Capitolul 35

153 12 1
                                    

Dupa 2 saptamani

Autor P.O.V.

A venit si ziua cea mare. Kiley si Drake se vor casatorii, iar asta lasa un gust amar in gurile multor persoane.
-Haide, scumpo, trebuie sa iesi de acolo. Bate in usa Jess , langa ea fiind si mamele celorlalti.
-Nu vreau sa imbrac rochia aia! Tipa nervoasa Kiley.

-Ce ne facem acum? Ceremonia incepe in doua ore. Sopteste mama lui Drake.
-Mama? Unde e Kiley? Intreaba Drake intrand in camera.
-Drake! Cum poti sa intri asa? Daca era dezbracata? Doamne,ce copil am crescut!
-Am mai vazut o multime de fete dezbracate,nu ar fi ea prima. Acum, unde e?
-Sta inchisa in baie de minute bune. Nu vrea sa iasa si tot repeta ca ea nu imbraca rochia de mireasa. Cred ca plange. Sopteste de data asta Jess.
-Lasa-ti-ma singur cu ea. Ofteaza Drake frecandu-si fruntea. Era obosit, nu facea fata situatiei,era mult prea mult pentru el iar Kiley nu il ajuta deloc. -Kiley, deschide usa sa vorbim, te rog.
-Nu vreau, Drake. Sa ma casatoresc cu tine e ca si cum mi-as semna condamnarea la moarte.
-Inteleg. Eu sunt de vina.
-Nu,nu,nu. Spune repede iesind din baie. Se apropie de el punandu-si mainile pe fata lui. -Uita-te la mine. Tu nu esti de vina. In astea doua saptamani mi-am dat seama ca nu te urasc,ba din contra, esti o companie buna, chiar foarte buna. E doar...uffff, e doar faptul ca imi e frica ca il voi pierde pe Zack si ca te voi face nefericit.
-Of,prostuto. Tu nu ai putea sa ma faci nefericit. Esti o persoana plina de viata si de binevointa. Acum, haide! Imbraca rochia aia, aranjeaza-te si tranteste cel mai radiant zambet pe buzele alea. O sa ne prefacem atat de fericiti, incat tatal tau o sa crape de ciuda. O saruta pe frunte, indreptandu-se spre usa.
-Drake, pot sa iti spun un secret? Sopteste ca un copil mic Kiley.
-Sigur. Se indreapta din nou spre ea.
-Cred ca unele sentimente pe care ti le purtam s-au intors. Ii sopteste in ureche fugind repede in baie.
Drake statea socat in pozitia pe care o avea, nevenindu-i sa creada ca tocmai Kiley a spus asa ceva. -Te iubesc. Se trezeste soptind. Se aseaza pe marginea patului, punandu-si mainile in cap. Inceteaza, idiotule! Nu poti sa te indragostesti de Kiley. Ce o sa faci cand o sa plece?

Zack P.O.V.
Mai sunt cateva ore pana cand iubita mea va deveni sotia lui Drake. Sunt singur in apartamentul nostru, defapt al meu si incerc sa imi aranjez cravata. Gandul imi sta doar la faptul ca am acceptat atat de usor sa o pierd pe Kiley. In momentul asta ar trebui sa fiu in pat, cu ea langa mine, sa ii spun ca o iubesc. Dar,nu, eu ma imbrac in costum ca sa merg la nunta ei cu persoana care a facut-o sa sufere in trecut. Oftez stresat indreptandu-ma spre sufragerie. Dau drumul la televizor , dar regret imediat. Ma stramb nervos imediat ce vad anuntul care mi-a stors nervii ... " Aceasta zi e foarte importanta pentru afaceristi nostrii. Kiley Travolta si Drake Miller isi vor unii destinele in aceasta dupa-amiaza. Aceasta veste a socat lumea afacerilor, deoarece mai multe persoane spuneau ca viitoarea mireasa are o relatie amoroasa cu Zack McCullen. Aparent,cei doi s-au despartit, iar Kiley l-a ales pe fostul ei iubit, dupa cum marturisesc rudele acesteia"
-Pe naiba! Ea ma iubeste pe mine, nu pe idiotul ala! Tip aruncand paharul de apa intr-un perete. Ma asez pe canapea, punandu-mi mainile in cap. Imediat cum ma calmez, imi iau cheile de la masina si trantesc usa grabindu-ma spre hotelul din centrul New York-ului. Trebuie sa vorbesc cu ea, nu pot sa o las sa isi traiasca cu el.

Eve P.O.V.

Imi aranjez inca o data parul, incaltandu-mi pantofii cu toc inalt. Nu pot sa o las pe Kiley singura intr-un asemenea moment. Trebuie sa o ajut, trebuie sa ma razbun pe tradatorul de Drake. O sa fac tot posibilul sa impiedic nunta asta.

Drake P.O.V.

-Kiley! Tip dand buzna in camera in care se aranja Kiley. -Iesiti afara, acum!
-Drake, scumpule, ce s-a intamplat? Intreaba mama ingrijorata.
-Afara. Spun usor sperand ca nu voi fi nevoit sa tip din nou. -Acum, la dracu'! Toti ies imediat pe langa mine, privindu-ma speriati.
-Ce s-a intamplat? Intreaba speriata Kiley venind spre mine. Isi ridica usor rochia de mireasa, astfel incat sa nu calce pe ea. Ma apropii de ea tragand-o spre mine. O intorc cu spatele incepand sa ii desfac corsetul rochiei , timp in care ii sarut gatul.
-Drake- sopteste speriata. -Ce ai de gand sa faci?
-Te vreau. Ranjesc suflandu-i aer cald in ureche.
-Drake, nu pot. Se departeaza de mine , dar o trag inapoi. Ii dau rochia jos, privind-o din cap pana in picioare.
-Nunta s-a anulat. Zambesc dandu-i drumul din bratele mele.
-Poftim? Adica vrei sa spui ca de cand ai venit aici te prefaci?
-Da. Doar nu credeai ca as risca sa ti-o trag cu atat de multa lume dupa usa asta? Rad iar ea sare in bratele mele. -Dar exista o parte proasta. O sa ne logodim in doua zile, iar nunta se reia saptamana viitoare. Ma stramb iar ea doar zambeste usurata. O privesc in ochi, vazand sclipirea din culoarea lor verde. Ma apropii de buzele ei, sarutand-o scurt. Isi aseaza mainile dupa gatul meu, indemnandu-ma sa nu ii dau drumul. O prind de solduri, obligand-o sa isi incolaceasca picioarele in jurul meu. -Kiley, eu chiar te vreau. Te vreau a dracului de mult. Spun repede dupa care imi zdrobesc buzele de ale ei. Sarutul nostru este oprit la scurt timp fiindca cineva intra in camera. Eve, Zack, Mike si viitorul meu socru ne privesc cu diferite grimase. Dezamagire, ura, nepasare, amuzament. Imediat realizez ca (,) Kiley e in lenjerie intima , cu picioarele incolacite in jurul meu si cu niste buze umflate.
Se desprinde de mine iar eu iau o patura de pe pat punand-o in jurul ei.
-Se pare ca am intrerupt ceva. Spune in batjocura Zack. O privesc cu coada ochiului pe Kiley care il priveste trista.
-Inceteaza, Zack. A fost doar un impuls de moment.
-Vrei sa spui ca aproape imi dezbracai iubita dintr-un impuls? Tipa nervos apropiindu-se de mine. Kiley se pune intre noi , asezandu-si o mana pe pieptul lui Zack.
-Dispari din fata mea! Tipa iar ea tresare speriata. Se departeaza de el iar eu o prind in brate. Lacrimile se aduna in ochii ei, moment in care o intorc cu fata spre mine, punandu-i capul pe umarul meu. O sarut pe crestetul capului, dar ea nu pare impresionata. Isi trage mai bine patura pe ea , fugind in baie.
-Zack, ti-am spus. Tu si Kiley nu o sa aveti un viitor impreuna. Renunta odata la ea si revino la viata ta de dinainte. Il auzim pe tatal lui Kiley vorbind.
-Taci! Tuna Zack nervos intrand in baie peste Kiley. Vrem sa il oprim dar tranteste usa, incuind-o cu cheia.

Zack P.O.V.
-Iubito. Soptesc, cand isi ridica capul spre mine. Avea ochi rosii, iar lacrimile curgeau pe fata ei. -Iarta-ma, nu am vrut sa tip la tine. Te iubesc si cand te-am vazut in bratele lui am simtit ca innebunesc.
-Asta nu merge asa, Zack. Te iubesc atat de mult,dar nu mai pot sa traiesc asa. Mereu ajungem certati, mereu intervine ceva. Nu mai pot. Ofteaza facandu-ma sa ma sperii. -Nu vreau sa ma mai cauti de acum incolo. O sa ma casatoresc cu Drake, o sa te uit.
-Tu chiar crezi ca el te va iubii cum am facut-o eu?
-Nu, nici eu nu il voi iubii la fel cum te iubesc pe tine. Defapt, niciodata nu o sa uit dragostea ta. Esti primul baiat de care m-am indragostit, Zack. Da, stiu, suna prostesc, dar tu esti prima mea iubire adevarata. Doar tu. Imi pare rau, iubitule. Sopteste venind spre mine. Se ridica putin pe varfuri, lipindu-si buzele cu dorinta de ale mele. Imi incolacesc mainile in jurul taliei ei, tragand-o mai aproape de mine.
-Nu ma parasi, iubito. Te rog. Soptesc disperat sarutand-o pe gat. O lipesc de perete, dandu-i patura jos. Imi duc mainile in spatele ei, desfacandu-i sutienul, lasandu-l sa cada jos. Tremura rosind iar eu incep sa imi plimb mainile pe spatele ei, limba mea explorandu-i gura.
-Imi pare rau. Se dezlipeste de mine cu lacrimi in ochi. -Nu mai pot sa fac asta, Zack. Eu, adica sentimenetele mele,ceea ce simt ma induce in eroare. Te iubesc mai mult decat pe oricine, dar timpul pe care l-am petrecut cu Drake m-a facut sa imi dau seama ca nu l-am uitat. Simt ca te insel, iubitule. Ma simt oribil, de-a dreptul murdara.
-Nu vorbi asa, Kiley. Ma doare sa stiu ca gandesti asa. Nu vreau sa ne despartim, adica uita-te la Eve si Mike.
-Ce e cu ei, Zack? In afara de faptul ca nu se baga in seama, nu au nimic .se uita enervata la mine.
-Tu sti ca Eve si-a pierdut virginitatea cu Mike acum doua saptamani ca sa se razbune pe Drake? Tip facand-o sa isi mareasca ochii. -Stiu, nici mie nu mi-a venit sa cred. De accea nu pot sa te las, Kiley. As innebuni.
-O sa ma casatoresc cu Drake. Se uita in podea trecand pe langa mine.
-Foarte bine. Dar aminteste-ti ca cineva va suferi mereu dupa tine. Oftez iesind in urma ei. -Te iubesc, sa nu uiti asta. Zambesc stramb iesind pe usa. Aud un "Si eu te iubesc" soptit ceea ce ma face sa dau cu pumnul in perete. Trebuie sa plec dracului de aici daca nu vreau sa fac ceva ce voi regreta.







AfaceriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum