-Savaşın ağzından-
Onunla tanıştım artık beni de tanıyor ona mesajda attım yarın onu yanıma alıyorum bana alışıcak artık başka çaresi yok zaten.. yatağa yatıp onu düşünerek uykuya daldım...
Sabah kalktığım gibi hemen duş aldım duştan çıkınca hemen en sevdiğim takım elbisemi giydim. Bu gün yağmurumu alıcam için biraz güzel olalım aşağıya indiyimde kahvaltı hazırdı Emre ve Batu masada oturuyorlardı hemen en başa geçtim ve kahvaltıya başladım kahvaltı bitince konuşmaya başladım.
Savaş: "Bu gün yağmuru yanıma alıyorum."
Emre: "Emin misin abi."
Savaş: "Evet eminim şimdi Yağmurun iki tane arkadaşı var onlarda siz halledin sorun çıkarmasınlar."
Batu arsızca sırıttıp "Abi halledin derken dedi."
Savaş: "Batu adam ol kızlara sakın birşey yapmayın yoksa sizi doğduğunuza pişman ederim sadece susturun."
Emre: "Tamam abi sen bu mala bakma is bizde."
Savaş: Tamam hadi gidiyoruz dedim ve evden çıktık.
Bekle beni meleğim seni almaya geliyorum...
-Yağmurun ağzından-
Sabah kalktığım da saat 8:30 du vay ben erken kalktım kimse kalmamıştır hemen üstüme bir tişört ve altıma kot şort(multimedya da var ) geçirdim.
Aşağıya indiyimde beklediğim gibi kimse uyanmamıştı. Kahvaltı hazırlamaya başladım krep patates kızartması kahvaltılık ürünler derken herşey hazırdı.
Kızları uyandırmaya gittiğimde direk uyandılar sofrayı gördüklerinde ağızları açık kaldı.
Ceren: "Kızım bunları sen mi hazırlandın ?"
Yağmur: "He Evet ben hazırladım."
Pınar: "Kıyamet kopacak vallaha."
Yağmur: Of oturun yiyelim işte dedim ve kahvaltıya gömüldüm.
Kahvaltı bitince cerenin işi varmış pınar da annesini ziyarete gitti bende tek kaldım...
Bu gün tekim evde bare evi toparlayayım.
Evi toparladıktan sonra televizyonun başına geçtim kanallar da birşey yoktu film açmaya karar verdim. Filmin ilk zamanları canım birşeyler çekti ama abur cubur yoktu.
Hemen telefonumu yanıma bir miktar para ve kredi kartımı aldım ve ceplerime sıkıştırdım.
Evden çıktığımda gözüme siyah Mercedes takıldı ama aldırmadan markete doğru yola aldım sanki takip ediliyormuş gibi hissetim aman kendim kuruntu yapmayayım dedim ve eve doğru yürümeye başladım.....
Eve çok az kala önümde takım elbiseli bir adam durdu anlamaz bir biçimde ona bakarken ağzıma birsey kapandı ben çırpınırken göz kapaklarım kapanıyordu en son hatırladığım karşımda bana sırıtan bir SAVAŞ duruyordu....
Umarim beğenirsiniz vote ve yorum istiyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Güzel Aşkı
ChickLit☆Aşk kaçınılmaz bir sondu onlar için ☆Mutlu son yok onlar için. Yada mutlu yarınlar... *********************** ♧Bir sigara daha eksildi paketten ve yine geldi aklına güzel gözlüsü. ♧Sevdiği adamın o eşsiz kokusunu bir kez daha doldu içine yine ve y...