Capitolul 18

240 15 1
                                    

Drake P.O.V.
Razbunare. Singurul lucru pe care sunt demn sa il simt. Vreau sa ma razbun pe ea. Pe cea care mi-a frant inima, pe cea care m-a parasit atat de usor, fara sa isi dea seama ca o sa sufar mult prea mult. Dar acum nu mai sunt la fel, m-am schimbat. Din pustiul care era iubitor si milos, m-am transformat intr-un monstru care vrea sa distruga. Vreau sa o distrug. Sa distrug un suflet pur,un suflet inocent de inger. Vreau ca si ea sa simta tot ce am simtit eu si stiu persoana potrivita care ma va ajuta.

-Domnule Travolta? Intreb ragusit.
-Drake. Spune si pot sa jur ca ranjeste. -De ce m-ai sunat dupa atata timp?
-O vreau pe Kiley inapoi. Imi vreau iubita inapoi. Stiu ca o sa fie greu, pentru ca e cu altcineva, dar o iubesc. Vreau sa traiasca alaturi de mine pentru totdeauna.
-De ce imi spui mie asta, Drake?
-Vreau sa ma ajutati sa ajung aproape de ea. Am auzit ca proiectul merge bine, vreau sa ajut. Lucrez de doi ani in domeniul afacerilor, cred ca m-as descurca.
-Foarte bine. Peste o luna o sa ajungi la New York. Totul o sa fie aranjat. Un procentaj de zece la suta din actiunile firmei o sa fie ale tale. Dar nu o sa poti veni la firma sau sa te intalnesti cu Kiley cateva luni. E mai bine asa, ai incredere.
-Multumesc, domnule. Credeti-ma ca nu veti regreta.
-Sper asta. Spune rece si inchide telefonul.

Acum trebuie doar sa astept. Kiley va fi din nou a mea. Din nou iubita mea.

FLASHBACK
-Trebuie sa plec! Tipa plangand.
-Nu te pot lasa. Te iubesc. Soptesc luand-o in brate.
Picurii de ploaie isi faceau loc printre corpurile noastre, doar respiratiile noastre accelerate auzindu-se in noapte.
-Si eu te iubesc, dar viata mea nu mai e aici. Nu mai apartin locului astuia. Plec in New York pentru o viata mai buna. Se zmuceste din bratele mele.
-Adica vrei sa renunti la iubirea dintre noi,doar ca sa pleci la New York? Tip enervat prinzand-o de maini.
-Ce iubire? Am doar 15 ani! Sunt o copila mica si naiva! Intre noi nu e nici un pic de iubire! E doar o atractie de care vom uita imediat ce cunoastem pe altcineva. Inceteaza! Vocea ei se aude ragusita, suspinele iesind din gura ei pe rand.
-Bine. Ii dau drumul la maini, dandu-ma un pas in spate. -Pleaca! Du-te naibii! Dar sa sti ca o sa ma razbun. Soptesc plecand de langa ea. Imi intorc capul dupa cativa pasi doar ca sa o vad stand pe asfaltul rece plangand. O lacrima mica si plina de durere curge din ochiul meu, dar o sterg repede. Nu merita sa plang pentru ea. Ea nu mai merita.
END OF FLASHBACK.

Iubirea falsa dintre noi a lasat goluri adanci in sufletul meu. O parte din inima mea a plecat o data cu ea. Dar o sa ma razbun. O sa ma asigur ca se va intoarce la mine, ca ma va iubi, doar ca sa o parasesc si eu la fel cum a facut ea cu mine. O sa vada ce e iubirea neinpartasita, dar pana atunci mai e un drum lung plin de gropi pe care eu o sa il strabat.
Am asteptat destul. Doi ani plini de suferinta, curve, bautura, droguri. E timpul sa ma resemnez. Vreau sa ajung din nou langa ea.
Nu,nu sunt nebun. As putea oricand sa trec peste ea, e doar o etapa din viata mea, dar nu vreau. Am iubit-o prea mult,poate inca o iubesc, vreau sa simta si ea asta. Ea e tot ce am mai pretios pe lumea asta. Ea e singura care m-a inteles si m-a iubit cu adevarat. E speciala si vreau sa fie a mea.

...
-Frate! Tip intrand in casa prietenului meu, Andy.
-Cine esti tu? Intreaba o voce mica.
Intorc capul spre canapea si vad o fetita mica, de vreo 4 ani, cu par blond si ochi albastrii care se uita la desene. O cunosc.
-Tu trebuie sa fi Crystal,nu? Intreb apropindu-ma de ea.
-Da,eu sunt Clystal. Tu cine esti? Intreaba si zambesc.
-Eu sunt prietenul tatalui tau, Andy.
-Cale e numele tau?
-Eu sunt Drake, micuto.
-Imi pale bine. Spune si imi intinde mana. Se vede ca a mostenit politetea de la mama ei.
Dau mana cu ea si ma asez pe canapea. O iau in brate, ea scotand un mic tipat. Probabil am speriat-o. Si cine ar vrea sa stea in bratele unui strain, oricum?
-Crystal, unde sunt parintii tai? O intreb soptind.
-Pai-
-Drake? Intreaba o voce tremuranda.
-Stacy? Imi maresc ochii alergand spre ea si luand-o in brate. Plangea si tremura.
Eu,Stacy si Andy am fost cei mai buni prieteni. Intr-o zi a venit la mine plangand, spunandu-mi ca e insarcinata cu Andy. Am incurajat-o sa ii spuna lui Andy despre sarcina, dar se pare ca el nu a fost atat de bucuros. Stiu ca o iubeste pe Crystal. Vad asta in ochii lui, dupa zambetul tamp care ii se intipareste pe fata de fiecare data cand Crystal face ceva amuzant. Dar problema e ca nu vrea sa arate asta. Si pe Stacy o iubeste, mereu a facut-o, dar e atat de egoist incat nu vrea sa o spuna sau arate.
-Ce s-a intamplat? O intreb serios.
-M-am certat cu Andy. Isi lasa capul in jos.
-Of, Stacy. Unde e Andy?
-In dormitorul nostru.
Urc scarile nervos. Ei nu trebuie sa se certe de fata cu Crystal. Ce fel de parinti sunt?
-Andy!Tip nervos intrand in camera. Imi revin imediat, vazand ca plange. -Frate. Soptesc luandu-l in brate.
-Of, Drake. De ce sunt atat de idiot,frate? De ce nu gandesc inainte sa actionez?
-Ce s-a mai intamplat? Oftez.
-Am inselat-o pe Stacy. M-am futut cu o curva nenorocita. Spune si isi arunca telefonul in perete.
-Gata, Andy. E grav, al dracului de grav, dar sunt sigur ca o sa va impacati. Cere-ti scuze. Spune-i adevarul.
-Ce adevar?
-Spune-i ca o iubesti. Pe ea si pe Crystal.
Isi mareste ochi,facand o fata gen "De unde sti?". Rad usor batandu-l pe umar. E destul de logic ca le iubeste, se vede clar. Dar se pare ca el nu isi da seama.
-Bine, o sa ii spun. O sa ma pun in genunchi cersindu-i iertarea. O iubesc! Zambeste fugind pe scari. Merg in urma lui chicotind pentru ca se tot impiedica. Decid ca e mai bine sa ies in curte, au nevoie de putin timp singuri, ca o familie.

Dupa un timp,aud niste pasi in spatele meu. Era Crystal, care fugea spre mine. O prind in brate, punandu-ma cu ea pe balansoar.
-Ce s-a intamplat?
-Mami si tati sunt scarbosi. Se stramba facandu-ma curios. Sper ca nu si-o trag de fata cu ea.
-De ce? Intreb iar ea imi face semn sa ma apropii.
-Se saruta. Imi sopteste in ureche, facandu-ma sa izbucnesc in ras. Cateodata ma gandesc daca ea chiar are doar 4 ani. O pup usor pe frunte soptindu-i inapoi:
-Sunt treburi de oameni mari. Ii zambesc, ea imitandu-ma. O tin in brate, dupa un timp adormind amandoi. Ultimul lucru pe care il aud e un "aww" inainte sa intru in lume viselor. Se pare ca va trebui sa ii spun lui Andy ca plec la New York maine. Desigur si lui Stacy. Am uitat sa mentionez ca ea si Kiley erau bune prietene cand locuia aici, chiar cele mai bune. Toti eram prieteni,dar timpul ne-a schimbat. Ne-am maturizat.



AfaceriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum