Capitolul 24

153 12 6
                                    

Mike P.O.V.
Am plecat repede din casa familiei Travolta, asigurandu-ma ca nimeni nu m-a vazut. Probabil Eve va fi foarte suparata cand nu ma va gasii, dar cu siguranta gaseste cineva un plan sa o calmeze.
Am zburat cu masina pe drumurile surprinzator de goale ale New York-ului pana la apartamenul lui Zack si al Amandei, grabindu-ma pana la usa ei si batand ca un disperat.

- Trebuie sa plecam. Iese repede pe usa, pupandu-ma scurt pe obraz, ca mai apoi sa imi prinda mana si sa fuga spre lift.
-Imi spui si mie, ce mama naibii se intampla? O intreb urcand in masina.
-S-a intors,Mike. James s-a intors. Si nu cred ca a venit inapoi doar ca sa viziteze orasul. Ma vrea inapoi.
-E un al dracului idiot daca crede ca se va apropia de tine. Marai si pornesc repede masina.
-Unde mergem?
-La firma. Trebuie sa vorbim in liniste. Spun schimband viteza.
-Nu poti sa conduci mai incet? Esti la fel ca Zack . Cand sunteti nervosi, va credeti la Formula 1. Mai sunt si alte masini si persoane in lumea asta, sti?
-Nu am chef sa ma cert cu tine, Amanda. Nu acum, asa ca ai face bine sa iti ti gura. Scuip , linistea dominand pe restul drumului.

Kiley P.O.V.

-Condu mai repede! Vreau sa stiu ce se intampla! Tipa Eve disperata spre Zack. Nu imi vine sa cred ca ii ajut. Mike a disparut in mod misterios pe usa, culmea, chiar cand am coborat si eu scarile. Pe urma,Eve a venit la mine disperata ca nu stie unde e si ca il suna de minute bune. A trebuit eu sa aud ca vorbea la telefon cu Amanda, si sa le spun si lor. Nu am ce face!Trebuia sa raman acasa, dar cred ca noaptea asta se va termina cu un mare scandal, trebuie sa fiu acolo.
I-am urmarit pe Mike si Amanda, care nu pot sa imi explic ce cauta impreuna, pana am ajuns in fata firmei. Bine ca nu am dat de politie, ca altfel, ajungeam la puscarie la ce viteza aveam.
Acum,sa inceapa distractia!

Amanda P.O.V.

-James o sa vina dupa mine. Ce facem? Cum o sa scap de el? Nu pot sa le spun alor mei tot ce s-a intamplat in noaptea aia. Ma plimb disperata prin toata sala de sedinte.
-Poti sa te calmezi? Nu ma ajuti deloc. Maraie la mine, uitandu-se pe fereastra.
-Inceteaza,Mike! Esti si tu implicat in asta! Nu te mai purta asa cu mine! Tip si aud o bubuitura. A dat cu pumnul in masa si era foarte nervos.
-La dracu' cu tine, Amanda! La dracu' cu toata situatia asta! Crezi ca eu nu imi dau seama ca suntem intr-un mare rahat? Asta crezi? Ei bine, te inseli! Tipa prinzandu-mi mainile si strangand usor.
- Am fost atat de naiva. Daca as putea schimba noaptea aia, as face-o cu cea mai mare placere. Scuip privindu-l cu ura.
-Mai taci! Pufneste plecand de langa mine. -Nu spuneai asta,in timp ce erai sub mine, gemandu-mi numele. Se uita la mine cu dispret.
-Te urasc,Kincaid! Urasc faptul ca mi-am pierdut virginitatea cu tine! Tip dandu-i cu pumnii in piept. Incep sa plang usor, departandu-ma de el. -Mi-e scarba de mine ca am putut sa fiu atat de josnica! Suspin neputincioasa.

-Poftim?! Tipa cineva dinspre usa. Amandoi tresarim speriati, uitandu-ne socati inspre ei. Eve, Zack si Kiley se uitau uimiti la noi.
Ma uit la Mike, el spunandu-mi din priviri sa vin langa el. Ma apropii usor nesigura, el luandu-ma in brate.
-Ce dracului inseamna ce tocmai am auzit? Tipa Zack nervos.

Dezastru. Asta e singurul lucru care defineste momentul asta. Zack tipa intruna la noi, Kiley incearca sa o linisteasca pe Eve, care plange in bratele ei, rezemata de perete.
Chiar cand credeam ca nimic nu se mai poate intampla, pe cealalata usa intra chiar... Drake.
-Drake? Intreb confuza.
-Amanda? Se uita socat la mine.
-Voi doi va cunoasteti? Intreaba Zack uitandu-se de la unul la celalalt.
-Drake. Soptesc mergand langa el, luandu-l in brate. -Mi-a fost dor de tine. Zambesc usor. -Ajuta-ma, Drake. Am nevoie de ajutor.
-De unde dracu' il cunosti si pe nenorocitul asta? Tipa Zack tragandu-ma langa el. -Vorbeste! Striga facandu-ma sa tresar.
- L-am cunoscut pe Drake acum jumatate de an cand eram dependenta de droguri. M-a ajutat sa scap de ele, dar dupa nu l-am mai vazut. Mi-am petrecut cateva zile cu el,mi-a spus povestea lui, ne-am ajutat unul pe celalalt. Spun plangand. -Dar ce cauti aici? Ma adresez lui Drake, privindu-l in ochi.
-M-am intors pentru a termina povestea. Zambeste trist si imi maresc ochii.
-Poftim? Kiley e fata despre care mi-ai povestit atatea ore? Ea e cea pe care ai iubit-o si care te-a parasit? Ea? Pe ea vrei sa te razbuni? Intreb speriata.
-Da. Sopteste ranjind.
-Nu pot sa cred! Esti nebun! Tip si simt o prezenta in plus langa mine. Kiley statea in spatele meu, privindu-ma cu lacrimi in ochi.
-Dar eu am venit aici doar ca sa urmaresc spectacolul, micuta mea Amanda. Ia spune Zack, ce parere ai despre sora ta? Cred ca doare sa sti ca si-a pierdut virginitatea cu prietenul tau. Ranjeste si ma uit scarbita la el. Credeam ca imi e prieten.
- Taci! Apari dintr-o data si imi distrugi viata! Vrei sa o iei pe Kiley de langa mine, ii bagi numai prostii surorii mele in cap, ce mai urmeaza? Tipa Zack. -Iar tu, cum indraznesti sa te atingi de sora mea? Intreaba nervos uitandu-se la Mike.
-Inceteaza, Zack! Tip speriata de tot ce cred ca va urma.
-Taci! Te-ai transformat in curva peste noapte si nu stiam eu?
-Cum poti sa imi vorbesti asa? Cum poti sa ma critici? Cand aveam nevoie de tine, tu unde erai? In pat cu vreo curva oarecare, careia nu ii stiai nici numele? Spune! Tip tremurand.

Urmatorul lucru care l-am simtit a fost durere. Fratele meu, persoana in care aveam cea mai mare incredere, tocmai m-a plesnit. Nu doare fizic cat doare sufleteste. Imi intorc capul spre el, privindu-l cu ura si dispret. Ma uit si la ceilalti care priveau toata scena socati. Mike incerca sa se apropie de Eve, dar ea nu vroia sa il vada. Kiley se uita cu lacrimi in ochi la Zack, nevenindu-i sa creada ce tocmai a facut, Drake privea totul cu un ranjet dracesc. Am de gand sa sterg asta de pe fata lui.
Ma indrept spre el, dandu-i o palma, facand ca (,)capul lui sa se intoarca usor. Ranjeste din acea pozitie, intorcandu-si capul spre mine. Ma prinde de talie, tragandu-ma spre el.
-La fel de intepata si incapatanata cum te stiam. Sopteste zdrobindu-si buzele de ale mele. Limba lui intra in gura mea,muscandu-ma de limba, facandu-ma sa gem de durere. Ma desprind de el, respirand sacadat.
Zack vine spre noi, luandu-se la bataie cu el. Eu privesc scena nestiind ce sa fac. Mike incearca sa ii desparta, alegandu-se si el cu un pumn. Eve plange intr-un colt, sprijinita de perete in continuare, iar Kiley priveste parca prin mine si prin ei.
Totul decurge cu incetinitorul, eu indreptandu-ma spre usa. Ma rezem de perete pana la lift, plangand si suspinand. Cobor etajele, incercand sa nu ma prabusesc auzind in fundal mai multe tipete si lucruri sparte.
Ies pe usa, privind in fata, nefiind sigura ce vreau sa fac mai departe. Eram ca un zombie, ma simteam ca unul. Am inaintat spre sosea, nepasandu-mi de ce se va intampla mai departe. Am avut parte de prea multa suferinta intr-un timp atat de scurt. Toate amintirile pe care vroiam sa le uit s-au intors dintr-o data si m-au lovit atat de tare si dureros.
Am auzit in spatele meu tipete, am vazut doua faruri albe, am simtit cum ma prabusesc. Durerea era inexplicabila. M-am rostogolit pana am simtit impactul mult prea dureros cu asfaltul. Pe urma ,totul parea un vis. Tipete, ambulante, masini de politie, susoteli, plansete, implorari. Totul era negru, la fel ca sufletul meu. Dar pe urma totul parea mult mai bine. Niciun zgomot, nicio durere. Totul era bine, eram doar eu, doar eu si temerile mele. Ma intrebam ce se va intampla mai departe. Viata tuturor se va schimba. Dar un lucru nu imi dadea pace, erau mult prea multe coincidente. Iar acum, din cauza minciunilor, totul se va schimba. Absolut totul. Iar Drake se va asigura ca ne va distruge pe toti, pe rand. E prea multa ura si suferinta in sufletul lui, mult prea multa.

Gata capitolul! Da stiu,e prea complicat..prea multe coincidente, dar mnaaa..trebuie sa fie si ceva interesant,nu?
Va astept parerile!:*:*




AfaceriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum