Autor P.O.V.
Inca cateva ore pana la marele anunt pe care domnul Travolta are sa il spuna. Toti sunt stresati si nervosi. Se pare ca Scarlet a venit cu iubitul ei, Mike. Eve ii priveste cu dezgust, stand in bratele lui Drake. Kiley si Zack stau in parti diferite ale incaperii uriase, luand parte la diferite discutii, dar ramanand cu gandul la ce se va intampla in seara asta sau unul la altul.
-Putina atentie, va rog. Urca Travolta pe scena improvizata. Drake statea undeva in spatele lui, ceilalti fiind mai aproape de scena. -Vreau sa impartasesc in aceasta seara cu dumnevoastra fericirea pe care mi-a facut-o fiica mea.
-Ce naiba se intampla? Sopteste Kiley spre Eve. Ea doar da din umeri, nestiind ce sa spuna. Dar cu siguranta nu avea sa fie un lucru bun, in special pentru faptul ca Drake e si el acolo.
-Fiica mea, Kiley Travolta si asociatul ei, Drake Miller au decis sa se casatoreasca.Aplauze, atat de multe aplauze. Toti cinci erau blocati, de-a dreptul socati. Kiley a urcat pe scena, mai mult impinsa si pusa fortat in bratele lui Drake. Amandoi zambeau, dar erau cele mai false zambete posibile. Eve a disparut imediat la etajul cladirii, ascuzandu-se in camera pregatita pentru ea si Kiley si dand drumul lacrimilor. Zack aplauda nervos din cale afara. Daca parintii lui si presa nu ar fi fost aici, ar fi urcat pe scena si ar fi impartit pumni celor doi maniaci care i-au furat-o pe Kiley. Mike stia ca ceva e putred la mijloc, dar se bucura intr-un oare care fel. Avea drum luber spre Eve. Dar nu! Ce va face acum cu Scarlet? Fata frumoasa si roscata care sta langa el, care i-a daruit inima ei. Dar el o iubeste pe Eve. Mereu a fost ea, de cand a inceput toata afacerea asta.
Kiley P.O.V
-Ce mama dracului inseamna asta? Tip dand cu palma in masa, atunci cand raman singura cu Drake si cu tata.
-Ce sa insemne, Kiley? Drake a vrut tot timpul sa fi doar a lui. I-am indeplinit dorinta.
-Asta era la inceput, Travolta. Acum nu ma mai intereseaza ce face Kiley. Sunt cu Eve, sau cel putin incercam sa fiu pana nu a aparut prostia asta.
-Nu poti sa ma obligi sa ma casatoresc cu Drake. Nu suntem in epoca de piatra ca sa alegi tu pentru mine. Scuip, privindu-l cu ura si dispret.
-Imi pare rau, dar nu mai pot face nimic acum. Toata America va afla despre asta pana maine. Veti aparea in tabloide. Totul e aranjat. Spune lejer ridicandu-se . Se indreapta spre usa, ca sa se intoarca si sa se uite la noi, spunand:
-Ca sa nu uit. Nunta va avea loc in doua saptamani.-Ce facem noi acum,Drake? Soptesc lacrimile curgand pe obrajii mei. Ma ia in brate soptind ca totul va fi bine.
-O sa o rezolvam noi cumva. Chiar daca ne vom casatori, putem divorta dupa cateva luni. O sa inventam noi ceva. Putem spune ca nu ne-am inteles sau ceva de genul asta.
-Nu am cateva luni! O sa il pierd pe Zack odata cu inelul care va fi pus pe degetul meu. Ma plang desprinzandu-ma de el.
-Crezi ca mie imi convine? Am inceput si eu sa am sentimente pentru Eve! Da, ai auzit bine! Blonda aia rasfatata si revoltata mi-a dat lumea peste cap. Orice fac, oriunde as fi, gandul imi zboara doar la ea. Crezi ca odata cu inelele de logodna, eu nu o sa o pierd? Kincaid o sa mi-o fure cu prima ocazie.
-La naiba cu tot! Sunt sigura ca tu i-ai bagat in cap tatei toate astea cand ai venit aici pentru prima data!
-Da, recunosc. La inceput era asa. Am vrut sa ma razbun, sa te am doar pentru mine. Dar de cand a plecat Mike si de cand imi petrec timpul cu Eve, nu mai gandesc asa. M-am indragostit, Kiley. O iubesc. Oh Doamne! O iubesc! Tipa prinzandu-ma de maini. -Tu iti dai seama ce insemna asta? Trebuie sa o gasesc, pana nu ajunge Mike la ea! Ramai aici, o sa ma intorc. Nu pleca nicaieri, ca sa nu trezesti suspiciuni. Spune repede iesind pe usa.Ma pun pe canapeaua mica din camera, asezandu-mi capul in palme. Viata mea e stupida! De ce tot universul se razbuna pe mine? La naiba, de ce?! Sunt sigura ca Zack a plecat deja. De ce ar mai sta aici? Pentru mine? Sigur nu. In momentul asta probabil incearca sa ma uite intr-un club sau in patul uneia dintre cuceririle sale. Totul era bine cu o zi in urma,ce s-a intamplat , asa, brusc? Defapt stiu raspunsul la intrebarea asta. Tata s-a intamplat. Domnul Travolta nu poate sa isi vada dracului de viata lui. Il urasc atat de mult in momentul asta. Ce fel de tata e el? Incearca sa ma ajute sau sa ma distruga?
Zack P.O.V.
-Mike! Tip in urma lui.
-Ce? Intreaba rece spunandu-i iubitei lui sa intre in masina.
-Ajuta-ma. Trebuie sa o iau pe Kiley inapoi. Nu pot sa o las in mainile nenorocitului de Drake.
-Iti sugerez ceva,frate. Incearca sa o uiti. Asteapta-ma in apartamentul tau intr-o ora. Trebuie sa scap de Scarlet. In noaptea asta o sa uitam de ele, Zack. O sa uitam de Kiley si Eve.Doar o seara, frate. O sa ma asigur ca te vei distra. Ranjeste obraznic batandu-ma pe umar.
-Nu stiu ce sa zic, Mike.
-Sa iti reamintesc ca iubita ta se casatoreste cu dusmanul? Ridica o spranceana, facandu-ma sa oftez. Aprob usor din cap , dupa care ma indrept spre masina mea. O sa stau casa si o sa meditez pana vine Mike.
-Zack! Stai! Aud o voce mica strigand. Ma intorc si dau de Kiley care se indreapta alergand spre mine. Isi tine rochia intr-o mana ca sa nu cada pe scarile mari, iar vantul ii strica parul, facandu-l sa zboare in toate directiile.
Intru repede in masina, pornind-o. Sau mai bine zis, incercand sa o pornesc. Ce dracu'? Am dat o avere pe masina asta. Si s-a stricat chiar cand aveam mai mare nevoie de ea.
Kiley deschide usa, asezandu-se pe scaunul din dreapta, respirand sacadat.
-Trebuie sa vorbim, Zack.
-Noi nu avem nimic de vorbit, Kiley. Ar trebui sa te intorci la viitorul tau sot , nu vrem sa isi faca griji. Spun sarcastic. -Si sa nu uitam ca tu mi-ai spus sa stau departe de tine, sa nu te mai deranjez.
-Zack, te rog. Te iubesc. Vino sa vorbim.
-Nu, Kiley. Drake te asteapta.
-Zack- incearca sa spuna dar usa ei se deschide.
-Ce ti-am spus sa ma astepti in camera? O intreaba Drake tragand-o afara din masina.
-Zack- sopteste slab, scotand un mic tipat. -Da-mi drumul, Drake. Ma doare.
As vrea sa cobor din masina si sa ii dau un pumn idiotului. Dar nu pot. Nu mai am niciun drept asupra ei, acum nu mai e a mea. O sa se casatoreasca cu altcineva,o sa aiba o familie. Inchid ochii atunci cand ii aud suspinele. Plangea, plangea dupa mine.
Ies din masina indreptandu-ma spre ei. Nu pot sa o las asa. O iubesc.
-Da-i drumul! Tip nervos impingand-o pe Kiley de langa el. Ii dau un pumn in fata, auzind un tipat. Imi pare rau,iubito, dar trebuie sa il invat ca nu are voie sa puna mainile pe ce e al meu. -O vrei pe Kiley, nu? Tip nervos lovindu-l in stomac. Cade la pamant scuipand sange. -Sa iti spun ceva,Drake. Ea e a mea. Ma iubeste pe mine iar tu nu poti sa faci nimic. Nu o sa ti se daruiasca niciodata tie. Tip din nou urcand deasupra lui. Incep sa il lovesc in fata, mainile mele avand pete de sange. Nu stiu cum reuseste dar ma da jos de pe el, urcand peste mine. Imi da cativa pumni dupa care se ridica de pe mine. Ma trage de camasa patata de sange ridicandu-ma de la pamant. Imi aplica o lovitura in stomac , iar eu cad in genunchi. Auzim tipete in jurul nostru,iar la un momendat cineva se baga intre noi, indepartandu-l pe Drake de langa mine. O vad pe Kiley care se apropie incet de mine. Cade in genunchi in fata mea,luandu-ma in brate. Eram constienti ca toate privirile sunt indreptate spre noi , toti stiam ca asta va aparea in toate ziarele New Yorkeze. Dar in momentul asta aveam nevoie doar de ea, de iubita mea. Dar totul a disparut. Tatal ei a ridicat-o brutal de langa mine , tragand-o spre o masina. Am auzit-o tipand, dar nu aveam destula energie sa ma ridic. Ultimul lucru pe care l-am vazut a fost fata desfigurata a lui Drake. Cateva luni o sa se chinuie cu ranile alea, sunt sigur. Macar atat sa obtin din toate astea.Eve P.O.V.
- Asa iti trebuie Drake. Asa iti trebuie. Soptesc usor privind totul de la geamul urias al cladirii. Singura de care imi e mila din toata povestea asta este Kiley. Ea a cazut la mijloc, intre Zack si Drake. O sa fac orice ca sa o ajut. Trebuie sa scape de amandoi, pentru binele ei.Oftez obosita, stergandu-mi o lacrima. Iau telefonul in mana, hotarata sa fac ceva ce credeam ca nu voi face vreodata
-Mike? Intreb dupa al doilea ton
-Eve? Rapsunde printr-o intrebare surprins.
-Vreau sa ne vedem in seara asta. Ne vedem la hotelul de la marginea orasului. S-au intamplat multe lucruri in noaptea asta si mult mai multe de cand ai plecat.
-Ajung intr-o ora. Ai grija la drum, iubito.
-Nu-ti forta norocul , Kincaid. Nu si de data asta. Ranjesc inchizand telefonul. Imi iau cheile de la masina , strecurandu-ma prin spatele cladirii. Accelerez printre strazile luminate ale New York-ului, grabindu-ma spre locul unde o sa ma intalnesc cu Mike. Noaptea asta va fi noaptea dezvaluirilor.
CITEȘTI
Afaceri
Teen FictionKiley Travolta, Zack McCullen, Eve Smith, Mike Kincaid. Cei patru adolescenti miliardari care se intalnesc la o petrecere in cinstea semnarii contractului dintre firmele parintilor lor. Liceul e locul unde se vor revedea. Oare se vor intelege? Vor f...