-Yağmurun ağzından-
O kadar çok yorulmuştum ki artık dayanamıyordum. Kızlar neredeyse bütün mağazalara bakmışlardı fakat beğenmiyorlardı işte.
-"Kızlar yeter artık! Çok yoruldum ben. Çabuk olun daha eve gidip hazırlanacağız."
Ben kendime direk seçmiştim bir elbise ve çok güzeldi. Kızların söylediğine göre bana çok yakışmıştı ve ben onlara güveniyordum.
Zaten genellikle kıyafetlerimi onlar seçiyordu.
Sonun da alışveriş merkezinden çıkmıştık. Dışarıdan bir taksi çağırdıktan sonra beklemeye başladık. Taksi gelince ben direk adresi vermiştim. Bir an önce eve varmak istiyordum çünkü.
Eve vardığımız da direk kendimi koltuklardan birine attım. Vallaha çok fazla yorulmuştum. Neredeyse bacaklarımı hissetmiyordum. O kadardı yani.
Biraz dinlendikten sonra hazırlanmak için odama çıktım.
Barlar fazla gitmişliğim yoktur aslında. Çok kötü yerlerdir bence. Ama ilgimi çeker. Ulaşılmaz gelir bana.
Odama girdiğim de hemen banyoya doğru yöneldim. İlk öncelikle duş almam gerekiyordu. Terlememiştim ve korkuyordum.
Hızlıca bir duş aldım. Duştan çıkınca hemen vücudumu nemlendirdim.
Ardından ise yeni aldığım elbiseyi giydim. Elbise çok hoştu.
Kırmızı eteği ile mini bir elbiseydi. Göğüs dekoltesi de vardı fakat bu beni rahatsız etmiyordu. (Multimedia)
Boyun kısmı çok boş kalmasın diye güzel bir kolye takmıştım. Sıra saç ve makyajdaydı.
Maşayı prize taktım ve ısınmasını beklemeye başladım. Isınınca ise kalın bugleler yapmaya başladım. Makyaj olarak dudaklarıma bordo bir Ruj gözlerime ise siyah bir makyaj yaptım.
Ayakkabı olarak ise ince topuk siyah bir ayakkabı seçtim.
İşte hazırım. Aşağıya indim pınar ve ceren de hazırdı. Siyah çantamı da alıp çıktık.
Dışarı çıkınca taksi çağırıp barın adresini verdik.
Bara geldiğimizde kızlara nutuk çekmeyi de etmeyi unutmadım.
-"Bakın kızlar çok içmek yok başınıza bela almakta yok ben oturup sizi izleyeceğim telefonlar açık olucak sizi bulamam falan tamam mı ?"
Ceren: "Tamam abla senin istediğin gibi olsun."
Ve içeriye girdik. Allah'ım bu nasıl bir yerdir? Bu berbat koku şimdiden buradan nefret etmemi sağlamıştı bile.
Ortalık yerde kötü kötü şeyler yapanları saymıyorum bile. Ben daha adını söylemezken onlar. Miden bulanmıştı resmen.
Buraya nasıl ve neden gelmiştim ben?!
Kızlar yanımdan ayrıldılar ve kendi havaların da takılmaya başladılar.
Ben ise barmenin oraya gidip oturdum. Barmen'in sorusu ile bakışlarımı ona doğru yönlendirdim.
-Ne içersiniz güzel bayan?
Sesinde ki gevşeklik beni rahatsız ederken şöyle cevap vermiştim.
-Hiç bir şey.
Bana anlamaz bakışlar attıktan sonra işine devam etti.
*********************
Tam bir saattir burda oturuyordum. Ve artık canım sıkılmıştı. Etrafımı gözlerim ile taramaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Güzel Aşkı
ChickLit☆Aşk kaçınılmaz bir sondu onlar için ☆Mutlu son yok onlar için. Yada mutlu yarınlar... *********************** ♧Bir sigara daha eksildi paketten ve yine geldi aklına güzel gözlüsü. ♧Sevdiği adamın o eşsiz kokusunu bir kez daha doldu içine yine ve y...