığım kadarıyla ambulansı aramıştı ve diğer birliklere haber veriyordu.Çok geçmeden bulunduğumuz yer insan akımına uğradı.Beni olay yerinden uzaklaştırdılar ama sakinleşemiyordum.Harry'nin acı çeken hali gözlerimin önünden gitmiyordu.

Ölmemişti ama acı çekiyordu.

Birden tüm olanlar aklıma geldi ve bir kez daha şok geçirdim,gözlerimi açtığımda hastanedeydim.

****************

Selam! :Dd

Ya sanki yaza yeteneğim gitmiş gibi hissediyorum.

Bu arada hikayenin devam kitabını yazmaya KARAR VERDİM! :))

Bu kitabın sonu oldukça tahmin edilebilir olacak ancak devam kitabı çok daha farklı olacak.Yorumlarınızı gerçekten çok merak ediyorum^^

Cannibal/H.SHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin