Capitolul 16

188 12 1
                                    

Mike P.O.V.
O saptamana. A trecut o saptamana de cand nimeni nu mai stie absolut nimic de Kiley. Parintii ei au cautat-o in toate locurile posibile, la fel ca si Zack. Toti suntem distrusi, iar domnul Travolta e cel mai nervos si stresat dintre noi. M-am ocupat mult de afacere impreuna cu Eve. Relatia noastra a avansat, dar tot nu cred ca ea inca ma iubeste. Am rabdare, nu o presez si nu o oblig sa faca ce nu vrea, dar asteptarea asta ca ea sa-si exprime sentimentele e o durere de cap in plus.

-Mike? Eve? Striga Zack si intra pe usa .
-Ati gasit-o pe Kiley? Intreaba Eve sarind de le scaun.
-Nu, nu inca. Ocupati-va de firma, eu plec din oras. Ne vedem. Spune repede si iese pe usa alergand spre lift. Eu si Eve pornim in urma lui, dar ajungem chiar cand lift-ul se inchide. Renuntam sa il urmarim pe Zack si ne indreptam spre birou. Aveam o sedinta cu reprezentantii unei firme de gradinarit, trebuia sa semnam un teanc de acte, iar Kiley si Zack trag chiulul.

Zack P.O.V.
Am zburat cu masina pe strazile mai libere ale New York-ului, ca sa ajung mai repede la aeroport. Cred ca stiu unde poate fi Kiley. Fata asta o sa regrete ca m-a facut sa imi bat atat de mult capul cu ea in saptamana asta, dar atata timp cat este bine, pot doar sa respir usurat.
Am alergat rapid pana in aeroport sperand sa mai prind zborul spre Caraibe. Kiley sigur e acolo, pentru ca atunci cand am plecat a spus ca se va intoarce aici. Sper doar sa fie acolo si sper sa fie bine.

Eve P.O.V.
-Raspunde naibii la telefonul ala! Tip disperata si trantesc telefonul pe birou. Ii arunc o privire criminala lui Mike care chicotea. -Ti se pare amuzant faptul ca Zack nu raspunde si Kiley a disparut? Pentru ca mie nu.
-Iarta-ma . Vine la mine si ma ia un brate. -Si eu sunt ingrijorat fiindca nu dam de ei, dar nu trebuie sa reactionezi asa. Zack e bine,Kiley la fel. Da? Intreaba zambind.
-Mereu ma faci sa ma simt bine. Il pup pe nas si ma indrept spre usa.
-Cum te-a lasat inima sa ma lasi asa? Doar cu un pupic mic? Isi lasa capul in jos prefacandu-se suparat.
Ma indrept spre el si ii iau fata in maini, dandu-i un sarut mic pe buze. Ma prinde de talie prelungind sarutul, limba lui strecurandu-se printre buzele mele.
Auzim usa deschizandu-se si ne deslipim unul de altul, uitandu-ne la persoana care a intrat.
-Minunat! O data Zack si Kiley , iar acum voi! Jur ca nu mai intru aici niciodata! Spune suparat domnul Travolta, pufnind. A iesit pe usa iar eu am pornit imediat pe urmele lui.
-Cum adica Zack si Kiley? Intreb ajungand langa el si il aud maraind.
-Nimic. Intoarceti-va la munca. Scuipa si dispare pe o usa .
-Ce badaran. Soptesc auzindu-mi numele strigat. Angajatii noi sunt o povara. Provoaca numai probleme celorlalti. Oftez obosita si ma indrept in directia strigatului. Abia astept sa se intoarca Zack si Kiley. Jur ca o sa plec o saptamna cu Mike in cealalta parte a lumii.

Zack P.O.V.
In sfarsit am aterizat. Mi-am luat repede bagajul si am plecat spre casuta proprietarului. El detinea majoritatea locuintelor de pe insula asta.
-Ma scuzati?! Spun catre domnul de varsta mijlocie. Se intoarce spre mine intrebator, dar cand ma vede un zambet ii apare pe fata.
-Domnule McCullen? Intreaba. -Ma bucur sa va revad. Doamna McCullen e pe plaja. Zambeste iar eu fac ochi mari.
-Doamna McCullen? Intreb chicotind.
-Da. Sau cel putin asta a spus ea cand mi-a dat cardul dumneavoastra de credit ca sa plateasca casa.
Si brusc zambetul mi-a disparut. Deci din cauza asta nu imi mai gaseam eu cardul. Kiley se joaca cu focul dar din pacate singurul care o sa se arda o sa fie tipul care se apropie de ea pe plaja. Ar trebui sa nu mai amestec gandurile, nu iese niciodata bine. Ii zambesc proprietarului multumindu-i si ma indrept repede spre plaja. Doamne! Arat atat de patetic. In costum negru pe o plaja in Caraibe. Nu degeaba toti intorc capul spre mine.

Ma uitam ca un disperat pe fiecare portiune din plaja, pana cand am vazut-o . Statea si vorbea cu o fata si un baiat pe sezlong. Era a naibii de sexy in costumul ei alb. Nu degeaba toata populatia masculina pe langa care trecea , o dezbraca din priviri. O sa regrete. Doar eu o pot vedea asa. Oare ce m-a apucat? Daca ma gandesc bine nici macar nu stiu de ce am venit aici. Trebuia sa ii zic tatalui ei unde e si sa imi vad in continuare de treaba.

"Poate te indragostesti, zic si eu. Si poate esti gelos.."
Pff..constinta stupida. Eu nu ma indragostesc de nimeni. Ma intorc inapoi spre strada. O sa merg in New York.Cine sunt eu sa ii stric "vacanta"?
Mai intorc odata capul spre ea si inebunesc. Un idiot o tinea in brate si se vedea de la o posta ca nu ii convine. M-am indreptat nervos spre el si l-am intors spre mine dandu-i un pumn in moaca aia hidoasa.
-Daca mai pui mana pe ea odata, o sa ma asigur ca ajungi la spital. Marai si il vad plecand.
-Zack? Intreaba Kiley speriata. Vine si se arunca in bratele mele, eu strangand-o cu putere. Imi era dor de corpul ei mic. Puteam simti privirile nervoase ale tuturor barbatilor si cele de gelozie si ura ale femeilor, ceea ce m-a facut sa ranjesc.
-Zack, eu n- incearca sa spun dar imi zdrobesc buzele de ale ei sarutand-o cu pofta. Geme usor in sarut, eu zambind. Ne desprindem din cauza lipsei aerului di zambim amandoi.
-Sa nu mai faci asta niciodata. Soptesc mangaindu-i fata. -Mi-am facut o multime de griji.
-Iarta-ma , dar am simtit ca o sa cedez psihic. Sopteste si pot sa ii vad ochii verzi in care se aduna lacrimi.
-Sa nu plangi. Ma faci sa ma simt oribil cand plangi. O atentionez stergandu-i o lacrima de pe obraz. Zambeste si imi sare din nou in brate, incolacindu-si picioarele in jurul meu.
Chicotesc , dar o dau repede jos de pe mine uitandu-ma serios la ea.
-S-a intamplat ceva? Intreaba soptit.
-Da, chiar s-a intamplat. Spun uitandu-ma in jur.
-Ce? Ofteaza balbaindu-se.
-Nu poti sa imi sari asa in brate cand esti imbracata atat de sexy intr-un loc in care populatia masculina te soarbe din privire. Spun serios ingustandu-mi ochii. Rade cu pofta, indreptandu-se spre sezlong ca sa isi ia lucrurile.
-Hai sa mergem acasa. Zambeste. -Am sa ii explic multe tatei. Se stramba usor, eu pupand-o pe obraz.
-Bine. Zambesc. Apropo, de ce mi-ai luat cardul de credit? Ma uit la ea mijindu-mi ochii.
-Mi-a fost dor de tine! Spune repede sarutandu-ma usor. Inainte sa mai apuc sa zic ceva o ia la fuga spre casa.
-KILEY! Marai alergand dupa ea, razand amandoi.

...
Mike P.O.V.

-Kiley? Intreb socat vazand ca iese din lift.
-Chiar eu. Zambeste incet si fug spre ea luand-o in brate.
-Nici nu sti cate griji ne-am facut. Unde ai fost? De ce ai plecat? De ce nu raspunzi la telefon?
-Mike,o sa va raspund la toate intrebarile, dar vreau sa stiu unde e tata, mai intai. Sopteste.
Ma uit intrebator la ea, aratandu-i biroul tatalui ei, ea zambind . Se indreapta grabita spre el, cu Zack pe urmele ei. Asta nu o sa fie bine deloc.

Zack P.O.V.
Am intrat dupa Kiley in biroul tatalui ei, trantind usor usa. Si-a ridicat capul spre noi, uimirea de pe fata lui fiind foarte accentuata. A venit repede si a imbratisat-o pe Kiley, spunandu-i cat de mult o iubeste. Am zambit,era frumos ca cineva sa iti spuna asta. Parintii mei nu o faceau, doar Amanda. Ea era cel mai important lucru din familia mea, ea era piesa care completa puzzle-ul.
-Sa nu ma mai speriii asa niciodata. Vorbeste Travolta.
-Iarta-ma. Sopteste micul inger. Acum e asa un ingeras, care pare asa nevinovat, dar cand mi-a luat cardul de credit si a plecat in Caraibe, s-a transformat intr-un dracusor impielitat. Asta e Kiley pe care o stiu eu.Intepata si tupeista, dar in acelasi timp firava si timida.
-Multumesc ca mi-ai adus fiica inapoi McCullen. Spune Travolta si zambesc. -Sper ca nu ti-a provocat probleme.
-Nu,nimic grav. Un card de credit golit, impartasirea unor pumni unui strain, un costum de baie care aproape m-a bagat in coma. Dar in rest totul e bine. Chicotesc sub privirile socate ale lui Kiley si cele confuze ale tatalui ei.
-Deci asa, domnisoara Travolta.
-Defapt, doamna McCullen. Nu,Kiley ? Ranjesc si pot sa jur ca m-ar omori daca nu ar fi si altcineva in camera.
-Poftim? Intreaba socat domnul Travolta
-Kiley s-a prefacut ca e sotia mea ca sa imi poata folosi cardul de credit in Caraibe. Ranjesc draceste.
-Ceva de spus in apararea ta, domnisoara Tra- McCullen? Intreaba
tatal ei accentuand ultimul cuvant.
-Te iubesc, tati! Ranjeste si imi sare in brate saruntandu-ma, dupa care iese rapid pe usa.
Ma uitam confuz la Travolta, iar el imi imita gestul. In sfarsit avem ceva in comun, niciunul dintre noi nu o intelege pe Kiley. E totusi un inceput.








AfaceriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum