15.Bölüm

24.1K 945 123
                                    

Aradan iki saat geçmişti. Batu ve Emre gelmiş bizde yemek yemiştik. Karnımızı güzel bir şekilde doyurduktan sonra kızlar ile birlikte masayı topladık. Bilerek yavaş davranıyorduk. Masanın da işi bitince salona geçtik.

-Biz artık gidelim abi.

Emre söylemişti bu sözleri kızlar da gideceklerdi onlar ile birlikte. Kızlara üzgün bir bakış attıktan sonra Emre'ye kaydı bakışlarım ardından ise koltukta oturmuş beni dikkat ile izleyen Savaş'a baktım. Birden ağlayacakmış gibi oldum.

Emre ile Batu ayağa kalktığında kızlarda onlarla kalmışlardı. Veda vakti gelmişti işte. Kızlar sakin adımlarla yanıma geldiler ilk olarak Ceren'e sıkıca sarıldım. Bir iki dakika böyle kaldıktan sonra ayrılmaya yeltenmiştim ki son anda Ceren kulağıma fısıldamıştı.

-Dedikleri mi unutma tatlım en yakın zaman da görüşürüz.

Benden hızla ayrılırken ona kafa salamakla yetinmiştim. Sıra Pınara geldiğinde ona da sıkıca sarıldım. Ondan da ayrıldıktan sonra bana el salladı. Kapıya doğru yürürken belimde eller hissettim. Beni kendine doğru çekti. Kokusu burnuma dolarken mayışmıştım.

Direk ondan ayrıldım. Uzak durmalıydım uzak! Bana çatık kaşlar ile bakarken onu hiç takmıyordum. Odak noktam kızlardı Ceren ve Pınar bana iyi bir şey yapmışım gibi bakıyordu.

Kızlar da paltolarını giydikten sonra gitmişlerdi ama kendime söz vermiştim. En kısa zaman da yanım da olacaklardı. Savaş arkam da ben önde salona doğru yürüyorduk. Salona ulaştığımız da kendimi rahat koltuğa bıraktım. Savaş' ta işte bir koltuğa oturdu.

Gözlerimi kapattım çok yorulmuştum ve uykum gelmişti.

-Üzülme bu kadar görüşürsünüz arada.

Savaş'tan çıkan bu kelimelerle daha da çok sinirlenmiştim. Zaten herşey onun yüzündendi o olmasa hiç ayrılmayacaktık biz! Ona hiddetli bir bakış attıktan sonra tekrar gözlerimi kapattım. Başım ağrıyordu nereden çıkmıştı ki şimdi bu.

-Konuşmayacak mısın benim ile çocukluk yapıyorsun ama!

Çocukluk yapıyormuşum sen öyle san!

-Ben uyuyacağım çok yoruldum iyi akşamlar.

Bunları söyledikten sonra ayaklandım. Gerçekten de yorgunluk çökmüştü üstüme uykum vardı hemde çok. Salondan çıkmadan önce duyduğum son şey ise "Sanada" idi.

***************************

Başımda ki uğultular giderek artıyordu. Bir rahat bırakmadılar be! Bir anda üstümün açılması ile titredim. Çok üşüyordum ben, neden çektiler ki üstümde ki battaniyeyi. Gözlerimi açamayacak kadar yorgundum ama hissediyordum. Konuşacak hãlim bile yoktu.

Birden havalanmam ile ağzımdan bir inilti çıkmıştı. Konuşamıyordum ki ancak böyle abuk subuk sesler çıkıyordu. Gözlerimi zorlayarak açmaya çalıştığım da hafif bir şekilde açılmıştı karşımda ki Savaş'ı zar zor görüyordum.

Ne olmuştu ki bana böyle birden bedenim yine titrerken kolarının arasında olduğum Savaş'a biraz daha sokuldum. Beni bir yere bırakmıştı. Hâlâ kollarımı boyundan ayırmazken derin bir nefes aldığını duydum. Beni belimden tutup aşağıya kaldırdı. Belimden tutarak ayakta kalmamı sağlıyordu bıraksa düşecektim bu kadar vahimdi durumum. Bir anda başımın üstünden dökülen soğuk sularla ağzımdan bir çığlık koptu. Çok soğuktu hemde çok.

Debelenmeye başlamıştım ama nafile belimde ki eller buna izin vermiyordu. Ellerimle onu itmeye çalışıyordum. Biraz daha kendime gelmiştim sanırım son gücümle konuştum.

-Ç..çok soğuk lütfen kapat."

Zorlukla söylediğim cümlelerle bir umut suyun kesilmesini bekliyordum.

-Biraz daha dayan birtanem çok az kaldı.

Biraz daha suyun altında kaldıktan sonra kapattı. En sonunda! Beni kucağına almıştı ve odaya doğru taşıyordu. Gözlerim açıktı ama hâlâ çok fazla yorgundum. Beni yatağa bıraktıktan sonra dolaba doğru yürüdü ve içinden kıyafet çıkardı. Gözlerim ile onu izliyordum.

Elinde bir eşofman ve tişört vardı. Yanıma yaklaşıp kıyafetleri yatağa bıraktı. Ardından bana döndü gözlerimin içine baktı ve ardından tişörtümün eteklerinden tutup çıkarmaya yeltendi. Ama ben ellerini tutup buna mani oldum.

-Y...yapma."

Gözlerimin içine bakıp konuştu

-Merak etme güzelim gözlerimi kapatacağım tamam mı? "

Kafamı olumlu anlamda sallarken başka çarem yoktu. Gözlerini kapatıp üstümü çıkardı. Bu ardada gözleri kapalıydı. Üstüme tişört geçirmişti tişört zaten diz kapaklarıma geliyordu. Ellerini tişört'ün içine sokup iç çamaşırımı da çıkarmıştı ardından bir tane temiz iç çamaşırı giydirdi. Ardından ise eşofman'ı giydirdi. Çok fazla utanmıştım çok ama çok fazla!

Biraz zorlansa bile en sonunda üstümü değiştirebilmiştik. Sıcak yatak beni uykuya daha çok itiyordu. Birde saçlarımda gezen eller beni bende alıyordu. Uykuya muhtaçtım resmen daha fazla dayanamayıp derin bir uykuya gözlerimi kapattım.

***************************

Sabah uyandığım da yanım boştu. Yavaş bir şekilde ayağıya kalktım. Bir iki esneme hareketinden sonra kendime gelmiştim. Ardından lavaboya girdim. Ellerimi ve yüzümü güzel bir şekilde yıkadıktan sonra daha çok kendime gelmiştim.

Odadan çıktıktan sonra yavaş adımlarla aşağıya indim. Salona girdiğim de ilk olarak gözüme cam kenarında oturmuş sigarasını içen Savaş çarpmıştı. Masanın üstüne baktığımda yarısına gelinmiş bir içki bardağı vardı. Sabah sabah içmişmiydi yani ?

Yavaş adamlarla yanına yaklaştığımda bakışlarını bana çevirdi. Hemen onun yanında ki koltuğa oturdum. Ona bakıyordum birden ayağıya kalktı. Salonda bir iki tur attıktan sonra bana yaklaşmaya başladı ne yapıyordu bu adam böyle?!

Bana daha çok yaklaştığın da dibine kadar gelmişti. Kafasını bana doğru eydiğinde yüzlerimizin arasında neredeyse bir santim vardı. Ya da daha az! Konuşmaya başladı.

-Hani bana bir söz vermiştin. Ne istersem yapacaktın hatırladın mı?

Hatırlamıştım kızlar bir gün daha kalsın diye vermiştim bu sözü kafamı hızlı bir şekilde olumlu anlamda sallarken içimi bir korku sanmıştı.

Nefesini yüzüme üfleyerek beni şok eden sözleri söyledi.

-"O zaman sözünü tut ve şuan bakiretini bana ver!"

Merhaba! Bence çok güzel bir bölümdü peki ya sizce? Bu arda kitabın başlarını düzenlemeyi düşünüyorum hem daha ayrıntılı hem de daha aksiyonlu olacak ama bu bölümleri aksatacağım anlamına gelmiyor. Size bir kaç soru soracağım.

♣Sizce Yağmur bakiretini vermeli mi ?

♣Hikayeye öneriniz var mı ? Mesela şöyle yapsan daha güzel olur dediğiniz şeyler...

▶Yorumlarsanız çok sevinirim diğer bölüme 8 vote 4 yorum geldiğinde yayınlayacak! 

♥Mutlu Olun♥

Mafyanın Güzel AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin