Kiley P.O.V.
Afacerea asta o sa fie o povara.
Cu toate ca toti sunt siguri ca o sa mearga totul bine,eu sunt singura care crede ca afacerea asta o sa sa sfarsesca prost. Mama si tata incearca sa ma convinga sa iau partea de firma cand o sa fac 18 ani,dar incerc sa schimb subiectul sau sa ma strecor subtil din conversatie. Cum am spus si la petrecerea dedicata afacerii "vom vedea mai tarziu ce se va intampla"...si mi-e tare frica ca sfarsitul o sa fie unul devastator.-Kiley! Striga mama de la parter.
- Da mama? Strig in timp ce cobor in graba scarile.
-Tatal tau m-a rugat sa iti spun ca maine seara o sa fie o petrecere a unuia dintre asociatii nostri. Cum noi trebuie sa plecam in seara asta in Las Vegas, va trebui sa mergi tu. Nu ai nimic programat,nu-i asa?
-Nu mama. O sa ma pregatesc. Spun oftand.
-Bine scumpo. Merg sa imi fac bagajul. Pregateste-ti rochia pentru maine seara. Sopteste mama si trece pe langa mine.
Mama a fost mereu rece cu mine. De fapt cu fiecare persoana,chiar si cu tata. Din cate am inteles a avut o copilarie grea. Inainte sa devina o afacerista de succes, a trait intr-o garsoniera mica,lucrand ca si chelnerita intr-un club din centrul Londrei.L-a cunoscut pe tata intr-o seara, dupa spusele lui era beat si tocmai s-a despartit de logodnica lui ,dupa ce a prins-o in pat cu un necunoscut.
Mi-a spus tot ce s-a intamplat dupa ce s-a certat cu mama intr-o seara. Imi amintesc totul de parca s-ar fi intamplat ieri.
FLASHBACK
Stateam in bratele tatei plangand pe canapeaua din sufragerie,el incercand sa ma linisteasca.Dintr-o data il aud intreband.
-Vrei sa sti cum am cunoscut-o pe mama ta?
-Ce? Intreb confuza.
-Vrei sa sti cum m-am indragostit de femeia care ti-a dat viata? Eu doar am incuvintat.
-Mama ta lucra la un bar in Londra. Era chelnerita.Eu,eu tocmai m-am despartit de logodnica mea.Eram distrus,am prins-o in pat cu un necunoscut,cel putin pentru mine.Am baut mai multe pahare de vodka, iar mama ta era chelnerita mea. M-am oferit sa o duc acasa, a acceptat,chiar daca ea a condus,pana la aprtamentul meu. Dupa ce am ajuns a vrut sa plece acasa dar nu am lasat-o . Nu puteam sa o las singura ,noaptea ,sa mearga zeci de strazi. Puteam sa ii chem un taxi,dar prezenta ei era atat de placuta! Era o femeie frumoasa, chiar daca era rece,distanta si timida. Am rugat-o sa ramana peste noapte minute in sir pana am reusit. Ne-am asezat pe canapea si am intrebat-o de ce a ramas. S-a inrosit,era atat de copilaroasa si a vrut sa plece. Am oprit-o, dar de data asta nu am implorat-o , am sarutat-o. Era un sarut dulce, plin de pasiune si atractie, dar si dorinta. Tin minte ca avea doar optisprezece ani, eu avand douazeci si trei.
-Inteleg.soptesc si imi sterg lacrimile cu maneca bluzei.
-Ne-am casatorit dupa jumatate de an. Am dus-o in diferite parti ale lumii la care putea doar sa viseze. Eram atat de fericit langa ea. Chiar daca era rece si distanta uneori, stiam ca ma iubea. Imi arata asta prin mici gesturi pe care credea ca nu le observ. Dar le observam, fiecare lucru marunt, stiam ca il facea din iubire. Apoi,dupa un an,totul s-a schimbat.
-Ce s-a intamplat?
-Ai aparut tu! Mamei tale i-a fost frica sa imi spuna ca e insarcinata,am aflat abia cand aveai trei saptamani. Eram atat de fericit, iar ea era si mai fericita. Eram parinti! Pe urma am facut totul pentru voi. Mi-am dedicat viata afacerilor ca voi sa aveti tot ce doriti.
-Te iubesc. Va iubesc.
- Si noi te iubim scumpo. Te vom iubi mereu. Sopteste si ma saruta parinteste pe frunte.END OF FLASHBACK
Iubirea. E un sentiment care te aduce in pragul nebunei dar care te si ridica in slavi.
...
Dupa ce parintii mei au plecat,dupa ce am varsat cateva lacrimi,am decis sa ies in oras. Am anuntat menajerele si am luat un taxi.
Nu eram imbarcata pentru un club de noapte,asa ca am decis sa merg la mall ,sa fac cumparaturi si sa ma uit la un film. Ce viata interesanta!Dupa terminarea filmului si dupa ce am facut cateva cumparaturi, am decis sa plec acasa. Nu mai aveam ce sa fac. Vara asta a fost neinteresanta. Pe langa verile in care mergeam dintr-o tara in alta cu parintii,vara asta nu am mers nicaieri. Am.stat doar aici cu colegii de liceu si cu parintii mei ocazional.
Atunci de ce sa nu profit de noaprea asta?
Am luat grabita un taxi si m-am indreptat spre casa. Imediat ce am ajuns am urcat in camera si mi-am luat o rochie mulata neagra,o pereche de platforme si am iesit din nou pe usa nu inainte sa strig "Nu ma asteptati,vin tarziu!". De data asta am luat masina familiei si pe soferul meu preferat, Jake. Are douazeci si unu de ani si arata atat de bine. E si o companie buna totusi.
-Unde mergem,domnisoara Travolta?
-Jake,ti-am mai spus ! Nu imi spune asa. Eu sunt Kiley, si atat! Mergem la- , dar m-am oprit .Am de gand sa incalc cateva reguli.
-Mergem la apartamentul tau. O sa scapi de costumul asta si o sa vi cu mine in club.
-Dar, domni- Kiley, nu pot sa fac asta. Sunt in timpul programului. Daca doamna sau domnul Travolta au nevoie de mine?
-Mama si tata nu sunt in oras. Eu sunt singura care are nevoie de tine in noaptea asta. Te rog ,Jake!
-Bine,Kiley. Dar daca afla doamna si -
-Dada! O sa iau totul asupra mea! Nu-ti fa griji! Condu odata! Pierdem toata noaptea!
-Nu cred ca e o idee buna! Mai bine te duci inapoi in casa.
-Bine,deci asa! Ok, o sa iau un taxi,iar daca mi se intampla ceva o sa dau vina pe tine. Ii spun hotarata.
-Tu chiar sti cum sa convingi un barbat! Sa mergem pustoaico!
-Oh Doamne! Mersi!O sa te rasplatesc mai tarziu.,ii spun si il imbratisez.
-Apropo, arati al dracului de sexy in rochia asta! Ranjeste si porneste in viteza,in timp ce eu raman cu gura cascata. Omul asta e nebun! Imi place....
-Jake! Strig disperata.
-Aici sunt! Imi spune si ma ia in brate. -Mai pierdut,frumoaso?
-N-nu. Spun si rosesc.
-Pai si atunci? Ranjeste si se apropie de mine pe ringul de dans. Eu doar inghit in sec, nu stiam ce trebuia sa fac. Jake e ametit,poate chiar beat, suntem intr-un club de noapte, eu in rochia asta scurta si mulata, iar el aratand ca o zeitate. Toate privirile au fost intoarse spre noi,deci da. Aratam al dracului de bine amandoi!Viata e frumoasa atunci cand sti cum sa profiti de ea.
Sa revenim. Jake era atat de aproape de mine,buzele lui aratau asa de apetisante,muzica rasuna in difuzoare, euforia facea parte din noi,sangele curgea mult mai repede prin vene. S-a intamplat. Jake,soferul meu ilegal de sexy, tocmai m-a sarutat. Un sarut plin de dorinta,salbatic, interzis. La fel ca si noi doi in momentul de fata. Sunt sigura ca o sa platesc scump pentru pentru sarutul asta ,dar nu reget nimic. Absolut nimic....
M-am trezit buimaca,nu stiam unde sunt. Nu imi aminteam mare lucru de seara trecuta. Eram in camera mea. In camera mea? Cum am ajuns din club in camera mea? Sa incerc sa-mi reamintesc. Jake,clubul,muzica, alcoolul,sarutul... Sarutul! Eu tocmai mi-am sarutat soferul! Intr-un club de noapte! Sunt complet nebuna. Sper doar sa nu afle nimeni. Sa nu ma fi urmarit nimeni.
M-am dat jos din pat si se pare ca nu mai eram imbracata in rochia de aseara. Eram in lenjeria mea intima din dantela neagra. Oh Doamne!,Sper doar sa nu ma fi dezbracat Jake. Nu cred ca o sa mai dau ochii cu el,vreodata. Mi-e atat de rusine!
Dar cum a zis si tata odata "Trebuie sa-ti asumi greselile". Exact asta o sa fac. O sa-mi asum greselile. O sa ma duc sa il caut pe Jake. O sa lamuresc toata situatia asta.
In seara asta mai este si petrecerea aia ridicola la care trebuie sa merg,iar eu arat ca o epava.Oare in ce m-am bagat? Asta se intampla cand am proasta idee sa ma distrez. Sunt asa intr-o mare belea. Sa vad cum mai scap din asta. Imi trebuie un miracol!
Capitol necorectat. (La fel ca primele doua). Trebuie sa ma apuc de corectat capitole.
Parerea voastra conteaza! Lectura placuta! Noapte buna! :))
P.S. Sa imi spuneti daca vreti dedicatie.
CITEȘTI
Afaceri
Teen FictionKiley Travolta, Zack McCullen, Eve Smith, Mike Kincaid. Cei patru adolescenti miliardari care se intalnesc la o petrecere in cinstea semnarii contractului dintre firmele parintilor lor. Liceul e locul unde se vor revedea. Oare se vor intelege? Vor f...