6 . Bölüm

34.3K 1.1K 125
                                    

Ben ŞOK

Ben Wefad

Ben İptal

Resmen işkence ettiğim yer dedi şuan ona korkuyla bakıyordum. Sesli bir şekilde yutkundum.

-"Korkma sana asla bir şey yapmam hem senden önceydi o şimdi boş orası ama yinede kilitli kalsın."

Bir "Ohh" çektim önceden yoksa yerin ederim arkama bakmaz kaçardım herneyse  Savaş yine konuşmaya başladı.

-"Şimdi beni affettin mi ?"

-"
Evet."

-"Tamam o zaman ben şimdi gidiyorum akşama görüşürüz bir şeye ihtiyacın olursa korumaya söylersin."

Oturduğu yerden kalktı anlıma bir öpücük kondurup gitti. Neyse yaa boş ver deyip yukarı çıktım.

Siyah pantolon ve tişörtümü üstüme giydim saçımı ev topuzu yapıp aşağıya indim...

-Savaşın ağzından-

Aslında yağmura yalan söyledim hala orası işkence odası ve hala işlev görüyor ama yalan söylemeseydim benden uzaklaşıcaktı yani iyi oldu

Neyse işte şimdi sirketteyim ve ton ile dosya var yağmurla ilgileneyeyim derken şirket boşta kaldı. Kapı tıklanınca "gir "diye komut verdiğimde benim sürtük sekreterim Banu girdi ve yanıma gelip konuşmaya başladı.

- Savağğğş Beğğğy imzalamanız gerek dosyalar vağğr dedi o nasıl konuşma var ya ağzını ortasına vuracağım şimdi.

-O nasıl konuşma hemen düzelt yoksa ben düzeltirim hemde döve döve ver şu dosyaları dedim dosyaları verdi imzaladım.

-Çıka bilirsin dedim hemen çıktı

O çıkınca kafamı geri attım ve gözümün önünde o mavi gözler belirdi hemen laptopumu açıp onu izlemeye başladım.

Tabikide evde gizli Kamera var televizyonun başına geçmiş elinde nutella var ve gülüyor ne izlediğine baktım.

Lan ne izliyor bu adama bak kasları meydan da yakışıklı denize giriyor üstü çıplak altında şort var yağmura baktım ağzının suyu akıyor lan varya lan deyip hemen laptopu kapatıp evin kapısındaki korumayı arayip yağmura vermesini söyledim bir süre sonra telefonun karşısında Yağmurun sesi geldi.

-"Alo."

-"Lan sen ne izliyor lan öyle çabuk kapat onu."

-"Şey... Ben..."

-"Sen ne lan madem bu kadar meraklısın bekle beni sevgilim 5 dakika sonra sana kası göstereceyim çok eğlenicez çooookk." dedim ve suratına kapattım

-Yağmurun ağzından-

Off ya ne yapsam ben şimdi çok eğlencez derken pis sapık kesin bana bir şey yapcak nasıl kurtulsam ki.

Kapı çaldı ne çabuk geldi bu adam böyle. Açmaya korkuyorum en iyisi fazla kızdırmadan açmak diyip kapıya doğru yol aldım.

Kapıyı açtığımda beklediğim gibi bana arsızca sırıttan bir savaş vardı. Allah ım sen yardım et lütfen derken savaş beni salona sürüklüyor du beni koltuğa fırlattı resmen iç ses yardım et lütfen dedim.

-Vallaha suan ben bile sana yardım edemem görüşürüz dedi ve gitti.

Yaa şuan korkudan öleceğim resmen vallaha savaş bana yaklaşmaya başladı.

"Demek kaslı çocuk he al işte sana ben hadi benide incele."

Yaklaşmaya devam etti tam bir santimlik yer kalmıştı benim gözlerim kapalı Allah ım lütfen derken kapı çaldı savaş birden geri gitti ve bende derin bir nefes aldım.

-"Ben kapıya baksam iyi olur."

Kapıya yöneldim. Allah ım sana şükürler olsun ilk öpücüğü mü bu adama verecektim. Oysaki ben onu sevdiğim adama vermek istiyordum derken kapıyı açtım.

Ve karşımda bir sürtük belirdi nasıl mı anladım götünü kapatmayan bir etek üstüne bir gömlek ve göğsüne kadar açık düğmeler silikonlu memeleri nerdeyse dışarı çıkacak!!

-"Savaş içerdemi ?" diyip beni itikleyerek içeri girdi bende peşinden gidiyordum.

"Savaş aşkğğm nerdesin." deyip sesleniyordu sonunda soluna gelince savaşı gördü ve resmen üstüne atladı

-"Askğğm seni çok özledim."

Allahım şuan kızın saçını başını yolasım var yaa ne oluyor lan bana ne kıskanıyorum ki ben ? Savaş şaşkınca kıza ve bana bakıyordu.

-Bak yağmur bunu aleyhine kullan ve burda kurtul tamam ?

-Ooo iç ses sen bana uğrarmıydın en son beni yüz üstü bıraktın da dedim içimden

-Bırak şimdi onu bunu da tamam ?

- Tamam tamam merak etme dedim o sırada kız konuşmaya başladı

-Aşkğğm bu kız kiğğm Allah ım sen bana sabır Verde şu kızın ağzına cakmim Yarabbim savaş konuşmadan hemen lafa atladım

-Ben mi ben şeyy he ben şimdi savaşın bi kuzeni var ben onun arkadaşıyım o burda mı diye soracaktım yokmuş işte tam ben gidiyordum sen geldin neyse ben gidim artık yani sevgilileri yalnız bırakayım dimi ama

-Eveğğt canığğm ayneğğn dedi

-Neyse görüşmemek üzeri deyip arkamı dönüp hızlı adımlarla kapiya yürümeye başladım tam kapı kulpunu acicam savaşın kükremesiyle durdum

-YAĞMUR HEMEN BURAYA GEL!!! dedi

Hasss aklı başına yeni geldi öf ya tam gidecektim atar yapayım demek sevgilin var ha öyle olsun bakalım arkamı döndüğümde karşımda alev saçan gözlerle bana bakan bir savaş vardı konuşmaya başladım.

- Ben gitseydim siz şimdi yalnız kalmak falan istersiniz yenge mizi üzmeyelim dedim "
"yenge" lafına vurgu yaparak....

Bölümü kısa kestim biliyorum ama ne yapalım baya oldu neyse sizi seviyorum ve vote ve yorum istiyorum öpüldünüz.....

Mafyanın Güzel AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin