Dupa 5 luni
Mike P.O.V.
-Iubito, haide! Trebuie sa fi prima acolo! Iesi din nenorocita aia de baie! Tip enervandu-ma si incerc sa deschid usa la baie.
-Nu vreau! Azi e cea mai oribila zi din viata mea. Tatal meu se casatoreste cu curva aia impielitata si nu vreau sa fiu acolo.
-Haide,iubito. Pentru mine?!
Aud un oftat,dupa care usa baii se deschide. Eve sare in bratele mele si o sarut dulce. Usa se deschide, pe ea intrand Kiley. Mult prea multe usi prin hotelul asta.
-Eveline Smith! De ce nu esti imbracata inca?Esti la fel ca Zack. Pufneste suparata incepand sa umble peste tot prin camera. -Si tu ce stai acolo? Du-te si ajuta-l pe incapabilul de Zack! Lasa fata sa respire! Tipa la mine nervoasa.
-Cineva e irascibila azi. Soptesc in parul lui Eve sarutand-o inca o data, obtinand de la ea un mic chicot. -Incearca sa te calmezi. Gandeste-te la fericirea tatalui tau.
-Si la fericirea mea cine se gandeste?
-Haide! Oricum peste cativa ani o sa ne casatorim si ne mutam in Las Vegas. Nu mai conteaza oricum. Imi scutur mana in aer, Eve izbucnind in ras.
-Tu ma faci mereu fericita,sti? Imi readuci mereu zambetul pe buze.
-Te iubesc. Soptesc imbratisand-o si indreptandu-ma spre usa.
-Te iubesc. Sopteste intrand din nou in baie.
Sa vedem ce face Zack acum.-Fututi mortii matii de cravata nenorocita! Aud un strigat enervat. Saracul Zack. Kiley e atat de ocupata cu Eve ,incat a uitat de el.
-Probleme in paradis? Intreb intrand pe usa
-"Probleme in paradis"? Ma imita strambandu-se.
-Am auzit ca Jess se pricepe la facut nodul la cravata.
-Glumesti? O sa deranjez mireasa pentru un nod la cravata?
-Pana acum cine ti-o facea?
-Amanda! Dar ea e prea ocupata sa se mozoleasca cu iubitul ei handicapat pe la colturi. Tipa si pot sa jur ca vena de pe gatul lui o sa puste.
-Wow! Limbajul, frate.
-Scuze, Mike. Doar ca sunt stresat.
-Tatal lui Kiley? Intreb oftand.
-Mai intrebi? Aproape m-a dat dracului cand am sarutat-o pe Kiley in fata lui.
-Si mama ei?
-Ea nu are nimic impotriva. Sti cum e ea, nu o prea intereseaza ce se intampla cu Kiley.
-Inteleg. Grabeste-te! Strig si ies pe usa.
-Si cine imi face cravata?
-Jessica Smith. Tip razand.
-Minunat, mai am de asteptat pana se incheie slujba. Il aud si chicotesc. Ii iubesc pe nebunii astia.Amanda P.O.V.
-Sa mergem. O sa inceapa slujba. Soptesc furand inca un sarut de la James.
-Hai sa mai stam putin. Ma trage in bratele lui. -Vreau sa fumez o tigara. Sopteste in urechea mea.
-Bine. Dar doar atat. Ma uit serioasa la el.
-Promit, frumoaso.
Isi scoate o tigara aprinzand-o. Ma asez pe pieptul lui,uitandu-ma la buzele lui printre care iese fumul. E asa de sexy.
-Iubitule? Intreb soptit.
-Da, iubito? Imi zambeste uitandu-se la mine.
-Imi dai si mie? Arat spre tigara. Zambetul de pe buzele lui dispare privindu-ma serios.
-Nu ,Amanda. Sa nu imi mai ceri asa ceva niciodata.
-Dar, de ce? Oftez nervoasa.
-Pentru ca nu e bine. Dintr-un fum o sa ajungi la o tigara, la un pachet si asa mai departe. Vreau sa am grija de tine, iar asta iti face rau. Ai inteles?
-Da,bine. Spun uitandu-ma in alta parte.
-Nu vreau sa te prind vreodata cu asta, Amanda. O sa devii dependenta, nu te las. Cand o sa faci 18 ani, poti sa fumezi. Pana atunci nu.
-Ce? Dar mai am aproape 3 ani. Nu e corect. Ma oftic.
-Viata nu e corecta. Imi zambeste tragand inca un fum si aruncand tigara. Imi indreapta capul spre el, apropindu-si buzele de ale mele. Isi desprinde buzele, sufland fumul direct in gura mea. E rau, are un gust oribil si imi usuca tot gatul dar buzele lui sunt prea aproape de ale mele ca sa mai pot da inapoi. Ma urc in poala lui,tragandu-l spre mine , sarutandu-l cu pofta. Ma desprind de el dupa cateva secunde pentru ca ma inec cu fum.
-Ti-am spus eu! Rade de mine, eu tusind.
-Nu e amuzant. Spun ridicandu-ma. Se ridica si el din pat,inconjurandu-si mainile in jurul meu.
-De aia nu te las sa fumezi. Esti prea mica si sensibila. Nu e bine pentru tine. Apropo, ia o guma,nu vreau ca tatal tau sa ma castreze pentru ca te-am lasat sa pui gura pe tigara.
-Bine, ai dreptate. Promit ca nu o sa mai fumez de acum incolo.Oricum, nu mi-a lasat o impresie prea buna. Si practic nu am pus gura pe tigara. Tu mi-ai suflat fumul in gura.
-Te iubesc, frumoaso.imi zambeste schimband subiectul
-Si eu te iubesc.
Ma prinde de mana si iesim amandoi din camera zambitori. Ne indreptam spre gradina, avand in vedere ca acolo va avea loc cununia si ne asezam pe scaunele din primul rand. Abia astept sa vad cum arata rochia de mireasa a lui Jess.Eve P.O.V.
Sunt pregatita. Totul e pregatit. Tata va fi fericit, asta e important, nimic altceva nu mai conteaza. Mike e langa mine, sa ma sprijine, la fel ca si Zack, Kiley, Amanda si ceilalti invitati. Astazi va fi ziua cand amintirea mamei va fi lasata in urma, cand ea nu va mai fi prezenta atat de mult in mintile noastre. Stiu ca ea e acolo undeva,uitandu-se la mine si la tata. Fiind fericita si mandra pentru amandoi. Pentru ca amandoi am trecut peste moartea ei, sau cel putin incercam sa trecem. Amandoi ne-am gssit dragostea, fericirea. Inimile noastre bat din nou la fel de repede, nu intr-un ritm incet si anost. Sunt sigura ca asta vroia mama. Sa trecem peste, sa fim din nou fericiti....
Autor P.O.V.
Muzica a inceput sa suna, in toata gradina facandu-se liniste. Mireasa a pasit pe covorul rosu, plin de petale de trandafiri albi, spre altarul improvizat. Tatal lui Eve era foarte emotionat. Isi vedea viitorul inaintand spre el si nu ii venea sa creada ca dragostea s-a reintors la el.
Eve,Mike, Zack, Kiley,Amanda si James stateau in primul rand, urmarind fiecare miscare. Eve aproape plangea de emotie, dar Mike reusea sa o linisteasca soptindu-i cuvinte dulci.-Ne-am adunat astazi aici pentru a ... si atat reuseau sa auda cei patru. Restul erau doar cuvinte adunate si imprastiate in capul lor. Fiecare avea gandurile lui.
- Ronald Smith, o iei in casatorie pe Jessica Montegroy, promitand sa ii fi alaturi la bine si la greu?
-Da.
-Jessica Montegroy,il iei in casatorie pe Ronald Smith, promitand sa ii fi alaturi la bine si la greu?
-Da.
-Va declar sot si sotie. Puteti saruta mireasa.
Toata linistea de pana acum a fost inlocuita de aplauze, multe aplauze si urari de bine. Toti aveau zambetul pana la urechi,pana si Eve,care plangea de fericire.
Petrecerea care a urmat a fost una de neuitat. Toata lumea s-a distrat pana in zori, iar buchetul miresei a fost prins de Eve. Tatal ei s-a amuzat toata noaptea pe seama ei, facand glume despre nepotei si invitatii la nunta,ceea ce i-a facut pe Eve si Mike sa se rusineze. Erau tare draguti impreuna,la fel ca Kiley si Zack sau ca si Amanda si James.Dar asta era linistea dinaintea furtunii. Urmau clipe pline de durere si lacrimi pentru ei. Asta era doar inceputul. O lovitura uriasa din partea vietii pe care nu o vor putea uita vreodata.
CITEȘTI
Afaceri
Teen FictionKiley Travolta, Zack McCullen, Eve Smith, Mike Kincaid. Cei patru adolescenti miliardari care se intalnesc la o petrecere in cinstea semnarii contractului dintre firmele parintilor lor. Liceul e locul unde se vor revedea. Oare se vor intelege? Vor f...