Kiley P.O.V.
Nu imi vine sa cred ce am facut. Eu si Zack suntem de o saptamana in Caraibe, iar telefoanele noastre suna non-stop. Parintii mei incearca sa dea de mine ,dar degeaba, nu vreau sa vorbesc cu ei. Paparazzi ne-au facut poze cand intram in aeroport si inclusiv in el, iar de atunci toata lumea a explodat. Singurii care stiu de noi sunt Eve si Mike, care au promis ca o sa vina si ei peste cateva zile.
Relatia mea cu Zack s-a imbunatatit. Ne petrecem timpul mai mereu impreuna, facand plimbari, inotand, razand. Cine ne-ar vedea ar spune ca suntem cuplul perfect. Bine ca nu am niciun inel pe deget, altfel lumea m-ar cataloga drept logodnica sau sotia lui. Sotia lui Zack McCullen. Suna bine, dar nu e rolul meu.
-Kiley? Intreaba intrand in camera mea?
-Da? Ce s-a intamplat? Il vad tensionat si nervos
-A venit cineva sa te vada. Spune rece si iese pe usa aproape trantind-o.
Oare ce l-a apucat? In orice caz, am coborat la parterul casei- pe care am inchiriat-o- si l-am vazut pe Kai. E un tip dragut pe care l-am intalnit pe plaja si s-a oferit sa vina cu mine la scubadiving.
-Kai! Tip fericita si ii sar in brate.
-Kiley! Rade si ma strange puternic.
-Unde ai disparut? Ieri nu erai pe plaja, mi-am facut griji. Soptesc suparata.
-Am fost sa o conduc pe Mia de la aeroport. Zambeste si automat starea mea de fericire creste.
-As vrea sa o cunosc. Pot? O sa mai stau pe aici inca doua saptamani,am nevoie de o prezenta feminina. Zambesc dulce si el aproba.
-Ce ar fi sa luam cina in seara asta impreuna? Eu, tu , Mia si iubitul tau?
-Zack nu e iubitul meu. Ma balbai ca o proasta si cred ca am rosit.
-Bine. Ne vedem diseara. Scuze pentru greseala. Chicoteste si ma pupa pe obraz, iesind pe usa si incepand sa rada. Nu il judec, are tot dreptul. Sunt asa de toanta uneori.
-Zack? Intreb in soapta intrand in camera lui.
-Ce? Imi raspunde rece tragand dintr-o tigara.
-Sti ca iti faci rau,nu? Imi indrept privirea spre tigara din mana lui.
-Nu cred ca ai venit aici ca sa imi povestesti despre ce e bun sau nu pentru mine. Corect?
-Ok. De ce te porti asa cu mine? De cand a venit Kai, te comporti cu mine de parca as fi una dintre curvele tale. Tip nervoasa ,iar in urmatoarea secunda ma trezesc cu el peste mine in pat, privandu-ma amenintator si nervos.
-Vrei sa sti de ce? De ce ma port asa cu tine? Ei bine, o sa iti spun. De cand a aparut tipul asta, eu parca sunt invizibil pentru tine. Kai in sus, Kai in jos. Ma deranjeaza ca sta atat de mult cu tine, sa isi vada dracului de viata lui.
-Gelos? Intreb , el uitandu-se stupefiat la mine.
-Dupa tot ce am zis, tu doar asta imi poti spune?
-Da, cred ca da. Deci? Gelos? Mai intreb odata aspteptand un raspuns afirmativ. Se uita de la ochii mei la buzele mele, si invers cateva secunde, indreptandu-si mai apoi privirea spre corpurile noastre, aproape lipite unul de celalalt.
-Nu. Doar ca nu e bine sa stai atat de aproape de o persoana pe care o cunosti de atat de putin timp. Raspunde indiferent si se ridica de pe mine.
-Ce vroiai sa imi zici? Intreaba imbracand un tricou negru.
-Kai vrea sa luam cina impreuna , toti patru in seara asta. Ma intrebam daca vrei sa vi. Soun dezamagita si il vad oprindu-se din orice facea.
-Patru? Suntem doar trei. Rade amuzat.
-Iubita lui a venit din Argentina ieri. Numele ei e Mia. Sper sa vi, nu vreau sa ma trezesc singura langa ei. Zambesc fals iesind din camera. Eu chiar nu il mai pot intelege.Zack P.O.V.
Prost. Prost. Prost. Cum am putut sa fiu atat de prost? Adica tipul are iubita! Iar eu m-am purtat asa de urat cu Kiley. Trebuie sa ma revansez si stiu exact cum.
Avand in vedere ca cina va fi in seara asta, o sa imi fac aparitia cu Kiley langa mine, cu "iubita" mea. Sa vedem daca domnul perfect o sa isi piarda controlul fata de iubita lui. Iar Kiley, ei bine, ea nu o sa poata comenta nimic, o am la degetul mic.
O sa fie o seara de neuitat pentru toata lumea....
- Eşti gata ? O întreb pe Kiley, intrand in camera ei fara sa bat. Buna idee, mai rar vezi asa ceva. Ranjeam ca un prost uitandu-ma la ea. Avea doar un prosop care ii ajungea la jumatatea coapselor, era asa de frumoasa.
-Iesi afara! Tipa la mine intrand inapoi in baie.
Ma apuc sa rad si ma trantesc in pat, dand la o parte rochia ei si lenjeria intima. Stai putin! Lenjerie intima?! Am luat-o in mana, era atat de minuscula, din dantela alba. Era perfecta, sunt sigur ca ii vine a naibii de bine lui Kiley.
-Inca nu ai plecat? Intreaba iesind din baie si se apropie de mine. Asta e sansa mea. O trag inspre mine, eu fiind asezat in fund , in timp ce ea statea in picioarele privindu-ma socata si strangand de marginile prosopului. -Zack. Sopteste, vocea tremurandu-i.
Ma ridic usor in picioare, apropiindu-ma de fata ei, fiind la cativa centimetrii de buzele ei rozalii. O asez usor pe pat, punandu-ma deasupra ei si privindu-i fata .Era atat de frumoasa, mult mai frumoasa decat fostele mele cuceriri. De data asta ea isi ridica usor capul, uitandu-se de la ochii la buzele mele, eu facand la fel. Buzele noastre se ating usor, ca mai apoi sa inceapa sa se framante intre ele. Ii ating usor buza de sus cu limba, cerand permisiunea sa intru in gura ei, ea deschizandu-si buzele usor. Limbile noastre joaca un joc nestatornic, pasiunea si dorinta fiind clare in sarutul nostru. Mainile mele umbla usor pe picioarele ei, in special pe coapse. Ridic usor prosopul, iar in urmatorul moment ea se desprinde din sarut, dandu-mi mainile la o parte. Abia atunci realizez ce tocmai am facut. Am sarutat-o cu pasiune pe o fata care imi este practic interzisa. Trebuia sa ma trezesc mai repede, dar momentul nostru a fost atat de romantic. Ea intr-un prosop, eu deasupra ei, razele soarelui de la apus care bateau usor pe corpurile noastre, aerul cald care intra prin crapatura usii de la balcon. M-am simtit ca intr-un film siropos si romantic, iar asta nu sunt eu. Pentru prima data in viata mea m-am simti slab in fata unei femei.
-Kiley. Eu, scuze, nu stiu ce m-a apucat. Ii soptesc ajutand-o sa se ridice. Nu a spus nimic, ne uitam unul la altul pana cand soneria telefonului meu a spart tacerea mormantala dintre noi . Era un numar, dar am decis sa raspund.
-Alo? Intreb ragusit.
-Zack McCullen? Imi parea cunoscut
-Da, cu cine vorbesc?
-Sunt tatal lui Kiley. Aproape maraie iar eu ma uit la ea, care era panicata, sigur a auzit ce a spus.
-Cu ce va pot ajuta, domnule Travolta? Intreb ranjind amuzant, iar Kiley chicoteste usor. Fata asta chiar e bipolara.
-Glumesti cumva? Incerc sa fac rost de numarul tau de cateva zile. Mi-ai rapit fiica si ai plecat cu ea in alta parte a lumii. Tipa in telefon iar Kiley izbucneste in ras. O opresc la timp, saruntand-o. Puteam si eu sa ii puna mana pe gura ca un om normal, dar si asa nu aveam ce face cu buzele.
Il aud pe tatal lui Kiley vorbind si tipand in telefon,dar eu ma pot concentra doar pe buzele fiicei lui. Cred ca o sa ma indragostesc de buzele astea. Dupa ce ne desprindem din sarut, nu inainte sa o musc de buza facand-o sa geama si asigurandu-ma ca tatal ei a auzit, il asigur ca fiica lui e pe maini bune si inchid telefonul. O sa ma coste scump asta, dar a meritat.
-Esti nebun? Tipa la mine impingandu-ma. -Tata o sa ma omoare pentru asta. Cine stie ce si-o imaginat ca facem! Of doamne! De ce ma pedepsesti asa? Se plange punandu-se in pat.
-O sa fie bine. O asigur, intinzandu-ma dupa lenjeria ei. O vad rosind si i-o inmanez, spunand doar un singur lucru, inainte sa ies pe usa.
-Ne vedem la cina, iubito.
CITEȘTI
Afaceri
Teen FictionKiley Travolta, Zack McCullen, Eve Smith, Mike Kincaid. Cei patru adolescenti miliardari care se intalnesc la o petrecere in cinstea semnarii contractului dintre firmele parintilor lor. Liceul e locul unde se vor revedea. Oare se vor intelege? Vor f...