14. Bölüm

23.5K 1K 23
                                    

-"Şeyy Ceren ben kaçamam üzgünüm."

-"Ne demek kaçamam ya kafayı mı yedin sen!"

-"Kafayı falan yemedim ben! Sadece sizi korumak için bunların hepsi. Sadece sizin iyiliğinizi istiyorum."

-"Ne demek bizi korumak için ya asıl burda kaldıkça zarar görürüz biz gitmemiz gerek anlıyormusun?"

- "Üzgünüm yapamam,gidemeyiz hadi gittik diyelim. Bulamaz mı sanıyorsun? Bulur biz yerin dibine de girsek yine bulur. Peki bulunca ne olacak hiç düşündün mü? Öldürür mü bizi ya da işkence mi eder? Ben bunların yaşanmasına izin veremem anlıyor musun veremem! Siz zaten kurtulacaksınız, yarın gidiyorsunuz buradan kurtulacaksınız işte hiçbir şey olmamış gibi devam edin sizden tek isteğim bu."

- " Bilmiyorum lanet olsun bilmiyorum! Peki ya sen! Sen ne olacaksın."

Güzel bir soruydu bu, ben ne olacaktım ki sonsuza kadar burda mı yaşayacaktım ne olacaktı ?

-"Bilmiyorum burda kalacağım başka çarem yok."

- "Bak Yağmur seni asla burda bırakmayız bırakmayız anlıyormusun sen bizim kardeşimizin."

Basından beri bizi dinleyen Pınar sonun da konuşarak bize katıldı.

-"Ceren haklı Yağmur seni bırakmayız."

- "Başka ne yapabiliriz ki."

- "Hmm. Buldum!"

-"Ne buldun söyle Ceren!"

-"Tamam sakin ol. Şimdi bu adam seni seviyor mu? Seviyor. Eee işte senin her istediğini yapar sırf sen mutlu ol diye."

-"Yapar mı ki?"

-"Yapar yani seviyorsa yapması lazım."

-"Şimdi benim ne yapmam gerekiyor yani."

-"Şimdi biz mecbur yarın gidiyoruz biz gittikten sonra soğuk davran."

-"Nasıl yani?"

-"Ne bileyim konuşma falan birşeyler yap!"

-"Tamam görev bende. Planı yaptığımıza göre artık keyfinize bakabiliriz."

İkiside aynı anda kafalarını sallarken ben onlar gülerek bakıyordum. Bakalım bu ilerleyen günlerde beni neler bekliyor.

**************************

Bir anda zilin çalma sesiyle irkildim kızlar ile gülüşürken zaman ne çabuk geçmişti böyle. Yavaş hareketler kalkıp kızlara döndüm. Nefesimi içime çekebildiğim kadar çektim, yanaklarım şişmişti hızlı bir şekilde nefesimi geri verdim. Bu benim birşeyler den bıktığımda yaptığım hareketti ve kızlar bunu çok iyi biliyorlardı. Daha fazla bekletmemek için kapıya doğru yol aldım.

Kapının oraya vardığımda hızlı bir şekilde açtım. Karşımda Savaşı görmem ile nedense hiç şaşırmamıştım. Kapıdan içeri girerken anlıma bir öpücük bırakmayı unutmamıştı. Ahh öpmeden önce keşke bir haber verseydi ne olurdu sanki?!

Savaşın arkasından bende içeriye doğru gidiyordum. Bir anda aklıma geldi biz yemek yapmayı unutmuştuk! Aman boşver çok açsa kendisi yapsın.

-Batu ile Emre birazdan buraya gelecekler haberin olsun.

Yada kendileri yapsın diyelim. Sonunda salona ulaştım! Beyefendi baş köşeye yani tekli koltuğa otururken ben kızların yanına üçlü koltuğa geçtim.

-Gününüz nasıl geçti bakalım "son gününüz " güzel geçmiştir umarım.

Son günümüzmüş sen daha çok bekle!

-Çok güzel geçti konuştuk öyle işte.

Plan yaptık diyecek halim yoktu tabiki. Hem yalanda söylemiş değilim ki konuştuk işte sadece fazla ayrıntı vermedim o kadar.

-Hmm. İyi bakalım yemeye ne yaptınız peki ?

Kızlar bana bakmaya başladılar ben ise rahat gözükmeye çalışıyordum! Dediğim gibi sadece çalışıyordum.

-Birşey yapmadık...

Mırıltı gibi çıkan sesim suçlulukta içeriyordu güçlü olmam lazımdı. Ama bu imkansız hele bu bakışlar ardından daha da imkansız! Yaa bakma bana öyle. Keskin bakışları bende yerin dibine girme isteği uyandırıyordu.

-Nasıl yemek hazırlamadız.!?

-Öyle işte. Konuşmaya o kadar çok dalmışız ki unutmuşuz özür dilerim bir daha olmaz....

Allah'ım bu adamdan ne kadar korkuyormuşum ben böyle. Kendi bildiğini okuyan kız şimdi yemek yapmayı unuttu diye özür diliyor. Birisi bana böyle birşey söylese dalga geçerdim ama öyle değil işte şuan burdayım ve özür diliyorum...

-Özür dilemene gerek yok kızmadım, korkma benden bu kadar sana asla zarar vermem tamam mı?

-Tamam. Şaşkınlık ile çıkmıştı sesim.

-Şimdi çocukları arayayım gelirken birşeyler alsınlar. dedi ve ayaklandı üst kata doğru çıkmaya başladı şaşırmıştım beni gerçekten seviyordu bundan emindim belki de değilimdir off aklım çok karışık.

♥Merhaba! Biraz kısa oldu Üzgünüm. Diğer bölüm 6 vote 3 yorum gelirse yayınlanacak. Mutlu olun...

Mafyanın Güzel AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin