Autor P.O.V.
Multe s-au schimbat din acea zi blestemata de toamna. Fiecare a luat-o pe drumul lui, fiecare a decis sa sufere in felul lui.
Dupa atatia ani,Kiley a reusit sa isi revina cu totul. Acum, la cei 32 de ani ai ei, s-a intors de unde a inceput. A revenit in lumea afacerilor. Si-a deschis propria afacere, afacere care consta in ajutarea copiilor. Dupa ce si-a pierdut primul copil, a decis sa faca ceva ca celorlalti sa le fie mai bine. A construit orfelinate, a vizitat copii bolnavi din alte parti ale lumii ca sa le aduca un mic zambet pe buze macar pentru putin timp. E la fel de rece, la fel de distanta fata de toata lumea. In accea zi,inima ei a inghetat. A ramas doar o bucatica mica, care a decis ca vrea sa ajute, sa faca un lucru bun pentru altii. Astfel, a devenit cunoscuta in intreaga lume. Toti o respecta, toti vor sa o cunoasca, dar ea nu vrea sa vada pe nimeni. Odata cu pierderea copilului s-a maturizat,s-a schimbat in bine. A schimbat totul la ea. De la stilul de viata la culoarea parului si asa mai departe. A vrut o schimabare, deci a facut-o. Nu s-a mai gandit la Zack dupa cateva luni bune. A aflat ca e bine, ca afacerea pe care au inceput-o impreuna merge din ce in ce mai bine. Se bucura pentru el, ca a trecut mai departe, ca nu mai sufera la fel ca si ea.Zack s-a schimbat si el. La inceput a incercat sa ia legatura cu iubita lui cateva luni bune, dar a renuntat. Si-a dat seama ca nimic nu va mai putea fi schimbat. Si-a continuat afacerea, dar si-a reinceput viata de dinaintea lui Kiley. In fiecare noapte era alta femeie, toate treceau prin patul lui, dar niciuna nu a mai reusit sa treaca prin inima lui, pentru ca nu a permis asta. Acum, dupa atata timp e hotarat sa o revada pe Kiley. Sa ii spuna cat de mult a iubit-o si cat de mult o iubeste. Vrea sa stea in fata ei si sa o priveasca fara sa spuna nimic, sa ii treaca dorul de fata si corpul ei. Vrea sa ii atinga buzele moi, buze care i-au lipsit pentru atata timp. E decis, vrea o noua schimbare in viata lui.
Eve e tot ea. Dupa ce a divortat de Mike si a castigat custodia lui Amy, amandoua au plecat in Londra. Au vrut sa se distanteze de viata pe care au trait-o, sa uite. E mandra de fata ei, care acum are aproape 16 ani. E la un liceu bun, are multi prieteni si un iubit. Este pasionata de pictura si muzica, prin asta se regaseste, uita de tot, ceea ce o face pe Eve sa zambeasca. Amy se intalneste in fiecare luna cu tatal ei, merg in diferite locuri in weekend, iar o mare parte din vara si-o petrec toti 3 impreuna. Nu regreta ce a facut, se simte libera si stapana pe propria persoana. Lucreaza la o firma cunoscuta, e creatoare de moda. Isi iubeste viata si fiica, se bucura de fiecare moment si zambeste mai tot timpul. Uneori, ii e dor de Mike, dar isi revine repede, spunandu-si ca nu are nevoie de el. Ii e dor de tinerete, de viata fara griji si de vechii ei prieteni. Singura persoana cu care a tinut legatura inafara de Mike e Kiley. S-au intalnit acum o luna, ea venind in Londra. In toti acesti ani au fost impreuna mai tot timpul fiindca Eve a ajutat-o mult dupa suferinta de care a avut parte, asa ca au ramas prietene, la fel ca inainte.
Mike si-a refacut viata. Are o sotie frumoasa, care urmeaza sa ii aduca pe lume copilul. Eve si Amy stiu despre asta,dar nu le deranjeaza. Amy se bucura in special ca va avea un frate vitreg asa ca i-a promis tatalui ei ca o sa-l viziteze mai des. El e fericit, a uitat-o pe Eve acum multi ani, a lasat la o parte tot ce au trait in trecut. El inca e de parere ca fosta lui sotie a exagerat, ca nu trebuia sa se desparta de el pentru un lucru atat de mic. Stie ca intr-un fel isi merita pedeapsa, pentru ca nu ar fi prima data cand o inseala pe Eve, dar nu regreta prea mult. Si-a schimbat modul de viata si nu se plange de situatia lui. O va iubi mereu pe Amy,iar Eve va fi mereu o parte din el, asa ca va reusi sa aiba grija de toti 4. Se va asigura ca nimic nu o sa se schimbe, ca totul va ramane la fel ca si pana acum.
Drake si Emily. Ei doi sunt fericiti impreuna. Au o fata si un baiat, se bucura de viata. Uneori, Drake se gandeste la cum s-a schimbat totul. La inceput, el era cel care suferea iar Eve, Mike, Kiley si Zack erau cei fericiti impreuna. Iar acum, dupa atatia ani, el e cel care isi traieste viata cu zambetul pe buze si cu femeia iubita langa el, iar ei sunt tristi si destramati. Dar nu le mai vrea raul, fiindca e constient ca deja sufera prea mult. Nu vrea sa se mai intample nimic, viata l-a pus prea mult la incercare, ci nu doar pe el si pe ceilalti. E fericit, are o familie si un loc de munca, nu isi mai doreste nimic.
Iar acum, dupa tot ce s-a intamplat, dupa toate prin care au trecut, toti cinci si-au dat seama de un lucru... Viata a facut o AFACERE cu ei, o afacere din care au iesit invingatori sau pierzatori.
- SFARSIT -
CITEȘTI
Afaceri
Teen FictionKiley Travolta, Zack McCullen, Eve Smith, Mike Kincaid. Cei patru adolescenti miliardari care se intalnesc la o petrecere in cinstea semnarii contractului dintre firmele parintilor lor. Liceul e locul unde se vor revedea. Oare se vor intelege? Vor f...