Soğuk bendenimi ele geçirirken rüzgarın saçlarımı karıştırmasını umursamıyorum. Derince bir iç çekiş gerçekleştirdim, ne olmuştu böyle?
Hayatım değişmişti her şeyim değişmişti. Gülüşüm bile değişmişti. Artık içten değil de daha buruk bir gülüşüm vardı.
Hastaneden çıkalı 1 ay olmuştu. Onur ile kalıyordum. Hiç kimsenin yüzünü görmüyordum neredeyse. Şu zamana kadar yanımda bir tek Onur vardı.
Ama ona karşı bir şeyler hissetmiyorum. Denedim ama olmuyordu, Savaş giderken kendini hem aklıma hemde kalbime kazımıştı ismini.
Kızlara ne olmuştu hiç bilmiyorum. Ama çok özlüyordum onları. Bir kere olsun görebilsem nelerimi vermezdim. Şuan tek istediğim Ceren'in ya da Pınar'ın omuzuna başımı yaslayıp ağlamaktı.
Yorulmuştum. Hayat beni yormuştu. Canım yanıyordu, kalbim acıyordu. Ruhum yaralanmıştı. Eski neşeli halimden eser kalmamıştı.
Acizdim...
Gözümden bir yaş daha süzülürken üzerimde ki şala daha sıkı sarıldım. Rüzgar acımasızca esiyordu. Onur evde olup benim dışarı çıktığımı görse çok kızabilirdi. Ama evde yoktu.
Dışarı da bir kaç işi varmış galiba yani en azından bana öyle söyledi. Kaçabilirim desem olmazdı. Çünkü bir sürü adam bahçede nöbet tutuyordu.
Sıkılmıştım...
Böyle beklemekten, her sabah belki biri beni bulur ümidi ile kalkmaktan. Artık beklemiyordum gerçi.
Her gün aynı geçiyordu. Sabah kalk tüm gün evde gezme uyu. Onur beni bir kaç kere dışarıya çıkmaya davet etmişti ama ben kabul etmedim.
Onur ile fazla konuşmuyordum. Kendimce ona ceza veriyordum ve bu cidden işe yarıyordu. Benim ile konuşmak için her şeyi yapıyordu.
Derince bir nefes daha alıp artık içeri geçmem gerektiğini anladım. Büyük ihtimalle birazdan gelirdi.
-
-"Hadi Yağmur biraz eğlenelim. Lisede seni gördüm sesin çok güzel, hem canın sıkılmaz. Bir şeyler yapmış oluruz.
'Of' diyerek kafamı olumlu bir şekilde salladım. Nerdeyse 1 saattir ısrar ediyordu. Artık bitsede kurtulsak diye evet dedim.
Heyecanlı bir şekilde ellerini çırpıp televizyonda bir şeyler yapmaya başladı. Karaoke yapacakmışız, şarkı söylemeyi severim aslında.
-"Evet her şey hazır hadi bakalım başla.
-"İlk sen sonra ben.
"Peki" diye mırıldandı ve bir şeyler ayarlardı. Ardından şarkıya başladı.
~Onur~
Elime doğdu gül yüzün ah
Kana kana içtim dünümü
Yüzüme güldü ilk sözün ah
Yana yana seçtim günümüSözler ağzımdan dökülürken Yağmuru ilk gördüğüm gün aklıma geldi. Sıcacık gülümsemesi ile etrafa enerji saçıyordu. Zaten bende onun gülüşüne aşık olmuştum. Sanki beni içine hapsetmişti gülüşü.
Sen yanımdayken o tozlu yollar aşka gider
Ah sen sonumuzu yazsan inan dayanamam ölürüm ben
Ayrılık bize günah sonunda yansam bırakmam ahYağmur yanımda olunca her yer cenneti bana. Biri onu benden alsa dayanamazdım, ölürdüm. Ne olursa olsun bırakmazdım onu, bırakmazdım.
Elime doğdu gül yüzün ah
Kana kana içtim dünümü
Yüzüme güldü ilk sözün ah
Yana yana seçtim günümü gel
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Güzel Aşkı
ChickLit☆Aşk kaçınılmaz bir sondu onlar için ☆Mutlu son yok onlar için. Yada mutlu yarınlar... *********************** ♧Bir sigara daha eksildi paketten ve yine geldi aklına güzel gözlüsü. ♧Sevdiği adamın o eşsiz kokusunu bir kez daha doldu içine yine ve y...