Zack P.O.V.
-Eu nu ma mai cert cu tine iar! Tipa Amanda incercand sa imi puna papionul.
-Dar de ce trebuie sa ma imbrac asa? E doar o cina stupida! Marai revoltat.
-E o cina importanta. Nu te mai plange si stai in pana mea locului.
-Amanda ,ai cincisprezece ani. Nu poti vorbii asa.
-Oh mai taci! Nu am timp ce discursurile tale. Invitatii vin in cateva ore si trebuie sa te imbrac ca pe un copil mic. Gata! In sfarsit am reusit sa pun papionul . Ia sacoul si pantalonii pe tine si stai cuminte. Sa nu te prind ca iti dai ala jos, pentru ca nimeni nu o sa te scoata din mana mea.
-O,bine. Pleaca de aici! Ma stresezi.
-Tot eu. O aud soptind si trantind usa.
-"Tot eu". O imit cu o voce pitigaiata si pufnesc, imbracand pantalonii.
O sa fie o seara interesanta....
-Schimbare de planuri copii. Luati ceva lejer si faceti un bagaj mic. In weekend o sa ne petrecem timpul cu ceilati,la conacul de langa oras. Plecam in douazeci de minute. Spune tata si o vad pe Amanda fugind pe scari ca o apucata.
-Nebuna. Spun pentru mine si merg spre camera ,incercand sa scap de papionul asta enervant.Eve P.O.V.
Dupa ce toata lumea a fost gata, fiind nevoiti sa o luam si pe Jess cu noi, am plecat spre casa de vacanta a familiei lui Zack. Aparent, e un conac, inconjurat de o padure mica, cu un lac langa. E la cativa kilometrii de New York.O sa stam acolo tot weekend-ul. Patru familii miliardare intr-un loc pustiu. Nici semnal la telefon nu aveam. Si cred ca e destul de frig, pentru ca suntem deja in luna septembrie.
O sa ma descurc eu cumva.Kiley P.O.V.
Nu pot sa cred ca voi fi nevoita sa stau trei zile in preajma lui Zack McCullen. Omul asta e mult prea ingamfat si plin de sine. In rest, Eve si Mike nu ma deranjeaza. Sunt niste persoane in care poti avea incredere si cu care te poti intelege, la prima vedere.
Sper ca Zack sa nu ma arunce in lac.Mike P.O.V.
Am ajuns in sfarsit, dupa o ora la conacul familiei McCullen. Toti erau acolo, scotand bagajele din masini, deci se pare ca nu am intarziat.
Ma bucur ca sunt aici, scap si eu de aglomeratia orasului in sfarsit.
-Sa ne distram . Spun si cobor din masina, aparent parintii mei coborand deja.Autor P.O.V.
Dupa ce familile Travolta,McCullen , Kincaid si Smith s-au salutat, au pregatit cina si au destins atmosfera, fiecare s-a dus la culcare. Liceenii aveau un etaj doar al lor, iar parintii stateau la altul.
Kiley P.O.V.
Ma indreptam incet spre bucatarie sa imi iau un pahar de apa, pentru ca nu aveam somn. Conacul e foarte frumos pe timpul zilei,dar noapte seamana cu un castel din filmele de groaza. Am trecut pe langa camera lui Zack si chiar atunci ,usa s-a deschis, lasand la iveala un corp bine lucrat si un par ravasit in lumina lunii.
-Emm..hei! Soptesc ca sa nu ii trezesc pe ceilalti.
-De ce nu dormi la ora asta? Intreaba somnoros
-Nu pot sa dorm. Conacul e infricosator noaptea. Recunosc timida.
-Vino! Ofteaza si ma trage de mana in camera lui.
-C-ce faci? Trebuie sa ma intorc in camera mea.
-Ai spus ca nu poti dormii si ca ti-e frica. Dormi cu mine, nu e mare lucru.
-Dar iubita ta? Intreb rosind.
-Nu am asa ceva. Raspunde confuz.
-Dar fata asta? Amanda,parca?
-Este sora mea. Rade si se aseaza in pat.
-N-nu stiam. Soptesc jenata.
-Nu-i nimic. Dar de ce ai intrebat? Esti geloasa,cumva? Ranjeste ca un prost.
-Ai vrea tu. Pufnesc si ma asez langa el in pat intorcandu-ma cu spatele.
-Daca spui tu.imi sopteste si ma ia in brate, pe la spate .
-Ce faci? Sar ca arsa
-Tremuri. Ma gandeam ca ti-e frig. Nu e mare lucru. Imi spune.
-Ba e. Sa nu mai faci asta. Marai artagoasa.
-Dar ce? Iubitul tau nu te tine in brate? Rade si imi aplec capul. -Tu nu ai un iubit? Stai putin! Esti virgina! Tipa in soapta si pot sa jur ca am culoarea semaforului.
-Eu plec la mine in camera. Incerc sa ma ridic dar el nu ma lasa.
- Ramai. Promit ca o sa fiu cuminte. Culca-te,e tarziu. Sopteste si ma trage la pietul lui.
Dupa cateva minute bune reusesc sa adorm in bratele persoanei pe care la inceputul zilei nu o suportam. Se pare ca nu e asa de rau precum am crezut. Dar tot idiot ramane. Zambesc in sinea mea....
Eve P.O.V.
-Neata. Soptesc somnoroasa catre ceilalti.
-Avem o veste proasta. Spune Mike.
-Ce poate fi asa de rau? Mai rau decat faptul ca sunt aici tot weekendul?
-Parintii nostrii au plecat azi dimineata. Ne-au lasat singuri aici. Si partea cea mai rea e ca o sa stam pana marti in pustietatea asta.
-Poftim? Tip indignata.
-Da, nici noi nu am fost foarte fericiti. Si e periculos sa mergem pe jos pana in New York.
-Se pare ca vom ramane aici. Spune Amanda zambareata . -Ma bucur ca o sa imi petrec mai mult timp cu viitoarea mea cumnata. Chicoteste si il vad pe Zack incruntandu-se.
-Ce vrei sa spui? Intreaba Kiley.
-Fi serioasa. Crezi ca nu stiu ca tu ai dormit in camera cu Zack azinoapte?
-D-de un-unde sti? Se balbaie Kiley cu ochii mari.
-Am sursele mele. Si a fost dragut ca ai crezut ca sunt iubita lui Zack. Esti asa simpatica cand esti geloasa. Rade Amanda si eu cu Mike o urmam.
-Tu ai ascultat la usa? Intreaba Zack suparat.
-Poate da,poate nu.
-Amanda. Maraie Zack si Mike schimba subiectul.
-Mergem azi sa ne plimbam prin padure sau cu barca pe lac?
-Eu vreau sa ma plimb. Spun zambareata.
-Eu vreau sa raman aici. Am o carte de citit. Spune Amanda si merge spre camera ei.
-Voi ce o sa faceti? Avand in vedere ca suntem blocati aici.intreb uitandu-ma la Kiley si Zack.
-Nu stim. O sa mai stam aici. Spune Zack nepasator.
-Vorbeste pentru tine. Eu vreau sa merg. Se incrunta Kiley.
Imediat Zack se apleaca si ii sopteste ceva la ureche,Kiley ramanand socata.
-Stiti ceva? Eu ma duc sa dorm. Distractie placuta. Fuge Kiley pe scari .
-Bine atunci. Ma duc sa ma schimb si dupa putem pleca. Spun confuza de toata scena de inainte....
Zack P.O.V.
Intru in camera lui Kiley, asigurandu-ma ca nu mai e nimeni in zona.
-De unde ai poza aia? Ma urmaresti cumva ? Tipa si o vad incruntandu-se.
-Calmeaza-te. Am fost doar in locul si momentul potrivit. Nimic mai mult.
-Vreau sa o stergi. Chiar acum. Se apropie de mine suparata.
-Asta nu o sa se intample. Vreau ceva in schimb.
-Ce vrei? Bani? Ai destui, nu iti trebuie si ai mei.
-Nu. Eu te vreau pe tine. Spun si paarasesc incaperea. Ori ajunge ea in patul meu, ori poza in mana parintilor ei.Mike P.O.V.
Ma plimbam cu Eve de mai bine de trei ore prin padure.
-Mike? Intreaba Eve de langa mine.
-Da?
-Sigur sti unde suntem?
-Normal ca stiu.ii raspund pufnind
-Dar deja se intuneca si drumul asta nu imi pare cunoscut. Mi-e frica. Sopteste ghemuindu-se la pieptul meu.
-Bine. Ne-am pierdut.recunosc strangand-o in brate.
-Poftim? Ce o sa facem acum? Tipa speriata.
-Totul o sa fie bine. Sa ne gandim putin. Ti se pare ceva cunoscut?
-Sunt doar copaci aici. Toti sunt la fel. Vreau inapoi la conacul ala. Vreau inapoi langa Eve, Zack si Amanda.
-Bine. Pleaca. O sa gasesc mai repede drumul daca nu o sa fi tu aici plangandu-te .ii tip in fata furios.
-Bine. Sopteste si se inoarce cu spatele plangand. Se indreapta cu pasi usori spre o parte a padurii, cu geaca mea pe umeri.
Stau cateva minute rezemat de un copac gandindu-ma. La ce ma gandesc? Oh nu! Cum am putut sa o las pe Eve sa mearga singura prin padure noaptea? Trebuie sa o gasesc.
-Eve! Eve! Tip disperat fugind printre copaci in directia in care a luat-o.
Alerg si alerg pana vad un corp intins pe jos langa trunchiul unui copac. Era Eve.
-Eve! Eve, uita-te la mine! Te rog, deschide ochii! Spun si o scutur. Era foarte rece. O ridic usor si ma rezem de trunchiul copacului luand-o in brate. O strang in brate soptindu-i numele minute in sir, iar la un momendat o aud maraind usor.
-Mike? Intreaba incet.
-Eve! Nici nu sti cate griji mi-am facut. O sa fie totul bine, o sa am grija de tine. Iti promit!
-Stiu ca o s-o faci. Am incredere in tine. Sopteste si adoarme la pieptul meu.
Sunt obosit, dar e periculos sa ramanem peste noapte in padure. Ma ridic usor de pe jos , cu Eve in bratele mele si incep sa merg printre copaci cautand orice lucru care m-ar ajuta sa ajung inapoi la conac. O sa fie o noapte lunga.Kiley P.O.V.
-Amanda,ramai aici, in caz ca vin Eve si Mike. Eu si Zack o sa ii cautam prin padure. Nu deschizi usa nimanui. Ai grija de tine! Ii spun si o strang in brate, dupa care ma incalt si ies pe usa cu Zack in fata mea.
Eve si Mike au disparut pur si simplu. Lipsesc de mai bine de cinci ore si e noapte de mult timp.
Am inceput sa inaintam in padure strigandu-i si sperand sa auda. Il tin pe Zack de mana pentru ca mie frica, cu toate ca imi vine sa il omor pentru ca na santajeaza.
-Crezi ca o sa-i gasim? Il intreb in timp ce el leaga o esarfa colorata de o creanga a copacului, ca sa nu ne pierdem si noi.
-Sigur o sa ii gasim.Nu-ti fa griji. Zambeste usor si ma strange in brate. -Sa mergem. Adauga si incepem sa ii strigam din nou. Sper doar sa fie bine.Un capitol mai lung. Va astept parerile, cu toate ca nu cred ca o sa mi le spuneti.
Cine vrea dedicatie la urmatorul capitol?
CITEȘTI
Afaceri
Teen FictionKiley Travolta, Zack McCullen, Eve Smith, Mike Kincaid. Cei patru adolescenti miliardari care se intalnesc la o petrecere in cinstea semnarii contractului dintre firmele parintilor lor. Liceul e locul unde se vor revedea. Oare se vor intelege? Vor f...