Ahh çok yorulmuştum bugün. Kafe kalabalıktı. Yaz olduğu için insanlar akın ediyordu tabi. Neredeyse güneş batıyordu artık çıkma vaktim gelmişti. Üstümde ki önlüğü çıkarım dolabımın içine tıkışırdım. Ardından kafedekilere 'iyi akşamlar' dileyip evime doğru yürümeye başladım.
Eve vardığımda direk odama girdim. Zaten 1 oda 1 salon bir evdi mutfak falanda vardı işte. En azından bana yeterdi. Üstüme pijamalarımı giydikten sonra salona doğru yürüdüm.
Yağmur temsili♣
Hava insanı bunaltıyordu hep sıcaktı zaten. Bir süre filim izledikten sonra terlemiştim. Mutfağa gidip dondurucudan bir kutu dondurma aldım. Ardından ise büyük bir kaşık bulup adımlarımı salona doğru yönlendirdim.
Bir yandan film izleyip bir yandan da ağzıma dondurma tıkıştırıyordum. Bu beni biraz kendime getirmişti. Saat geç olmuştu ya da ben fazla yorulmuştum.
Televizyonu kapatıp odama doğru paytak adımlar ile yürümeye başladım. Yatağımın üstünde ki ince çarşafı kaldırıp yatağın içine girdim. Düşünceler beni alıp götürüken uykuya dayanamamıştım.
**********************
Güneş ışıkları gözlerimi delip geçerken yattım yerden rahatsızca kıpırdandım. Bu işlem biraz daha sürdükten sonra artık dayanamayıp gözlerimi açtım. Yataktan doğrulurken karşımda ki koltukta oturan adam ile gözlerim fal taşı gibi açıldı.O buradaydı tam karşımda "Savaş" nasıl bulmuştu beni! Gözlerimi gözlerinden alamazken korku bedenimi sarmıştı. Yavaş bir şekilde ayağa kalktığında bende yatakta geriye doğru gitmeye başlamıştım.
Giderek daha çok yaklaşıyordu. Yanıma geldiğinde yavaşça üstüme doğru eyildi. Nefesim kesiliyordu sanki! Daha fazla kendimi tutamadım. Gözlerimi boşluğa doğru giderken tek hissettiğim üstümde ki nefesti.
********************
♧Evet arkadaşla bir kesit paylaştım. Bu kesit bölüm geldiğinde kaldırılacaktır. Yeni Bölüm geç geleceği için böyle bir şey paylaştım umarım beğenmiştirsiniz.★Kesit olabilir ama yine de düşünceleriniz benim için önemli o yüzden o güzel yorumlarınızı benden esirgemeyin..
♥Sevgiler ile♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Güzel Aşkı
ChickLit☆Aşk kaçınılmaz bir sondu onlar için ☆Mutlu son yok onlar için. Yada mutlu yarınlar... *********************** ♧Bir sigara daha eksildi paketten ve yine geldi aklına güzel gözlüsü. ♧Sevdiği adamın o eşsiz kokusunu bir kez daha doldu içine yine ve y...