4 . BÖLÜM

40.7K 1.3K 139
                                    

-Savaşın ağzından-

Yağmur bayıldığında hemen onu kucağıma alıp arka koltuğa yatırdım diyer taraftan da ben binip kafasını kucağıma koydum ve saçlarını okşamaya başladım.

Şoföre eve sürmesi için talimat verip yağmuru izlemeye başladım saçlarım pamuktan bile yumşaktı cildi kusursuzdu bacakları... bacakları lan şoföre baktığımda aynadan Yağmurun bacaklarina baktığını gördüm ve hemen

-"Dön lan önüne s*kerim senin belanı çabuk eve sür cezasnı sonra vericem." dedim

Ve üstümde ki ceketi çıkartıp Yağmurun bacaklarina örttüm ah yağmur senin sayende kim bilir kaç kişinin canını alacağım....

Eve geldiğimde yağmuru odama çıkartıp yatırdım öyle masum ki ahh onu izlerken telefonum çaldı arayan Emre idi telefonu açtım ve odadan çıktım.

-"Alo emre çabuk söyle."

-"Abi yenge nin arkadaşları polisi aramaya kalkışmışlar ne yapalım ?"

-"Emre siz kızları alın yani kaçırın zaten ihtiyacım olacak onlara yağmur için anlaşıldımı ?"

-"Tamam abi."

Ve telefonu kapattım hemen Yağmurun odasına gidip kapıyı açtım bana korkulu gözlerle bakıyordu....

-Yağmurun ağzından-

Uyandığımda farklı bir yataktaydım ahh tabi ya kaçırıldım. Bunları düşünürken kapı açıldı içeriye savaş girdi ona korkulu gözler bakıyordum bana yaklaşmaya başladı bende yatakta geri gidiyordum en sonun da

-"Yaklaşma" diye bağırdım.

-"Bana bağırmaya" dedi gözleri alev saçıyordu durdu ve koltuğa oturdu.

-"Nerdeyin ben ? Neden getirdin buraya beni ?"

-"Ah sevgilim dedim ya sana seni yanıma alacağım diye işte yanımdasın."

Şaşkınca ona bakarken "Ne demek ya seni yanıma alıcağım delirdin sen herhalde bırak beni gideyimm ben yaa."

-"Hiç bir yere gidemezsin sen benimsin tamam mı ? Senin yanın benim yanım şimdi bir duş al ve yemeye gel dolapta kıyafet var." diyip çıktı ağlamaya başladım.

Allahım nasıl bir şeye bulaştım ben diye düşünürken söyledikleri geldi gerçektende sinirliydi ve o bir mafya ne yapacağı belli olmaz yani en iyisi dediğini yapmak.

Dolabı açtığım da ağzım açık kaldı burda benim dolabımdakilerden daha fazla eşya vardı.

Hemen bir dar paça ve bir tişört aldım. Banyo olduğunu tahmin ettiyim yere girdim doğru tahmin banyoya girince kapıyı kilitledim ne olur ne olmaz yani dimi ama ?

Duşa girdi. Benim kullandığım çilekli şampuan vardı benim için alınmış belliydi çünkü hem yeni hemde yanında bir de erkek şampuanı var.

Neyse işte banyodan sonra aldığım kıyafetleri giydim diğerlerini kirli sepetine attım kapıyı açıp odaya girdim. Odadan da çıkınca uzun bir koridor vardı onun sonunda merdiven vardı.

Hemen merdivenlere gittim ve yavaş yavaş inmeye başladım. İnince zaten direk karşıma yemek masası çıktı başta savaş oturuyordu onun sağında ki sandalye boştu herhalde ben oraya oturucağım

Benim oturucağım yerin yanında sarışın bir çocuk karşımda da siyah saçlı bir çocuk oturuyordu ikiside yakışıklı ama savaş daha yakışıklı.

Ne diyorum ben ya Savaşın "Otur" demesiyle hemen yerime oturdum.

Tabak doluydu ama ben yemek yemek yerine yemekle oynayıp nasıl kaçabilecegimi düşünüyordum savaşın

-"Yemeğinle oynama ve ye !" diye kükremesiyle hemen yemeye başladım yemek bitince hep birlikte salona geçtik.

Ben konuşmaya başladım

-"Ne zaman gideceğim ben burdan ?" dedim

Savaş koltukta kalkıp sehbaya otururken gözleri alev saçıyordu karşımdaki koltukta masada ki iki çocuk oturuyordu ve bana sen bittin Eyvah  bakışları atıyorlardı yapmayın ya zaten burda korkudan ölüyorum savaş konuşmaya yok kükremeye başladı.

-"Ben sana demedim mi sen benimsin ve senin yerin benim yanım diye ? Bu evden ancak ben ölünce çıkarsın eee benimde sen ölene kadar ölmeye niyetim yok o zaman ölene kadar burdasın."

-"Bende kendimi öldürürüm o zaman."

-"Sakın! sakın öyle bir şey yapma yoksa...."

Lafını kesip " Yoksa ne ne yoksa"

-"Arkadaşlarıda senle birlikte ölür."

-"Yalan söylüyorsun onlar şimdi evdeler hatta polisi de aramışlardır onlara bir şey yapamazsın."

-"Emre kızların fotoğraflarını göster."

Adının Emre olduğunu öğrendiğim çocuk yanıma gelip kızların elleri kolları bağlı ve başları eyik bir fotoğrafını gösterdi.

-"Şşş sevgilim onlara bişey yapmadım ama şimdilik sana bağlı."

-"Yapamazsın !"

-"Yaparım !"

-"Yapamazsın.." sesim çok kısık ve acınası çıkmıştı.

-"Yaparım sende biliyorsun şimdi seçim senin kendine hiç birşey yapmayacaksın buraya ve bana alışıcaksın yoksa arkadaşlarına "Elveda" de.

-".....Tamam lanet olsun tamam onlara bir şey yapma."

-"Tamam sen kendine zarar verme ve istediklerimi yap yeter burayı ya cennete çevireceksin ya cehenneme benim tavsiyem cennet şimdi odana çık ve beni bekele"

Bende kafamı sallayıp ağlayarak yukarıda ki  odaya çıktım ve ağlamaya başladım.

Yarım saat sonra artık uykum gelmişti dolabı açıp bir tişört ve siyah tayt alıp yatağa yattım.

Tam uykuya dalacakken kapı açıldı ve ışığı biri açtı sonra kapattı ve yatağın sol tarafında çökme oldu. Sonra iki el belime sarılıp beni kendine çekti sert bir bedene yasladım gözlerimi araladığımda savaşı gördüm.

-"Şşş sadece uyuyacağız tamam mı ? hadi uyu."

Daha fazla dayanamadı ve uykuya teslim oldum....

Umarim beğenirsiniz vote ve yorum istiyorum :)

Mafyanın Güzel AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin