Capitolul 37

128 12 0
                                    

Stacy P.O.V.

Se pare ca a venit si ziua asta. Drake si Kiley se casatoresc din nou. Stiu ca par o prietena rea dar chiar nu vreau sa o faca. Tot ce mi-a povestit Kiley despre viata ei cu Zack, despre toate greutatile pe care le-a intampinat,m-a facut sa plang. Dar acum ce pot sa fac? Ei doi sunt obligati sa isi distruga viata. Amandoi spun ca au sentimente unul pentru celalalt dar se vede ca mint. Sunt atat de apropiati , dar atat de distanti in acelasi timp. Inca ma rog ca Zack sa vina si sa opreasca asta, dar nu sunt mari sanse. Din ziua in care Kiley i-a spus ca nu il mai vrea, nimeni nu l-a mai vazut. O singura poza a aparut o poza cu el in timp ce intra in aeroport. Toti cred ca a plecat ca sa nu fie nevoit sa suporte nunta, dar noi stim mai bine. A plecat pentru ca nu ar fi suportat sa vada cum persoana iubita isi distruge viata. In urma cu cateva zile si Drake a renuntat la parteneriatul de la firma. Cum el si Kiley vor pleca din oras dupa nunta si nu se vor mai intoarce, afacerea asta nu mai are nicio valoare pentru ei.

Acum stau si o privesc pe prietena mea in timp ce isi aranjeaza rochia de mireasa in oglinda. Arata bine, dar daca te uiti atent, iti dai seama ca sufera, sufera foarte mult.
-Crezi ca e corect sa faci asta? O intreb iar ea tresare. Sunt sigura ca se gandea la Zack. Doar la el se gandeste de cand am venit aici.
-Ce vrei sa spui, Stacy? Intreaba oftand.
-Te distrugi si pe tine, dar si pe Drake. Kiley, te rog, atunci cand o sa ajungi langa el si o sa fi intrebata daca accepti sa te casatoresti cu el, ai grija ce alegi. Uita-te in ochii lui, rascoleste amintiri, aminteste-ti toate momentele bune dar si cele rele, iar apoi da-i un raspuns. O prind de maini iar ea doar aproba.
-Imi e frica. Ma ingrozeste gandul ca sunt nevoita sa ma marit la 18 ani, Stacy. E doar vina tatei. Din cauza lui mi se intampla toate astea.
-Dar nu inteleg. De ce ai acceptat sa faci asta? Doar pentru ca tatal tau a vrut? Ce se intampla daca refuzai? Iti lua totul? Nu! Poate ca iti lua banii, proprietatile, afacerea, viata pe care o traiai in lux, dar nu iti putea lua libertatea. Libertatea ta, Kiley. Sa iei propriile decizii si sa faci greseli, pe care sa le rezolvi mai apoi. Sa iti traiesti viata exact cum vrei.
-M-a amentitat ca il va omori pe Zack daca nu ma casatoresc cu Drake. Sopteste intr-un final iesind pe usa si trantind-o in urma ei. Am ramas socata, nu imi venea sa cred ca tatal ei putea sa fie atat de josnic. Ce i-a facut, Kiley? Ce fel de parinte e el? Am lasat toate intrebarile la o parte si am luat repede telefonul ei. "Imi pare rau,Kiley. Fac asta pentru binele tau".

-Alo? Kiley? Aud o voce groasa si somnoroasa.
-Sunt prietena ei,Stacy. Am nevoie de tine. Ea are nevoie de tine. Intoarce-te,Zack, te rog. Soptesc distrusa.
-Nu pot sa f- incearca sa spuna dar telefonul imi este luat de la ureche si aruncat pe jos.
-Ce mama dracului crezi ca faci? Tipa nervos tatal lui Kiley la mine. Sper ca Zack a auzit asta si se grabeste sa vina.
-Eu, eu nu- ma balbai speriata cand ma prinde de maini.
-Asculta aici, copila. Eu nu o sa imi las fata sa isi traiasca viata cu un afemeiat ca si McCullen. Ai face bine sa nu te mai bagi in viata ei sau vei avea de aface cu mine. Ai priceput?! Tipa ultima propozitie iar eu aprob. -Misca! Nunta incepe intr-o ora. Ai face bine sa nu o influentezi in niciun fel pe Kiley, sau o sa regreti.
-B-Bine. Soptesc iesind pe usa. Merg sa il caut pe Andy. Trebuie sa amanam nunta pana va aparea Zack. Sper doar sa vina. Nu putem sa ii tinem in loc. Dar daca se intampla ceva neprevazut. Bingo!
-Crystal, scumpo! Haide pana la mami.
-Ce e mami? Topaie fericita prinzandu-ma de picior.
-Vrei sa ne jucam? Intreb ranjind malefic. Ea ma priveste confuza, ca mai apoi sa rada amuzata. Mintile "diabolice" gandesc la fel. (A/N Vreau sa stiu parerea voastra despre Stacy. Mica nebuna. Cum sa iti folosesti copilul in planuri malefice? :))))

Zack P.O.V.

Am luat primul avion spre New York imediat ce am auzit tipatul lui Travolta. Sper ca nu i-a facut nimic prietenei lui Kiley. Kiley. Imi e atat de dor de ea, de saruturile ei, de imbratisarile ei , de vocea ei. Vreau sa merg acolo si sa opresc nunta asta. Ea nu il iubeste pe Drake, nu destul de mult incat sa fie fericita, iar eu nu pot trai fara ea. Am nevoie de dragostea ei, nu pot trai fara ea. O iubesc prea mult, ca sa o mai pierd din nou.
...
Imediat ce avionul a aterizat am fost incoltit de jurnalisti. La naiba! Nenorocitul de Miller e de vina pentru asta. Vrea sa nu ajung ca sa mi-o poata lua pe Kiley. Nenorocitu' dracu'! Am trecut cu greu de ei si am urcat in masina care ma astepta. I-am spus soferului sa se grabeasca spre biserica , fiindca eram constient ca s-ar putea sa ajung prea tarziu.

Autor P.O.V.

Kiley pasea timida inspre altar, inspre viitorul ei. Zambea cu gura pana la urechi,dar era un zambet fals, atat de fals incat nici ea nu l-ar crede.
Dupa toata agitatia cu faptul ca (,) Crystal s-a pierdut si dupa jumatate de ora cautari in care au gasit-o ascunsa in masina parintilor ei , au putut sa inceapa nunta. Cu toate ca unii gaseau asta foarte ciudat, iar altii nu isi explicau cum parintii lui Crystal puteau fi atat de incompetenti, Kiley stia ca Stacy a facut asta ca sa o ajute.Dar din pacate nu a mers. Deci, iat-o pe Kiley, intr-o rochie de un alb imaculat, cum se indreapta spre viitorul ei sot. In momentul de fata ar da orice ca Zack sa intre pe usa aia si sa spuna ca nu va permite sa o piarda.

...

-Daca cineva se opune acestei casatorii sa vorbeasca acum sau sa taca pe vecie. Asta era, Kiley stia ca nimeni nu o sa o mai salveze. A facut-o. A acceptat sa devina sotia lui Drake. Nu se astepta sa se simta atat de rau. Ii vene sa vomite, nu putea sa accepte adevarul. Ultima ei farama de speranta era Zack. El trebuia sa intre pe usa si sa opreasca asta, iar ea ar fi fost cea mai fericita.

-Avand in vedere ca nime- incearca sa spuna preotul, dar usa de la intrare este trantita de perete.
-Opriti totul! Vocea groasa a lui Zcak rasuna cu ecou.
-Zack- sopteste Kiley iar un zambet radiant ii apare pe buze.
-Ce cauti tu aici, McCullen?intreaba Drake tragand-o pe Kiley in bratele lui.
-Am venit sa imi iau iubita inapoi. Accepta asta, Drake. Orice ai face ea ma va iubi mereu pe mine, niciodata pe tine. Ranjeste Zack facandu-i pe toti sa il priveasca ciudat.
-Nu o sa ti-o dau, Zack. Kiley e sotia mea acum, iar tu nu poti face nimic in legatura cu asta. Doar Kiley poate alege. Haide,iubito! Spune-i ca ma alegi pe mine. Zambeste Drake dandu-i drumul si privind-o in ochi. In acel moment, Kiley a ascultat sfaturile prietenei ei. S-a gandit la tot in doar o fractiune de secunda si a luat o hotarare decisiva. O decizie care urma sa ii scrie viitorul, dar pe care era sigura ca nu avea cum sa o regrete.

-Imi pare rau, Drake. Eu nu pot. Sopteste zambind Kiley si isi scoate inelul de pe deget. -Iti multumesc pentru tot, Drake, dar eu il iubesc pe Zack. Mereu o sa o fac. Nu voi putea sa fiu niciodata fericita cu tine. Dar sunt sigura, ca acolo undeva, este si fata care iti va da lumea peste cap. Spune vinovata luandu-l in brate. -Ai grija de tine. sopteste plecand de langa el.

Isi ridica rochia lunga , aruncand buchetul de flori. Incepe sa alerge spre Zack, vrand cat mai repede sa ajunga la el,iar cand in sfarsit o face ii sare in brate sarutandu-l cu pofta. El o invarte zambind cu gura pana la urechi, Kiley razand ametita. Toti ii privesc amutiti, nimeni nespunand nimic. Se saruta in repetate randuri, omorand astfel distanta si dorul care a pus stapanire pe ei, iar mai apoi isi lipesc fruntile , fiecare soptind un "Te iubesc" sincer. In sfarsit puteau sa zambeasca dupa atata suferinta si agonie. In sfarsit incepeau sa isi traiasca adevarata aventura de iubire, sa simta ca traiesc, sa nu le pese de nimeni din jurul lor. Asta aveau de facut de acum in colo, sa nu le mai pese. Toti trebuiau sa se obisnuiasca cu ideea ca ei nu se vor mai despartii niciodata, ca vor fi impreuna mereu...





AfaceriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum