Kiley P.O.V.
Am inceput sa plang imediat ce am ramas singura. I-am dat pe toti afara si m-am refugiat intr-un colt al camerei cu rochia de mireasa in brate. Cand o sa se termine tot cosmarul asta?
-Kiley, te rog, deschide usa sa vorbim. Il aud pe Drake soptind.
-Vreau sa raman singura. Ne vedem in seara asta acasa. Soptesc suspinand.
-Bine, ai grija. Il aud spunand iar apoi linistea revine.Imi sterg lacrimile, sprijinindu-mi capul de perete. Trebuie sa ma gandesc bine la ce voi face in continuare. Sentimentele mele ma incurca atat de mult incat nici nu mai stiu ce simt cu adevarat. Il iubesc pe Zack atat de mult, dar sentimentele mele pentru Drake renasc in fiecare zi din ce in ce mai mult. Urmeaza sa fiu sotia lui, dar nu stiu daca voi fi vreodata fericita cu el. Arghh...daca as putea as pleca departe de amandoi!
Arunc nervoasa rochia in mijlocul camerei si intru in baie. Iau o lama, intorcandu-ma inapoi la dracia aia. Ma asez langa ea in genunchi si incep sa o tai si sa o rup.
-Sa te ia dracu'! Tip nervoasa deschizand geamul si aruncand-o in mijlocul strazii. Cad in genunchi dand drumul lacrimilor. Simt o durere insuportabila ce imi strabate mana iar cand ma uit in jos vad ca am pumnul strans. Il deschid usor si vad lama din pielea mea imbibata in sange. O arunc intr-un colt al camerei si ma indrept ametita spre baie. Vedeam pete negre, iar picioarele imi tremurau. Am vrut sa ma asez pe pat dar am cazut pe parchetul rece inconstienta, cazand intr-un somn adanc....
-Se trezeste. Aud niste voci langa mine. Deschid ochii lenesa dand de privirea ingrijorata a lui Eve.
-Kiley? Esti bine? Intreaba ea ingrijorata.
-Da, sunt bine. Ma ridic in sezut uitandu-ma la mana mea. Aveam o rana adanca in palma care era rosie. Mi-am strans pumnul,lasand durerea sa mi se imprastie in corp.
-Ce ai facut, scumpo? Intreaba Jess.
-Unde e Drake? Intreb evitandu-i intrebarea.
-Acasa. Dar de ce- incearca tata sa spuna dar nu il ascult. Ma ridic incaltandu-mi bocancii si ies repede pe usa. Iau repede un taxi, indreptandu-ma spre apartamentul nostru.
-Drake? Intreb tipand cand intru in apartament.
-Da? Il aud si ma indrept spre dormitor.
-Maine va avea loc nunta. Vreau sa ne casatorim cat mai repede si sa plecam din orasul asta blestemat. Ne intoarcem inapoi de unde a inceput totul. Imi e dor de Andy si de Stacy. Soptesc putin rece.
-Bine atunci. Sunt sigur ca si ei se vor bucura sa te vada, mai ales Crystal, e un copil atat de dulce. Vino! Ne punem la somn si maine dimineata facem bagajele.
Zambesc stramb vazand cat de mult ii pasa de mine. Daca ar fi fost alt baiat probabil m-ar fi facut nebuna si ar fi spus ca nu plecam nicaieri. Ma apropii de el, afundandu-mi capul in scobitura gatului sau. Mirosea atat de bine, un parfum barbatesc care iti poate suci mintile. Ma ridica in brate ca pe o mireasa, asezandu-ma in pat. Ma ghemuiesc la pieptul lui, iar el imi ridica barbia sarutandu-ma dulce. Deschid usor gura, permitandu-i sa isi strecoare limba calda inauntrul ei. Urca peste mine continuand sarutul, timp in care eu ma joc in parul lui. Imi duc mainile intre noi, deschizandu-i fermoarul blugilor. Imi prinde mainile, intrerupand sarutul dintre noi si ma priveste in ochi, facandu-ma sa rosesc.
-Poate altadata, Kiley. Ranjeste trantindu-se langa mine. Ranjeste pervers dandu-si pantalonii jos, la fel facand si cu tricoul. Stiu ce incearca sa faca. Vrea sa vada cand o sa cedez si o sa sar pe el. Ce logodnic diabolic am. Ma intristez realizand ca sunt logodita dar imi revin la putin timp, amintindu-mi ca mi-am propus sa uit de Zack. Imi intorc privirea spre el , ochii mei marindu-se. Niste boxeri negri, mult prea stramti dupa parerea mea, se luptau sa tina in interiorul lor erectia lui. Doamne! Cred ca ma holbez de cateva minute la el si sigur sunt mai rosie decat am fost vreodata.
-Iti place ce vezi? Intreaba ranjind. Imi iau privirea de la el stanjenita, uitandu-ma undeva pe perete. - Sunt doar al tau, iubito. Oricand vrei. Imi intoarce capul spre el.
-Daca tu crezi ca aia o sa incapa in mine te inseli a naibii de mult. Ma ia gura pe dinainte iar el incepe sa rada zgomotos. Imi pun mainile pe fata, nevenindu-mi sa cred ca am spus asa ceva.
-Sti, putem face o incercare. Se apropie periculos de mult de mine iar eu tasnesc din pat.
-O sa dorm pe canapea. Ma uit la el indreptandu-ma spre usa. Coboara repede din pat , luandu-ma in brate.
-Nu pleci nicaieri. Am nevoie de ajutor. M-ai excitat prea mult, frumoaso. Sopteste in urechea mea, dandu-mi fiori pe sina spinarii.
-Drake, nu! Da-mi drumul, te rog. Incerc sa scap aparent speriata. Nu il cunosc destul de bine incat sa pot crede in cuvintele lui.
-Kiley, calmeaza-te. Glumeam! Ma intoarce cu fata spre el uitamdu-se in ochii mei. -Nu as face niciodata ceva fara ca tu sa fi de acord. Ma ia in brate,punandu-si barbia pe crestetul meu. -Ma crezi, nu?
-Da, te cred. Soptesc calmandu-ma. Ma desprind de el indreptandu-ma din nou spre pat. Imi pun capul pe perna, intorcandu-ma cu spatele la el. Se aseaza langa mine si ma trage in bratele lui. Eram lipiti unul de altul, iar ceva, acolo jos, se lipea de fundul meu, dandu-mi o stare de inconfort, plus ca temperatura camerei parea mult mai mare.
-Drake, poti sa nu te mai lipesti asa de mine? Intreb sacadat, inghitind in sec.
-Of, imi pare rau, dar nu. Asta e pedeapsa ta. Din cauza ta erectia mea e atat de tare, deci va trebui sa suporti. Si crede-ma, o sa suporti mult si bine. Apropo, mare greseala ca nu ti-ai luat sutien, dar totusi , esti a dracului de sexi. Sopteste in urechea mea, sarutandu-mi gatul.
-La dracu'! Daca nu as avea principii, te-as implora sa mi-o tragi in momentul asta. Ma intorc spre el nervoasa. Ma urc pe el, punandu-mi picioarele de o parte si de alta a bazinului lui , si incep sa il sarut cu o dorinta inimaginabila.
Imi ridica usor tricoul, dar soneria ne face sa ne oprim brusc. Oare cine e la ora asta? Cobor de pe el stanjenita de faptul ca m-am gandit ca si pentru o secunda ca noi putem sa facem ceva in seara asta.
-Ramai aici,deschid eu. Sopteste ridicandu-se. Aprob usor punandu-mi capul pe perna. Cum am ajuns sa stau pe jumatate dezbracata deasupra lui Drak, cu buzele umflate si cu parul ciufulit. Sper ca nu a venit nimeni care sa ma cunoasca, pentru ca sigur m-ar crede o usuratica.Drake P.O.V.
-Kiley, iubito, vino repede! Tip fericit.
-Ce? Cine a venit, Drake? Intreaba iesind din dormitor intr-un halat de matase. -Stacy!Andy! Tipa fericita si ii ia pe amandoi in brate.
-Kiley! Tipa inapoi Stacy aproape doborand-o. -Mi-a fost dor de tine. Nu am mai vorbit de ani.
-Stiu, imi pare rau, dar s-au intamplat multe in viata mea in ultima vreme.
-Da , stiu. Doamne! Zack McCullen a fost iubitul tau! Nu imi vine sa cred cat de norocoasa ai fost.
-Da, asa e. Zambeste stramb, incercand sa isi retina lacrimile.
-Scuze, nu e un subiect tocmai bun de discutat. Dar, macar acum sunteti din nou impreuna si sunt sigura ca de data asta Drake o sa te faca cea mai fericita.
-Si eu cred la fel. Zambeste luandu-ma in brate. Ii sarut crestetul capului, iar Stacy si Andy se uita bucurosi si zambareti la noi.
Kiley P.O.V.-Tati? Mami? Aud o voce mica , iar ochii mei dau de Crystal. Doamne, cat a crescut! Ultima oara am vazut-o cand avea doar 2 ani. -Unchiul Drake! Tipa fericita prinzandu-l de picior. Drake rade luand-o in brate.
-Hei, frumoaso! Ce mare te-ai facut! Cati ani ai tu?
-Cinci ani. Zambeste mandra. -Ziua mea a fost luna trecuta.
-Of, iar eu nu am fost acolo. Promit ca maine mergem la cumparaturi sa ma revansez.
-Bine. Se uita catre parintii ei. -Pot mami? Intreaba cu o sclipire in ochi.
-Doar daca te lasa tati. Rade Stacy uitandu-se la Andy.
-Te las doar daca imi promiti ca nu te apropii de nici un baiat. New Yorkezii astia sunt mult prea insistenti si tupeisti.
-Bine, tati. Promit. Spune dandu-i degetul mic. Andy ii prinde degetul cu degetul lui si il scutura usor, zambind.
-Crystal, sa iti fac cunostiinta cu matusa ta. Zambeste Drake iar ea isi indreapta privirea spre el curioasa.
-Cine? Intreaba confuza.
-Ea e Kiley,viitoarea mea sotie si daca si tu vrei viitoarea ta matusa. Spune usor iar Crystal ma priveste cu ochi mari.
-Buna, Crytal. Nu te-am mai vazut de mult timp. Eu sunt Kiley, sunt prietena cu parintii tai.
-Imi pare bine. Intinde mana spre mine dar eu o iau din bratele lui Drake pupand-o pe obraz.
-Cum de ati venit aici? Intreaba Drake conducandu-i spre sufragerie.
-Cum adica? Am venit pentru nunta. Imediat ce am auzit ca a fost anulata am luat primul avion si uita-ne aici. Spune Stacy luand-o pe Crystal in bratele ei. -Speram ca nu v-am deranjat.
-Nici gand. Maine trebuie sa mergem sa cumparam rochia de mireasa. Zambesc dulce, dandu-mi seama ca gura m-a luat pe dinainte.
-Stai putin. Unde e rochia de mireasa care trebuia sa o porti azi? Intreaba incruntat Drake.
-Sa zicem ca e rupta si aruncata de la etajul 20 al hotelului. Ranjesc vinovata.
-Nici nu mai intreb. Ofteaza Drake. -Haide, Andy, sa mergem dupa bagaje.-Abia astept sa vizitez New York-ul. Am auzit ca e unul dintre cele mai frumoase si aglomerate din America. Topaie Stacy.
-Mai ai de asteptat. Trebuie sa reorganizam nunta. Crystal o sa se bucere de priveliste inaintea ta.
-Nu-i corect. Se imbufneaza iar Crystal chitaie.
-Mami, mi-e somn. Sare de pe canapea iar eu ma ridic si le conduc spre camera de oaspeti.
-Avem multe de vorbit maine. Ii soptesc lui Stacy iar ea aproba.
-Sa ghicesc. Are legatura cu Drake si Zack. Ofteaza Stacy iar eu dau din cap stresata. -O sa fie bine, il vei uita intr-o zi.
-Sper asta, Stacy. Noapte buna. Zambesc stramb intrand in camera noastra. Totul o sa se complice. Nu il voi uita niciodata pe Zack, nu voi putea.
CITEȘTI
Afaceri
Teen FictionKiley Travolta, Zack McCullen, Eve Smith, Mike Kincaid. Cei patru adolescenti miliardari care se intalnesc la o petrecere in cinstea semnarii contractului dintre firmele parintilor lor. Liceul e locul unde se vor revedea. Oare se vor intelege? Vor f...