Sabah kalktığım da belimde iki tane el vardı önce biraz şaşırdım ama sonra dün geceyi hatırladım.
Of Allah ım yaa neyse dün savaş ne dedi ya cennet ya cehennem madem burda kalacak benim seçimim cennet olsun.
Biran önce savaşın güvenini kazanıp kızları görmem lazım. hmm ne yapsam ne yapsam he buldum kahvaltı hazırlayayım iyi fikir.
Bedenimdeki ellerde kurtulmak zor oldu ama kurtuldum yani. Aşağıya inip kahvaltı hazırlamaya başladım. Krep patates kızartması börek poğaça falan derken baya olmuştu savaşı kaldırmak için yukarı çıktım.
Kapıyı açtım hâlâ uyuyordu yanına gittim.
Savaş hadi kalk
Savaşşşş hadi
Of kalmıyor buldum
-Aaa Merhaba savaş uyuyor kusura bakmayın böyle yarı çıplak karşınızdayım ama
Savaş: "Çık LAN ODADAN !!! NE OLUYO LAN!! dedi ve gözlerini açtı hani lan adam ?"
-"Şey... Ben seni uyandırmak için şey etmiştim de."
-"Nasıl bir uyandırma lan o."
-"Ne yapayım ya kahvaltı hazırladım uyandırdım ama kalkmadın zaten sana alışmaya çalışanda kabahat ne halin varsa gör" diyip odadan çıktım.
İyi atar yaptım ama yoksa vallaha bana çok kızcaktı üste çıkmak böyle bir şey neyse atara devam diyip aşağıya indim.
Gözüm sol taraftaki aşağıya inen merdivene kaydı acaba ne var her neyse zaten hep en alt katlar korkunç olur ama çok merak ettim en iyisi ona sormak diyip masaya oturdum ve kahvaltıya başladım bir süre sonra şu dünkü çocuklar geldi.
-"Yenge sen mi hazırladın ? Çok güzel olmuş" dedi sarışın olan.
-"Ne yengesi be ? nerden yengenim ben senin."
-"Ee abinin sevgilisi değilmisin işte dedi siyah saçlı olan.
-"Ne sevgilisi ya ?"
-"Tamam yenge."
-"Hala yenge diyor ya sizin adınız ne ?"
Sarışın Emre Siyahlı da Batu tamam o zaman.
-Ben size takma ad takıyormuyum hiç söylemeyin bir daha!"
Allah ım bunlar salak yha istediklerimi yaptılar o sırada Merdivenlerden savaş göründü siyah bir tişört altındadır kot pantolon
-"Taş mübarek dimi ama ?"
-"Sen kimsin la ?"
-"İç sesin Naber ?"
-"La bende diyom bende niye yok."
-"İşte burdayım ama adam taş."
-"Atar yapmalıyım ama dimi ?"
-"Aynen atara devam ben sana akıl vereceyim şimdi önüne dön ve yemeye o yokmuş gibi devam et."
-"Tamam."
Yemeye geri gömüldüm savaş bey yine baş köşeye kuruldu Ohh vallaha neyse deyip yemeye devam ettim yemek bittikten sonra tam kalkacaktım ki Savaş bey konuştu
-"Yağmur otur" dedim.
-"Yemeyi bittirdim odama çıkıyorum" dedim umursamaz bir sesle.
-"Sana otur dedim." Emre Batu siz şirkete gidin.
Emre ile Batu evden çıkınca savaş salona geçmemi söyledi bende istediğini yapıp salona geçtim oda geldi ve karşıma oturup konuşmaya başladı.
-"Bak yağmur ben sabah çok sinirlendim adam falan var zannettim o yüzden sana kızdım yoksa ben sana kızar mıyım hiç ? lütfen beni affet."
-"Hmm affederim ama bir şartım var."
-"Neymiş o şart öğrenelim bakalım."
-"Hani şu aşağıya inen merdiven varya orda ne var ?" dedim ne yapayım merakıma yenik düştüm.
-"Öğrenmek istediğine emin misin ?" dedi.
Evet anlamında kafamı salladım.
-"Ama öğrenince benden soğmak yok tamam mı ?"
-"Tamam" dedim en fazla ne olabilir ki ?
-"Orası insanlara işkence ettiğim yer..."
Umarim beğenirsiniz vote ve yorum istiyorum multimedya da savaş var...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Güzel Aşkı
ChickLit☆Aşk kaçınılmaz bir sondu onlar için ☆Mutlu son yok onlar için. Yada mutlu yarınlar... *********************** ♧Bir sigara daha eksildi paketten ve yine geldi aklına güzel gözlüsü. ♧Sevdiği adamın o eşsiz kokusunu bir kez daha doldu içine yine ve y...