Capitolul 40

128 13 0
                                    

    Dupa 4 ani

     Autor P.O.V.

    Au trecut 4 ani. Micuta fetita a lui Eve si a lui Mike, Amy, a crescut. O fetita draguta, copia mamei ei , o viitoare frangatoare de inimi. Dupa atat de mult timp, toti se intorc de unde a inceput totul. De unde s-au cunoscut mai bine, unde au avut parte de aventura vietii lor si unde a inceput o mare poveste de prietenie si de dragoste. Conacul familiei McCullen.Toti asteapta nerabdatori sa se revada din nou, avand in vedere ca ultima data s-au intanit  la nunta lui Kiley si Zack, in urma cu aproximativ 3 ani. Fiecare a luat-o pe drumul lui in acest timp, Eve si Mike au ramas in New York impreuna cu fetita lor, Kiley si Zack au plecat la Paris, avand grija de afacerea lor de familie, iar Drake, el are o mica surpriza pentru toti. Dupa atata timp in care a suferit dupa despartirea de Kiley, chiar la altar, si-a refacut viata impreuna cu Emily Cars, bruneta cu ochi albastrii pe care a intalnit-o din intamplare intr-un parc. A reusit sa treaca peste iubirea pe care i-o purta lui Kiley si s-a indragostit de Emily. A vazut cum e sa fi iubit cu adevarat, sa simti ca cineva isi face griji pentru tine cand nu ii raspunzi la telefon sau cand ajungi putin mai tarziu acasa. Sa vina la tine si sa te sarute cu atat de multa dorinta si dor, chiar daca v-ati vazut cu cateva ore in urma. Ei doi au reusit sa se completeze, sa isi umple sufletul unul altuia, sa treaca peste trecut si sa isi inceapa viitorul impreuna, fara sa priveasca in spate.

      Acum, dupa ce au reusit sa treaca peste intamplarile din trecut, dupa ce s-au maturizat, vor avea parte de o "reuniune de familie".

      Mike P.O.V.

     -Amy, hai la tati! Spun usor , ea sarind din masina in bratele mele. Am mers pe partea lui Eve, deschizandu-i portiera. I-am dat mana, tinand-o cu cealalta pe Amy si am ajutat-o sa iasa din masina. Am zambit amandoi la vederea conacului vechi, care ne aducea atatea amintiri, facandu-ne sa simtim fiori pe sina spinarii. Am prins-o pe Eve de mijloc, ea ridicandu-si rochia lunga ca sa nu o murdareasca.
      Am intrat in conac, caldura invadandu-ne corpurile. Chiar daca e abia mijlocul lunii septembrie, vremea de afara e anormal de rece. Am inaintat pe holul lung si luminat spre sala principala, de unde se auzea muzica in surdina. Am deschis impreuna usile mari ,zambetele instalandu-se pe fetele noastre. Eve s-a dezlipit de mine inaintand spre Kiley, dandu-i o imbratisare sufocanta. L-am salutat si eu pe Zack, el luand-o pe Amy din bratele mele. Au urmat mai apoi parintii nostrii si a lui Drake, care s-au obisnuit cu situatia intre timp, sau macar se prefac ca se bucura pentru noi. Mi-a fost dor de toate certurile noastre, de momentele bune, de noi. Am inceput sa discutam despre tot felul de subiecte, Amy a primit o multime de cadouri, tinand-o ocupata, la fel ca si noi ceilalti. Doar Drake mai trebuia sa apara si puteam sa incepem ce am lasat in urma acum mult timp. Certurile.

   Drake P.O.V.

    -Nu cred ca pot face asta, Drake. Sopteste Emily tragandu-se in spate. Se uita speriata la conacul impunator, mai apoi introcandu-si privirea spre mine.
     -Iubito, haide! Sunt sigur ca nu o sa se intample nimic. Ai incredere in mine. O prind de mana, dandu-i un sarut rapid.
     -Daca spui tu, zambeste sters inaintand spre usa. Zambesc in coltul gurii atunci cand imi intorc privirea spre ea. Era atat de frumoasa. Parul ei lung, brunet, ii cadea in bucle lejere pe spatele gol, ochii ei mari si albastrii erau frumosi conturati de machiajul simplu, iar rochia alba, se mula perfect pe corpul ei subtire.
        -La ce te uiti asa? Intreaba cand ne indreptam spre sala de mese.
         -Am cea mai frumoasa iubita. Ranjesc pervers iar ea chicoteste. Da din cap, probabil crezand ca am innebunit si se ghemuieste in bratele mele, in timp ce eu dechid usile duble. Toate privirile se intorc spre noi, unele zambitoare, altele seci si cateva pline de ura.
         -Buna seara. O aud pe Em de langa mine. Chicotesc usor iar in urmatorul moment toti se indreapta spre noi salutandu-ne. Se pare ca au lasat trecutul in urma si vor sa ne intelegem si noi macar pentru o noapte. Sper ca nu vom avea parte de incidente neplacute.

AfaceriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum