Eve P.O.V.
Inca o zi fara Zack si Kiley. Sunt sigura ca intre ei s-a intamplat ceva, erau tare ciudati cand am vorbit cu ei. Sper doar sa fie de bine.
-Iubito?
-Sunt aici! Strig
-Ce faci la piscina? Intreaba amuzat.
-E mult prea cald afara. Ma plang inotand.
-Sti ca trebuie sa mergem la.firma azi,nu? Ai o sedinta importanta intr-o ora.
-Nu, nu trebuie sa mergem. Trebuie sa merg. Si oricum, o sa fiu gata pana atunci. Ii zambesc iesind.
-Cum spui tu. Hai odata! Se enerveaza plecand.
-Max! Nu pleca! Strig in urma lui.
-Oricum esti cu mine doar de ochii presei, pentru ca au banuit ca ai o "aventura" cu Kincaid. Maraie la mine .
-Nu-nu e adevarat. Ma panichez si il aud razand, sau mai bine zis pufaind.
-Da sigur. Noi doi am terminat-o . Gesticuleaza intre noi. -Dar nu iti fa griji, nu o sa spun nimanui ca defapt nu am fost impreuna. Asta ramane intre noi, Smith. Zice ranjind si iese pe usa.
Ma trantesc pe canapea oftand. Mai intai tata si Jessica, pe urma Zack si Kiley,apoi Mike si acum Max. Toata lumea are cateceva cu mine. Trec peste incidentul de inainte si incerc sa imi revin, dupa care urc in camera , ca sa ma pregatesc. Am o sedinta foarte importanta cu niste sponsori si nu imi permit sa intarzii. Asta e viata mea de acum, dar macar tata e mandru de mine si intr-un fel nu e atat de rau sa fi respectat si sa ai un loc important in " viata afacerilor".Mike P.O.V.
-Unde e ? Tip disperat la secretara mea personala.
-Nu stiu, domnule. Incerc sa o sun de jumatate de ora. Vorbeste incet ca sa nu ma enerveze. Asta nu functioneaza. Sedinta trebuia sa inceapa acum zece minute, iar Eve nu a mai aparut. Norocul nostru ca sponsorii au vrut sa viziteze firma.
-Unde dracului esti Eve? Strig in telefon cand in sfarsit raspunde.
-Acum intru in firma. Iarta-ma! Am prins un trafic infernal! Am alergat de la coltul strazii pana aici.
Nu ii spun nimic, doar inchid telefonul. Vad liftul ca se indreapta spre etajul nostru si dupa cateva secunde o vad pe Eve iesind din el. Era putin ciufulita, dar arata bine.
-Misca. O trag de brat spre sala de sedinte, anuntand-o in mers pe secretara ca poate ca cheme sponsorii.
-Scuze. Sopteste ca un copil mic cand ramanem doar noi doi. E atat de convingatoare.
-Nu-i nimic. Oftez si o iau in brate.
-Oricum,stiam ca te vei putea descurca si fara mine. Imi zambeste aranjandu-mi gulerul camasii.
- Nu,nu puteam. Daca nu veneai, sponsorii sigur plecau. Ma uit la ea serios
-Gaseai tu o solutie. Imi sopteste aplecandu-se spre coltul gurii mele, sarutandu-l. Ranjesc pervers, ea facand o fata confuza. Of,of, Eve! Tu inca nu ai invatat ca nu te poti juca cu mine? Ma desprind de ea, dandu-i drumul si dandu-ma cativa pasi in spate, dupa care ma indrept spre un scaun de la masa, luand loc si facandu-mi de lucru cu niste acte. Banuiesc ca fata lui Eve e una socata. Adica am lasat-o acolo singura, ca pe o mica curva de care nu mai am nevoie. Merita asta, doar ea apare peste tot cu diferiti baieti. Nu am de gand sa fiu catelusul ei.
Inainte sa mai poata sa spuna ceva, sponsorii si secretara intra pe usa, Eve luand loc langa mine si aruncandu-mi priviri pline de "ura". Pana si ea stie ca se minte singura spunandu-mi ca ma uraste si comportandu-se asa cu mine. Ce naiva este!Kiley P.O.V.
Dupa ce am iesit din starea de soc pe care Zack mi-a provocat-o si dupa ce am vorbit pe Skipe cu Eve, am plecat spre restaurantul din centrul insulei , unde urma sa ne intalnim cu Kai si Mia.-Kai! Spun bucuroasa imbratisandu-l.
-Kiley. Imi raspunde razand , complimentandu-mi tinuta. Dragut din partea lui. Nu era mare lucru la tinuta mea. Era o rochie alba, simpla , care imi ajungea cu o palma deasupra genunchilor, si o pereche de pantofi cu toc de culoare neagra.
-Tu trebuie sa fi Mia,nu? Intreb zambind.
-Da, iar tu Kiley. Imi raspunde plicitisita.
-Scuzati-ne o secunda. Ne zambeste Kai tragand-o pe Mia dupa el.
-Cum ti se pare , Mia? Il intreb in soapta pe Zack.
-Sincer? Arata ca o curva nefututa. Se stramba iar eu il privesc amuzata dar si socata. -Serios acum. Adica uita-te si tu cum e imbracata. Rochia aia o face grasa, si mai e si scurta. Nici macar nu ma pot uita la picioarele ei. Cat mananca fata asta? Sapte mese pe zi? Iar fata ei arata de parca si-a bagat capul intr-o cutie de vopsea. Sopteste si imi zambeste tragandu-ma de mana pana la o masa dintr-un colt mai retras.
-Sper ca nu o sa ii zici asta si ei. Chicotesc si il vad ranjind diabolic. -Sa nu cumva sa incerci macar. Spun de data asta serioasa si il vad incuvintand.
-Scuzati-ne. Ne spune Kai in timp ce ii trage scaunul lui Mia care se aseaza incepand sa butoneze telefonul. Ce maniere! Imi spun in gand si dupa fata lui Zack e de acord cu mine.
-Kiley? Ma intreaba Kai.
-Da? Ii zambesc si il vad pe Zack incordandu-se.
- De ce ati venit in Caraibe daca aveati de gand sa mergeti in Miami? Nu ai mai apucat sa imi spui.
-Nu am gasit bilete de avion pentru Miami si Zack vroia neaparat sa mergem in aceea zi. Ii zambesc , dupa care ma uit la Zack mijindu-mi ochii.
-Sunteti in luna de miere sau ceva? Intreaba Mia care pana acum a stat si s-a uitat la telefon.
-Noi nici macar- incerc sa spun, dar Zack ma opreste.
-Suntem doar intr-o vacanta ca intre iubiti. Un mic cadou pentru Kiley inainte de nunta. Zambeste iar eu aveam o fata socata, in timp ce Kai era confuz.
-Dar nu ai spus ca nu sunteti impreuna? Ma intreaba Kai.
-Nu ai inteles tu bine. Aproape maraie Zack luandu-mi mana in a lui.
-Dar unde e inelul de logodna? Intreaba cu o fata invingatoare Mia.
-Nu l-am cumparat inca. Vrem sa fie ceva special si foarte scump. Multe diamante si pietre pretioase. Ranjeste Zack. Deci asa joci McCullen, ei bine,jocul asta se poate juca in doi.
-De fapt, eu i-am spus lui Zack ca vreau un inel simplu, dar el tot insista sa luam unul impopotonat cu diamante.
-Aha. Kai? Si eu vreau un inel de logodna cu multe diamante. Aproape scuipa Mia uitandu-se la mine si la Zack cu dispret si ura.
-Bine. Se enerveaza Kai.
-Si vreau sa mergem in luna de miere in Paris. Mai spune si se aseaza mai bine pe scaun.
-Altceva? Intreaba deja aproape plesnind-o Kai.
-O casa cu trei etaje la malul marii. Macar atat sa faci si tu, ca in rest nu te vad facand altceva pentru mine.Zambeste Mia si ii vad mult prea bine tona de fond de ten pe care o are pe fata. Pentru cineva cu numele de Mia care suna atat de inocent, fata asta e cea mare curva posibila.
-Pana aici! Tipa Kai aproape daramand masa. -Noi doi am terminat-o! De cand ai plecat in Argentina te-ai transformat intr-o parasuta! Nu mai esti aceasi Mia de care m-am indragostit. Fata aia care nu folosea machiaj, fata care era mereu imbracata in blugi si tenesi, fata care era plina de viata si radia de fericire.
-Vrei sa spui ca te desparti de mine? Tipa indignata si se ridica. Oare si-a bagat silicoane in tot corpul? Saraca, cred ca a suferit mult prea multe operatii estetice.
-Adevarul doare,nu? Intreaba Zack , ea oferindu-i o privire acida.
-Exact asta vreau sa spun. De azi inainte, fiecare isi vede de drumul lui.
Spune nervos si pleaca.
-E numai vina voastra! Tipa nervoasa si isi ia geanta plecand, dar se impiedica si isi rupe un toc. Zack isi inabuseste rasul dar eu nu ma pot abtine. Fata asta e numai buna de clown.
-Tarfa. Maraie la mine si se indreapta patetica sprea usa.
-Singura de aici esti tu. Tipa Zack dupa ea,ridicandu-se de la masa si intinzandu-mi mana. Ne-am indreptat amandoi spre iesire, sub privire socate ale celorlati oameni din local.
-Seara asta a fost mai mult decat interesanta. Soptesc si il aud pe Zack chicotind.
-Inca nu s-a terminat. Imi zambeste iar eu ma uit intrebator la el.
-Ce vrei sa spui? Il intreb confuza.
-O sa vezi. Ai incredere. Imi intinde mana iar eu doar incuvintez. Ne indreptam amandoi spre plaja, tinandu-ne de mana, ca doi indragostiti. E o imagine frumoasa, pacat ca asta nu o sa se intample si in viata reala. Cateodata simt ca viata mea e ca un film, ca eu nu mai pot sa iau propiile decizii si ca sunt dirijata de altii mereu. Dar asta e viata, nu putem sa o controlam mereu dupa bunul plac.
CITEȘTI
Afaceri
Teen FictionKiley Travolta, Zack McCullen, Eve Smith, Mike Kincaid. Cei patru adolescenti miliardari care se intalnesc la o petrecere in cinstea semnarii contractului dintre firmele parintilor lor. Liceul e locul unde se vor revedea. Oare se vor intelege? Vor f...