Capitolul 39

171 12 0
                                    

Mike P.O.V.

Am urcat ultimele bagaje ale lui Eve pana in apartamentul nostru. Am decis sa ne mutam impreuna ca sa fie bine si pentru ea si pentru copil. Partea buna e ca am gasit un apartament in scurt timp, e unul dintre cele mai luxoase din New York, as face orice pentru Eve si copil. Inca refuza sa se inteleaga cu mine si ne certam tot timpul dar parca cu timpul incepe sa nu ma mai urasca atat de mult.
-In sfarsit am terminat. Oftez aruncandu-ma pe canapea langa ea. -Ce face micutul meu? Intreb ca un copil intinzandu-ma spre ea si sarutand burtica foarte putin vizibila.
-E bine. Sopteste rece.
-Dar tu cum esti? O intreb cu adevarat ingrijorat.
-Si eu sunt bine. Nu iti face griji. Zambeste stramb dupa care se ridica.
-Unde mergi?
-Ma intalnesc cu Zack si Kiley la mall. Facem cateva cumparaturi si cautam o...rochie de mireasa. Spune facand o pauza la final.
-Vin si eu. Ma ridic redepe mergand langa ea. -Haide! Zambesc luand-o de mana.
-Nu cred ca e o idee buna,Mike.
-Stiu, dar presa ne urmareste peste tot si nu trebuie sa facem loc de suspiciuni. In plus, trebuie sa am grija de voi.
-Bine. Spune simplu, plecand spre usa. O trag inapoi in bratele mele facand-o sa tipe usor. -Ce cr- incearca sa ma certe dar imi lipesc buzele de ale ei. Nu imi raspunde fiind luata prin surprindere, si isi deschide gura din cauza lipsei de aer. Imi strecor limba in gura ei facand-o sa se strambe. Incepe sa ma impinga nervoasa, dar eu doar zambesc in sarut strangand-o in brate. Ma desprind de ea plecand repede spre usa, spunandu-i ca o astept in masina. Am inceput sa rad gandindu-ma ca am lasat-o asa, respirand sacadat, cu buzele umflate si hainele sifonate. O sa ne distram de minune impreuna de acum in colo.

Zack P.O.V.

O asteptam pe Eve de mai bine de jumatate de ora, dar nu mai apare si nici nu raspunde la telefon. Sper sa nu fi patit nimic.
-Ai sunat-o? O intreb stresat pe Kiley.
-De cinci ori. Nu dau de ea. Stai sa il sun pe Mike, am inteles ca azi se muta impreuna.
-Bine. Haide in masina, ii asteptam acolo. Zambesc usor tragand-o spre mine. Niste pusti idioti de vreo 15-16 ani se tot uitau la ea, asa ca am tras-o spre mine si mi-am zdrobit buzele de ale ei. Si-a pus mainile pe pieptul meu, aparent confuza, dar eu am prins-o de talie tragand-o mai aproape de mine.
-Ce ai patit? Intreaba iritata cand se desprinde de mine.
-Niste idioti se uitau dupa fundul tau sexi. Incercam si eu sa te ajut sa scapi de ei, iar tu cum imi multumesti? Nerecunoscatoare-o! Ranjesc luand-o de mana, amandoi pornind spre parcare.
-Ei pot sa se uite, dar doar tu poti atinge. Sopteste senzual in urechea mea, facandu-ma sa inghit in sec. Sa vada ea ce ii voi face cand ajungem acasa.
-Tu incerci cumva sa imi spui ca vrei sa ti-o trag dar nu sti cum? Intreb si o vad inrosindu-se. Isi lasa capul in jos murmurand ceva indescifrabil. Chicotesc asezandu-ma in fata ei si ii ridic barbia privind-o in ochi. -Glumeam,iubito. Nu te-ai suparat,nu?
-Nu. Hai sa mergem. Probabil Eve si Mike se cearta iar. Nu vrem ca viitorul nostru nepotel sa pateasca ceva. Spune repede ca sa scape de discutie.
-Bine. Te iubesc.
-Te iubesc. Ma saruta scurt, lipindu-se de mine. O iubeam atat de mult, incat nu stiam ce sa mai fac ca sa ii arat. Ii spun de mii de ori pe zi cat de mult o iubesc, cat de speciala e, dar parca nu e destul. La un momendat am vrut sa o cer in casatorie dar m-am gandit ca nu va accepta pentru ca au trecut numai 2 saptamani de cand l-a parasit pe Drake la altar si a suferit mult din cauza nebuniei asteia. Am decis ca o sa ii pun un inel pe deget, atunci cand o sa simt ca e pregatita sa faca pasul asta,pentru ca nu vreau sa o supar si sa o fac sa sufere.Ea e singura care ma poate face fericit.

...

Am ajuns in fata apartamentului lor si am batut la usa. Dupa cateva secunde Eve a deschis usa grabita si agitata uitandu-se confuza la noi. Sigur nu aveam fete foarte prietenoase.
-S-a intamplat ceva? Intreaba zambind .
-Daca s-a intamplat? Tu sti cat v-am asteptat in mall-ul ala nenorocit?
-Ce? Eu i-am spus lui Mike sa va sune si sa va spuna ca nu mai venim. Nu m-am simtit bine si am spus sa nu merg nicaieri. Nu vreau sa pateasca nimic copilul.
- Ei bine, se pare ca Mike a ramas la fel de uituc si imprastiat. Chicoteste Kiley si e trasa de cineva in spate.
-Poti sa repeti, printesa? Ranjeste Mike tinand-o in bratele lui.
-Mike! Rade ea luandu-l in brate. -Mi-a fost dor de tine. Il saruta pe obraz facandu-ma sa marai.
-Se pare ca lui Zack nu i-a fost. Ofteaza suparat si o trag pe Kiley in bratele mele. O salut pe Eve si pornesc spre lift, nebagandu-l in seama pe idiotul de Mike. Incep sa il urasc mai mult decat pe Drake, daca asta e posibil.

AfaceriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum