"In aceasta seara afaceristii miliardari Travolta, Smith, McCullen , Kincaid vor pasii pe covorul rosu al unui hotel de lux din New York pentru a sarbatorii infintarea afacerii pe care au de gand sa o 'construiasca' impreuna. Vor sarbatorii impreuna cu familiile lor, prieteni si alti parteneri de afaceri. Vor ajunge in fata hotelului in jurul orei 7 p.m.Ne vor instinta cel mai probabil in ce consta acest proiect. Cele mai sigure surse ne-au comunicat ca este vorba despre o afacere care consta in construirea unor complexe luxoase in diferite parti ale lumii....
"Dupa mai multe minute de asteptare, in fata grandiosului hotel a ajuns o limuzina alba din care a iesit afaceristul Max Travolta alaturi de sotia acestuia Judy Travolta. Din pacate cei doi au fost eclipsati de frumoasa lor fiica,Kiley Travolta care a impresionat cu o rochie rosie incantatoare .Chiar daca unii au spus ca rochia adolescentei de numai 16 ani este neadecvata, altii au considerat-o senzuala si 'periculoasa'. Cu siguranta,multe familii din intreaga lume ii invidiaza,nu pentru renume si bani, ci pentru relatia pe care o au. Increderea e nelipsita in familia lor, ei petrecand majoritatea timpului impreuna. Au fost surprinsi de multe ori plimbandu-se cu iahtul pe mare,razand si distrandu-se. Inafara timpului pe care il dedica serviciului si liceului, familia Travolta incerca sa isi gasesca timp in fiecare luna pentru o mica vacanta petrecuta in familie. Cu toate ca au fost nevoiti sa se mute din L.A in New York din cauza afacerilor ,parintii lui Kiley spera ca printesa lor sa se integreze si sa se acomodeze cu stilul New York-ezilor..."
" La nu mai mult de zece minute distanta, si-a facut aparitia si familia Smith. Thomas Smith, afaceristul miliardar, insotit de fiica lui Eveline Smith au atras privirile tuturor din hotel dar si din afara lui. Cu toate ca domnul Smith are o varsta, fiica lui avand 17 ani,poate fi considerat un adevarat model Kalvin Klein de multe doamne si domnisoare din intreaga lume.Desigur, nici Eveline nu s-a lasat mai prejos,aratand la fel de bine si chiar mai bine decat tatal ei. Domnisoara Smith a impresionat cu o rochie neagra lunga, asemanatoare cu cea a lui Kiley Travolta.
Dupa moartea Amandei Smith acum doi ani, afaceristul si-a dedicat viata muncii lui si in special fiicei lui pe care ,spun apropiatii , o rasfata cu vacante pe insule private si cumparaturi care il 'seaca' de bani. Din spusele fiicei lui ,la care dansul a asistat, Logan Smith, si-a alinat suferinta si in preajma unei domnisoare, de aproape 24 de ani. Cu toate ca Eveline nu a comentat decizia tatalui ei, nu pare foarte multumita ca tatal ei a trecut atat de repede de moartea mamei ei..."" Intr-un final ,in jurul orei 8p.m. si-au facut aparitia si familile McCullen si Kincaid. Liceeni mostenitori ,Zack si Mike, au fost mereu apreciati de domnisoarele pe care le-au intalnit la astfel de petreceri. Cei doi adolescenti in varsta de 18 ani au primit cadouri cu ocazia implinirii frumoasei varste.Pe langa masinile scumpe de ultima generatie si vacantele pe insule exotice, Zack si Mike au fost placut surprinsi sa afle ca vor mostenii afacerea in proportie de douazeci si cinci la suta fiecare, restul cuvenindu-se celor doua domnisoare prezente si ele in aceasta seara. In legatura cu familia, se poate spune ca sunt in relatii pasnice,nu cele mai bune,dar cele care le vor aduce mosteniri de milioane de euro. Niciunul dintre baieti nu se plange de faptul ca o sa trebuiasca sa imparta afacerea si cu doua domnisoare,ceea ce multumeste toate cele patru parti ale afacerii..."
...
"Dupa interviul oferit de afaceristii nostrii si dupa inchinarea unor pahare de sampanie, miliardarii din aceasta seara si invitatii acestora au avut parte de o sesiune de fotografii. Ultima fotografie a fost 'cea mai reusita' sau 'de-a dreptul artisitica' dupa spusele invitatilor. Din aceasta fotografie au facut parte Kiley,Zack,Eve si Mike. Cei patru adolescenti s-au bucurat de privirile tuturor, fiecare admirand viitori mostenitori ai acestei afaceri.
"La final am reusit sa obtinem cateva cuvinte de la 'mostenitori'. Primul dintre ei a fost Mike, care a declarat : 'Sunt sigur ca afacerea aceasta o sa fie un succes'. Urmatoarea a fost Eveline: 'Cu siguranta parintii nostrii o sa se bucure de viitoarele reusite peste cateva luni pe o insula privata'. A urmat Zack ' Sunt mandru de parintii mei si de asociatii lor. Nu multa lume ar avea curajul sa inceapa o afacere care necesita atata timp,bani si multa munca'.
Din pacate Kiley nu a vrut sa spuna decat atat: 'Vom vedea mai tarziu ce se va intampla'. Cu toate ca comentariul ei nu a fost inteles, multi dintre invitati considera ca liceana nu vede afacerea ca pe un mare succes."-Ati urmarit editia din aceasta seara de la Prime Time News. Ne vedem data viitoare cu mai multe imformatii despre afaceristii din aceasta seara si despre 'mostenitori'. La revedere...
Aceasta este prima mea carte. Sigur nu o sa fie foarte reusita , dar eu vreau sa incerc. As vrea sa o termin,nu sa renunt la ea dupa primele capitole. Sper sa va placa.
Sa stiti ca fiecare vot si comentariu conteaza. In special vreau sa va stiu parerea despre fiecare capitol,chiar daca e una buna sau rea; scurta sau lunga!.
Lectura placuta!
CITEȘTI
Afaceri
Teen FictionKiley Travolta, Zack McCullen, Eve Smith, Mike Kincaid. Cei patru adolescenti miliardari care se intalnesc la o petrecere in cinstea semnarii contractului dintre firmele parintilor lor. Liceul e locul unde se vor revedea. Oare se vor intelege? Vor f...