Başa sarmış bir film sahnesi gibidir hayat ölüm basit bir cümle olasada cesaret ister. Buna cesaret edemeyenlere ise yaşayan bir ölü olur. Nefes alırlar ama yaşamazlar bunu size anlatamam. Yaşamadan anlayamazsınız.
Kalp acısı öyle bir şeydir ki gecmez öldürür insani. Yutkunamamak, ölmek, titremek hissetmemek. Ben bu acıyı dibine kadar yaşayan bir kız çocuğuyum. Çocuğum işte ben daha kaç yaşındayım ki ve yaşadığım şeylere bak. Allah'ım çıldıracağım, hiçbir zaman isyanım sana değil ama ben artık dayanamıyorum.
Tekrar her şey başa sarmıştı, ben bir odada kilitli oturuyordum. Beni kilitleyen ise sevdiğim adamdı. Kalbim artık dayanamayacak gibi, ciddiyim ölüm sebebim sevdiğim adamdır kesinlikle. Bunu mezarıma yazarlar artık.
Derince 'of' dedikten sonra tırnaklarımı yemeye devam ettim. Geldiğimden beri kaç kez çığlık atıp beni buradan çıkarması için ona yalvarmıştım saymıyorum bile. Ama sonunda pes edip koltuğun üzerine oturmuş tırnaklarımı yemeye başlamıştım.
Acaba Onur nasıldı? Aklıma gelen kötü anılar ile derince yutkundum nasıl bir akşam geçirmiştik biz öyle.
-Akşam Bar'da Olanlar-
Savaş'ın Onur'u çekip yüzüne indirdiği sayısız yumruk ile elima ayağım titriyordu. Napıyordu bu adam? Hiç kimse müdahale dahi etmiyordu sadece korkak bakışlarını yolluyorlardı. Ben ise, ben neden müdahale etmediğimi anlamıyordum cidden hoşuma mı gidiyordu ne?
Ya tabi ki Onur'un dayak yemesi hoşuma gitmezdi ama Savaş'ın beni kıskanması, sonuç olarak insan sevdigini kıskanır değil mi? Müzik sesi zaten kesilmişti, ya bir kişi bile mi müdahale etmez YaRaabim. Yanımda atılan tiz çığlık ile kafamı o yana çevirdim. Bu o Aydan sürtüğüydü, şeytan diyor ağzının burnunu kırda bir daha sesi çıkmasın.
Aslında şeytana uymak fena fikir de değil, zaten bir kerecikten bir şey olmaz değil mi? Allah'ım sen affet.
-"Ne bağırıyorsun cıyak cıyak?
Ben iyice mahalle karılarına mı dönüyorum ne?
-"Ya asıl sen neden ayırmıyorsun, zaten her şey senin yüzünden."
-"Ne diyorsun ya sen?"
-"Sen girmedin mi Savaş'ın aklına, birde Onur'u kendine aşık etmişsin sen nasıl bir büyücüsün böyle söylesene sırrın ne?
-"Düzgün konuş elimden kimse alamaz seni!"
-"Yalan mı ya? Bu masum kız havalarında, bir sürtük değilmisin?
Ağzım açık kalırken sol gözüm sinirden seyirmeye başladı. Ben dayanamıyorumdum. Aydan'ın üstüne atlayınca olan olmuştu.
Savaş'ın beni fark edip Onur'u bırakması, beni ayırmaya çalışması ve ayıramaması. Bence istese beni ayırırdı ama oda sevindi şu kadının ağzını burnunu dağatmama. İşte ya benim sevdiğim adam.
-Şimdiki Zaman-
O kadının elimde kalan saçları aklıma gelince memnuniyet ile sırıttım. Bir daha olsa bir daha yapardım. Bir an duraksadım ve düşündüm ben ne ara böyle sinirli ve agrasif olmuştum. Bunlar hep Savaş'tan bulaşmıştı bana. Resmen dişi bir kurta dönmüştüm.
Uykum fena halde bastırmıştı, koltukta yatar pozisyona geçerken aklımda ki düşünceleri kovmaya çalıştım. Ardından derin bir nefes alarak uykunun zayıf bedenimi elle geçirmesini sağladım.
-
-Ya yapmasana Savaş, darılıyorum bak.
-Hm küçük hanım bana darılırmış da yerim ben bu küçük hanımı. Hayır hayır gıdıklarım ben bu küçük hanımı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Güzel Aşkı
ChickLit☆Aşk kaçınılmaz bir sondu onlar için ☆Mutlu son yok onlar için. Yada mutlu yarınlar... *********************** ♧Bir sigara daha eksildi paketten ve yine geldi aklına güzel gözlüsü. ♧Sevdiği adamın o eşsiz kokusunu bir kez daha doldu içine yine ve y...