Capitolul 21

180 12 0
                                    

Zack P.O.V.
Am alergat repede spre camera lui Kiley. Trebuia sa vad ca e bine, chiar daca as fi vrut sa ii sterg ranjetul ala tampit de pe fata.
-Kiley! Strig speriat apropindu-ma de pat. Era acolo, in tricoul lui si plangea cu genunchii la piept. Arata ca un copil neajutorat. Copilul meu neajutorat.
-Pleaca. Nu mai vreau sa te apropii de mine. Sopteste impingandu-ma.
-Iubito. Ma incrunt, vocea tremurandu-mi.
-Nu,Zack. Vreau sa dispari din viata mea. Nu mai vreau sa fiu ranita de tine. Eu chiar credeam ca ai renunta la vechile obiceuri pentru mine, ca m-ai putea iubi cu adevarat, dar m-am inselat. Tu esti un monstru. Te-ai jucat cu semtimentele mele, te-ai jucat cu mine. In timp ce eu ma gandeam la tine, tu ti-o trageai cu altele. Plange cu vocea tremuranda. Suspina incontinu si tremura, asa ca am pus patura peste ea. A indepartat-o repede si s-a uitat in ochii mei. Am simtit ca inima mea o sa cedeze. Ma privea cu dezgust si cu o ura insuportabila. Dar undeva, acolo, puteam sti ca ea ma iubea, sau macar tinea la mine.
-Eu nu te-am inselat astazi, Kiley. Da, am fost cu o alta fata, si da, am stat cu ea in acelasi pat, am sarutat-o, dar pe urma imaginea ta mi-a aparut in cap si am lasat-o acooo,spunandu-i sa nu mai incerce sa dea de mine vreodata.
-De ce ai facut asta?De ce nu ai ramas cu ea?
-Pentru ca- nu stiu cum sa spun asta. Soptesc stanjenit.
-Doar spune-o. Se uita in ochii mei dandu-mi curaj.
-Pentru ca te iubesc! Recunosc si uimirea de pe fata ei ma face sa regret ca i-am spus.
-Si eu te iubesc, Zack. Sunt atat de suparata si dezamagita,dar eu tot te iubesc. Cred am facut-o din clipa in care am devenit un cuplu, dar nu am vrut sa o recunosc.
-Iubito. Soptesc luand-o in brate. Se cuibareste in bratele mele,eu sarutand-o pe frunte. Ma asez cu capul pe perna, ea tragand usor patura peste amandoi.
-Zack, te rog spune-mi ca nu mai inselat. Te rog.
-Nu te-am inselat,iubito. Nu as putea, m-as simti ca un gunoi, ca un nimic. Nu as mai putea sa te privesc in ochi. Soptesc sarutand-o pe crestetul capului.
-Te cred.
-Vreau sa stiu daca ti-a facut ceva. Esti bine,nu? Nu te-a atins, nu-i asa?
- Sunt bine, a vrut sa o faca, dar s-a oprit. A spus ca se va intoarce. Mi-a fost foarte frica, Zack. Vocea ii tremura, cateva lacrimi curgand pe obrajii ei.
- Acum e bine, eu o sa fiu alaturi de tine mereu. Dar va trebui sa imi permiti asta. Zambesc ,chiar daca ea nu se uita la mine.
- Normal ca te vreau langa mine. Te iubesc. Sopteste afundandu-si fata in scobitura gatului meu.
-Te iubesc. O sarut pe par, ea ridicandu-si capul spre mine. Imi zambeste sarutandu-ma pe buze, dupa care isi pune din nou capul pe pieptul meu. -Vreau sa stiu cine era el. Spun de data asta serios.
O simt incordandu-se si automat nervozitatea din mine creste. Sigur nu e o persoana care ii provoaca o aminire placuta. O sa ma asigur ca va fi in siguranta, o sa fac orice e nevoie, pentru ca o iubesc. O iubesc cum n-am mai iubit pe nimeni niciodata si cum nu o sa mai iubesc. Iubirea dintre noi o sa ne aduca atat de multe probleme. Dar sunt pregatit sa trec peste orice atata timp cat ea e langa mine. Iubita mea.

Drake P.O.V.
Totul merge conform planului. O sa o torturez pe Kiley pana cand va ceda, pana va fi iar a mea, ca mai apoi sa o distrug. Sunt sigur ca nu il va ierta pe Zack pentru ca a inselat-o, ea nu e genul de persoana care sa uite usor.

-Domnule Travolta?
-Care e situatia, Drake?
-I-am facut o vizita lui Kiley. A aflat ca Zack a inselat-o, m-a sarutat in fata lui, m-am jucat cu ea, dandu-i impresia ca o sa o violez, am primit un pumn din parte dobitocului de McCullen, dupa care am plecat de acolo.
- El ce a facut?
-S-a dus sa o consoleze pe iubita lui. Sunt sigur ca, Kiley nu l-a iertat.
-Bun. De saptamana viitoare o sa apari la firma. Nu vreau sa o superi pe Kiley, asigura-te doar ca ei doi se vor desparti.
-Am inteles. Distactie placuta in vacanta.
-Ai grija, Drake.

Totul o sa inceapa de luni. Ii voi desparti chiar daca e ultimul lucru pe care il fac.

Eve P.O.V.

-Mike! Da-te de pe mine! Suntem in bucatarie, poate intra oricine. Marai soptit si il vad zambind in timp ce imi saruta gatul.
-Iubito, nu ma intereseaza nici daca intra tatal tau pe usa. Te vreau, Eve. Te iubesc vreau sa fi a mea.
-Mike. Gem usor cand ma musca de lobul urechii.
Imi zdrobesc buzele de ale lui, incolacindu-mi picioarele in jurul lui. Ma lipeste mai bine de perete, infiltrandu-si limba in gura mea. Incepe sa mearga spre gradina,nerupand sarutul. Cred ca servitoare noastra, Sindy, ne-a vazut iesind din bucatarie. I-as rade in fata, dar trebuie sa ma concentrez pe adonisul care imi pregateste ceva.
-Mike,ce vrei sa faci? Rup sarutul cand ajungem langa piscina.
-Tine-ti respiratia. Sopteste in urechea mea, facandu-ma sa imi maresc ochii. Urmatorul lucru pe care l-am simit a fost apa rece care mi-a invadat fiecare particica din piele.
Am iesit la suprafata respirand sacadat, auzind rasetul enervant a lui Mike.
-Idiotule! Tu vrei sa ma omori? Nu vezi cat de rece e apa? Sa iti amintesc ca e inca primavara?
-Te iubesc. Tipa in gura mare zdrobindu-si buzele de ale mele.
Am auzit aplauze, asa ca am rupt repede sarutul, deapartandu-ma de el. Era sa ma inec cand am vazut cine ne privea. Erau tata si Jessica. Am dat de dracu'! Tata era nervos, fierbea in suc propriu. Cred si eu, adica scumpa si unica lui fiica, sarutandu-se intr-o piscina cu iubitul ei si pot sa spun ca eram imbracata a dracu de sexy, intr-un maieu alb, care acum era ud, ceea ce nu e bine si intr-o pereche de pantaloni scurti, chiar foarte scurti. O sa fiu foarte pedepsita. Cine stie ce crede tata ca am facut? In schimb, Jessica ne privea amuzata, parca isi imagina ce a trait si ea in adolescenta. Se uita cu simpatie si dor la noi. Poate ca nu e asa rea precum am crezut. Poate.

-Eve! Afara din piscina acum! Maraie tata mai mult tipand vrand sa intre in casa, dar Jessica il prinde de brat. Se uita urat la el, cu o privire mustratoare, ceea ce il face pe tata sa isi relaxeze muschii, adoptand o privire confuza.
-Hai sa lasam copii sa se distreze. Sunt mari, se descurca ei. Zambeste aranjandu-i gulerul camasii. Tata isi inconjoara mainile in jurul taliei ei, sarutand-o pe frunte.
-Iubito, imi pare rau,dar Eve e fata mea si vreau sa am grija de ea. O sa intelegi cand iti intrii in rolul de mama.
-Nu am nevoie de niciun rol de mama. Eve e tanara, vrea sa se distreze. Are 17 ani, aproape 18, nu mai poti sa ii spui ce sa faca. Iar Mike e un baiat bun, care o iubeste si are grija de ea.
Ma uit socata la Jessica. Ea e ultima persoana care credeam ca o sa imi ia apararea.
-Dar- incearca tata sa protesteze.
-Nici un dar. Isi plimba mana pe umarul lui sarutandu-l. Ma stramb in semn de dezgust. Helau! Mai suntem si noi aici. -Si oricum, nu ai zis ca vrei nepotei? Rade amuzata, Mike si tata facand ochi mari, in timp ce eu eram rosie.
-Jess! Protesteaza tata, dupa care se intoarce spre mine. Mike ma ajuta sa ies din piscina, inconjurandu-si mana in jurul meu,in semn de protectie.
-Sa va distrati. Noi avem treaba. Ranjeste Jess tragandu-l pe tata dupa ea, el nemaizicand nimic. Eram socata. Ea tocmai a zis in mod indirect ca o sa si-o traga cu tatal meu. Mike era la fel ca si mine, dar lui i-a trecut surprinderea mai devreme. A luat un prosop adus de Sindy, presupun, si l-a pus pe umerii mei, strangandu-ma in brate pentru ca tremuram.
-Ce a fost asta? Intreb intrand in casa.
-Mama ta vitrega tocmai ti-a luat apararea. Trebuie sa ii multumesti. Daca nu era ea, probabil acum am avea parte de un scandal monstru.
-Nu o sa ii multumesc. Ma stramb nemultumita.
-Eve. Ma dojeneste. -Ai o mama vitrega super de treaba. Si mai arata si bine. Daca si mama ar fi atat de sexy. Isi musca buza, facandu-ma sa marai.
-Atunci, sa te duci sa o saruti pe ea de acum. Ii trantesc prosopul in brate, indreptandu-ma spre scari nervoasa.
Ma prinde in brate, fugind cu mine pana afara si aruncandu-ma din nou in piscina, in ciuda protestelor mele. In momentul asta, urasc faptul ca am piscina in curte. Ies la suprafata injurand in barba si ma indrept spre locul unde sta.
-Ajuta-ma sa ies! Marai bosumflata.
-Bine,bine. Imi da mana eu ranjind draceste, ca mai apoi sa ma trezesc cu un Mike ud si nervos, care avea chef de tachinari.
S-a napustit asupra mea, prinzandu-mi ceafa si sarutandu-ma apasat. In plus,m-a si muscat de buza facandu-ma sa gem de durere.
-Pentru ce a fost asta? Il intreb confuza, aruncandu-i o privire criminala.
-Pentru ca te iubesc. Sopteste afundandu-si fata in parul meu. Ma prinde de talie,eu incolacindu-mi picioarele in jurul lui.
Il musc de gat, jucandu-ma cu mainile in parul lui, obtinand un geamat gutural din partea lui.
-Iubito. Sopteste si ii imi duc mainile la cureaua pantalonilor. -Eve. Geme de data asta cand mana mea ii atinge din greseala umflatura.
-Te iubesc. Ranjesc si ma desprind de el, mergand spre marginea piscinei.
-Ce naiba? Il aud strigand in timp ce intru in casa. Chicotesc usor, indreptandu-ma spre camera mea.
-Eve? Maraie cand intra. Era excitat si nervos. Imi place sa il vad asa. -Ce mama naibii a fost aia? Ma exciti si ma lasi acolo? Ce ti-am facut ca sa ma torturezi asa?
-Parca Jess era cea sexy. Poate te duci la ea,eu oricum nu sunt la fel de buna. Ranjesc draceste, dandu-mi tricoul peste cap.
Se uita la mine cu ochi mari, incuind usa si trantindu-ma in pat.
-Asta a fost o mare greseala, domnisoara Smith. Zambeste pervers si incepe sa imi sarute gatul,lasand urme umede cu limba lui calda. Coboara cu saruturile pe abdomen,dandu-mi mai apoi pantalonii uzi jos. Se ridica putin, ca sa imi admire corpul, ceea ce ma face sa rosesc. Nu am mai fost in nicio astfel de ipostaza cu vreun baiat.
-Te vreau. Gem si il aud razand.
-Noapte buna, iubito. Zambeste punand patura peste noi si ma trage in bratele lui. Il privesc socata, nerealizand ce tocmai s-a intamplat.
-De ce ai facut asta? Ma stramb lipindu-mi corpul de al lui.
-Ca sa iti dau o lectie. Jocul asta se poate juca in doi. Si sa nu uitam ca esti virgina. Ranjeste sarutandu-ma scurt pe buze.
-Mike. Soptesc stanjenita afundandu-mi capul in scobitura gatului lui.
-Nu trebuie sa iti fie rusine,Eve. Nici nu sti cat ma bucur ca eu as putea fi primul. Te iubesc.
-Te iubesc, Mike. Si tu vei fi primul , te asigur. Soptesc ultima parte, zambind amandoi .
-Noapte buna,iubito. Spune imbratisandu-ma.
-Noapte buna, Mike. Ma ghemuiesc in bratele sale, adormind.







AfaceriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum