Capitolul 2

431 21 0
                                    

Eve P.O.V.

"De o saptamana se vorbeste despre afacerea TSMK. De la petrecerea din ziua semnarii contractului, micii nostri 'mostenitori' au fost supravegheati de aproape. In timp ce baietii au invatat pentru examene, Kiley a fost prinsa in oras cu prietenele din liceu,la cumparaturi,la piscinele de lux din New York. Se vede ca printesa lui tata se bucura de vara. Chiar daca Kiley a fost surprinsa pe timp de zi, nu putem spune acelasi lucru si despre Eve. Adolescenta de saptesprezece ani isi petrece vara in cluburi din centrul orasului,in rochii scurte si pantofi inalti. Impreuna cu cateva fete si baieti, Eve petrece si danseaza. Nu o putem critica, e ultima ei vara de relaxare ca liceana."

      -Oamenii astia nu pot sa isi vada de viata lor?
      -Calmeaza-te scumpo! Asta e treaba lor.
      -Cum sa ma calmez,tata? Oamenii astia imi invadeaza viata si asta nu imi convine. Si de parca nu ar fi de ajuns, si ceilalti sunt bagati in asta.
      -Eve,mai sunt doar cateva zile pana incepe ultimul tau an de liceu. Ce-ar fi sa mergi la cumparaturi?
      -As vrea eu. O sa ma urmareasca si acolo.
       -Stiu. Sigur o sa fie dupa tine tot timpul.
        -Multumesc de incurajare.Esti un tata atat de bun.spun sarcastica
        -Ce vrea sa insemne asta? Ma intreaba confuz.
        -Te porti de parca ai fi si tu inca in liceu. Inca nu te-ai maturizat?
        -Eve. Eu incerc sa mai desting atmosfera aici. Imi spune si ma prinde intr-i imbratisare.
        -Bine,fa ce vrei. Eu ma duc la mall. Vin peste cateva ore.
        -Ok. Sa ajungi pana la opt. Luam cina cu Jessica
         -Tata, nu vreau sa iau cina cu iubita ta.
          -O sa luam cina cu Jessica,Eve. Atat am avut de spus. Distractie placuta. Spune si urca spre camera lui.
        -Pfff,parintii astia. Soptesc pentru mine si ies pe usa.
   
                               ...

       Cred ca nu am mai facut atatea cumparaturi de o viata.M-am relaxat si eu putin. Dar tot nu imi vine sa cred ca tata ma obliga sa iau cina cu el si cu iubita lui enervanta. Nu o suport pe femeia aia. E atat de linistita si incearca sa ma ajute mereu. De parca nu ar fi destul,ii place sa gateasca. Acum ce?  O sa concedieze tata servitorii si o sa o aduca pe asta acasa? Doamne fereste!
           Prinsa atat de mult in gandurile mele nu am observat ca am ajuns acasa. I-am multumit soferului meu personal,Roger ,care pot sa spun ca arata ca o zeitate la cei douazeci si patru de ani ai lui si am iesit din masina. Este abia ora sapte,deci mai am o ora pana la cina.  Minunat!
       -Tata,am ajuns! Am strigat .
       -Domnisoara Eveline? Intreba o voce subtire.
      Of,e curva de servitoare,Sindy. Are douazeci si sapte de ani si e a dracului de enervanta. Am fost pedepsita o luna intreaga din cauza ei si ea era sa fie concediata. Imi amintesc totul de parca s-a intamplat ieri.
  
        FLASBACK

     Am ajuns acasa, in sfarsit,dupa o noapte intr-un club de fite din centrul orasului. Imediat ce am intrat pe usa am dat de Sindy,servitoarea mea enervanta.

      -Eve, unde ai fost? Tu sti cate griji si-a facut tatal tau? De ce esti beata si de ce esti imbracata asa? Doamne fereste.
      -Taci dracului din gura si dispari din fata mea,daca nu vrei sa te teleportezi prin usa. Scuip si ma uit la ea cu superiozitate.
      -Cum poti sa-mi vorbesti asa? Nerusinat-o ! Ce animal a putut creste maica-ta in casa. Tipa la mine si mai am atat de putin pana sa nu incep sa o paruiesc.
       -Tu nu te iei de cum m-a crescut mama,jegoaso! Cunoasteti locul in casa asta. Tu esti doar o servitoare infecta. Iar eu ,eu sunt sefa ta. Tot ce vezi acum aici o sa fie al meu.
       -Obraznico! Esti o mica curvulita! Esti as-... Dar nu am mai lasat-o sa termine pentru ca am sarit pe ea si am inceput sa o paruiesc. Ne-am invartit peste pana am ajuns din nou deasupra ei, fraiera! , si am inceput sa ii dau palme si sa ii spun lucruri nu tocmai dragute.
      Dintr-o data ,am fost luata pe sus de catre tata. Atunci a inceput adevarata cearta,in urma careia m-am ales cu o pedeapsa.
     
       END OF FLASBACK.

     
        Sa revenim.
   -Ce este ,Sindy? O intreb oftand.
   -Domnul Smith a plecat sa o aduca pe doamna Jessica Montegroy. A spus ca vor fi inapoi aici in aproximativ o ora. 
    -Da,bine. Pregateste-mi cada. O sa fac o baie lunga. Pune te rog spumant cu miros de trandafiri. Ii ordon rece si ma indrept spre camera mea ca o nesimtita.
     -Desigur,domnisoara. O aud soptind si ranjesc. Mai comenteaza acum,parasuto!
      Dupa o baie lunga si relaxanta,in care am fost invaluita intr-un miros imbietor de treandafiri,am inceput sa ma imbrac si sa ma machiez. Eram destul de grabita,pentru ca mai avem doar jumatate de ora pana sa vina tata si Jessica. Mi-am ales o rochie cu o palma mai sus de genunchi ,neagra, simpla si o pereche de pantofi negrii cu talpa ortopedica.Mi-am intins parul cu placa si m-am dat cu un ruj rosu mat. Machiajul a fost unul simplu. Putin fond de ten,rimel si un creion de ochi. Si gata! Aratam perfect!
    

                              ...

     -Deci ,Eve!?  Intreaba Jessica dupa ce termina de mancat.
     -Da?
     -Ce vrei sa faci dupa ce termini liceul?
     -Pai,in primul rand ,nu vreau sa merg la facultate. E o pierdere de timp. Cum la optisprezece ani,afacerea TSMK o sa poata sa fie a mea, m-am gandit ca o sa preiau partea mea de firma.
      -Oh,ma gandeam ca nu vrei sa intri in lumea afacerilor pana peste cativa ani.
       -Nu,am de gand sa preiau firma. Ii raspund nonsalanta. -Dar,tu?Tata nu mi-a spus prea multe despre tine.
       -Serios? Pai eu sunt judecatoare de cativa ani. Familia mea a murit intr-un accident de masina cand eram in al doilea an de facultate,asa ca mi-am continuat studiile ca sa reusesc sa ma descurc. Spune toata cu zambet. Mi-e scarba de curiozitatea ei si de faptul ca vorbeste asa de mult. Trebuie sa recunosc,e frumoasa. Nu la fel de frumoasa ca mama,dar e draguta.
      -Imi pare rau,pentru familia ta. Ii spun cu un zambet trist si fals. Sunt o actrita buna.
      -Nu-i nimic ,scumpo. A trecut. Imi sopteste si zambeste usor. Sunt sigura ca in spatele zambetului astuia se ascunde o scorpie.
      -Si,continui eu, cum v-ati cunoscut? Din spusele tatei ,va cunoasteti de trei luni.
      -Pai, ne-am cunoscut la un restaurant. Unul cunoscut,in centru. Tatalui tau i-au incurcat rezervarea si nu mai era niciun loc liber in tot localul. Am vazut ca era pregatit sa faca scandal, asa ca, eu fiind singura la o masa de doi,l-am invitat sa stea langa mine. Am comamdat mancarea,am inceput sa vorbim si asa,usor usor, am inceput sa ne mai intalnim din cand in cand. Pana acum, cand formam un cuplu. Imi raspunde toata cu zambet Jessica la intrebare. Doamne, nu e nimic romantic in asta.  Ce porcarie de relatie.
       -Oh,interesant. Soptesc complet plictisita.
       -Bun,multumesc mult pentru cina. Eu o sa plec acasa, acum. Ne spune Jessica si se ridica de la masa.
       -Te conduc eu pana acasa,scumpo! Spune tata ,care a fost cam invizibil in timpul cinei. Si, serios? Scumpo? Imi vine sa vomit.
       -Noapte buna ,Kiley! Imi ureaza Jessica cand se indreapta spre usa,nu inainte sa ma stranga in brate.
       -Noapte buna,Jessica.  Spun incet si vad un mic zambet pe fata tatalui meu.  -A,da! Tata? Daca vrei sa ramai peste noapte la Jessica ,eu nu ma supar . strig in urma lor si ii aud razand.
      -Noapte buna,scumpa mea! Il aud pe tata si pe urma o usa inchisa.
     
        In sfarsit au plecat. Credeam ca nu mai scap odata de zambetul ala tembel de pe fata Jessicai O detest pe tipa asta.
       -Domnisoara? Of,nu din nou Sindy.
       -Ce vrei,Sindy? O intreb nepoliticoasa.
       -Pot sa strang masa? O aud soptind.
       -Fa ce vrei! Ii spun dezinteresata si imi iau paharul si sticla de vin rosu indreptandu-ma spre curtea din spate. Am de gand sa savurez restul vinului la piscina ,in seara asta. Sa uit si eu de faptul ca tata a renuntat asa de usor la mama, pentru Jessica. Of, ce viata mai am si eu!
       -Sindy? Adu-mi un prosop! O sa stau la piscina. Sa nu fiu deranjata! Tip si ma indrept spre piscina cu paharul de vin in mana. Cine m-ar vedea acum ,ar spune ca sunt genul ala de femeie singura, cu o afacere de succes ,care se plictiseste de viata.
                  Povestea vietii mele!

    Al doilea capitol lume! La media aveti casa cu piscina a lui Eve.

      Nu uitati. Fiecare vot si comentariu conteaza. Vreau sa va stiu parerea despre carte . Multumesc!
      
       Lectura placuta!!
     


AfaceriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum