Zack P.O.V.
Dupa ziua de ieri petrecuta cu ingerasul meu, am fost nevoiti sa ne intoarcem la firma. Ne-am intalnit si cu Eve si Mike, care au aflat tot ce s-a intamplat cu Drake. Eve a tinut-o pe Kiley in brate tot drumul pana la firma si i-a spus ca totul va fi bine. Mike m-a tot chestionat in legatura cu fiecare detaliu si am fost nevoit sa-i spun ca ,practic, am inselat-o pe Kiley. Am hotarat sa nu ii spunem lui Eve, pentru ca m-ar castra. Tine mult prea mult la Kiley, daca i-as spune ceva, m-as trezi impins pe scari,sau pe fereastra. Prefer sa imi pastrez toate partile corpului intregi.
Am intrat razand pe usa, dar ne-am oprit cand am dat de Drake. Eram a dracului de nervos, iar Kiley era foarte speriata. S-a agatat de sacoul meu, eu prinzand-o in brate.
-Ce face iubita mea? Intreaba nenorocitul si ma desprind de Kiley mergand spre el. Ii dau un pumn in moaca aia de boschetar, uitandu-ma cu dezgust la el. Imi urmeaza exemplul, lovindu-ma in fata, dar suntem intrerupti de strigatul domnului Travolta.
-Ce se intampla aici? Tipa ajungand langa noi.
-Ce dracu' cauta nenorocitul asta in firma noastra? Intreb fierband in suc propriu.
-Drake va lucra cu voi de acum in colo. Ranjeste uitandu-se la Kiley.
Ea doar privea speriata tot spectacolul, facand ochi mari cand a auzit ce are de gand tatal ei. Gunoiul asta nu poate sa lucreze aici. O sa stea mereu langa iubita mea si o s-o deranjeze.
As fi vrut sa spun ceva, dar nu ma pot impotrivii. A fost o decizie luata de consiliu, deci va trebui sa suport. Nu o a fie atat de greu, trebuie sa stau tot timpul cu ochii pe el si pe Kiley. Am dat de dracu'.
Kiley P.O.V.Nu imi vine sa cred ca propriul meu tata imi face asa ceva. Stie ca Drake e o umbra intunecata din trecutul meu, stie ca am fost foarte ranita cand a trebuit sa plec de langa el si ca el nu m-a iertat. El nu e persoana pe care o stiam, s-a schimbat.
Am luat-o la fuga spre lift, in spatele meu auzind cum cineva imi striga numele. Imediat ce am ajuns la ultimul etaj, m-am ascuns in biroul meu,incuind usa. Am dat frau liber lacrimilor, care nu au intarziat sa apara. Nu o sa rezist asa, e mult prea greu.
Dupa ce m-am linistit, incercand sa ignor bataile repetate in usa, m-am asezat pe scaun, deschizand geamul. Ma uitam la oras, la cladirile uriase, traficul aglomerat specific orei de varf, oamenii grabiti sau turisti. Mi-am aprins o tigara, nevenindu-mi sa cred ca am ajuns atat de usor la vechile obiceiuri. Am oftat obosita, intorcandu-ma la dosarele peste care trebuia sa ma uit. Trebuie sa fac o schimbare. Si trebuie sa o fac repede....
Dupa ce am terminat tot ce aveam de facut, m-am strecurat pana la secretara si i-am spus sa faca fluturasi. Vreau sa imi caut un asistent. O sa stau mai mult la firma de acum incolo, pentru ca proiectul se dezvolta, deci o sa am nevoie de cineva care sa imi faca un program.
Am iesit pe usile mari ale cladirii, nu inainte sa il sun pe Jake ca sa vina dupa mine cu masina. L-am salutat, dandu-i un pupic pe obraz, dupa care i-am spus sa isi anuleze orice avea de facut pe ziua de azi. A ras de mine, crezand ca o sa il tarasc iar intr-un club ca data trecuta, dar l-am asigurat ca totul o sa fie mai rau.
-Ce vrei sa spui,Kiley? Intreaba speriat.
-Vreau sa spun ca azi o sa mergi cu mine la mall,la salon si pe urma o sa facem o plimbare lunga prin parc. Dar nu te oblig daca nu vrei. Zambesc facand o fata de catelus.
- Ce nu fac eu pentru tine. Ofteaza pornind masina. Chitai fericita, sarutandu-l inca o data, el doar razand.
Am ajuns in sfarsit in fata salonului de infrumusetare.
-Ce facem aici? Intreaba confuz uitandu-se la mine.
-Vreau o schimbare. Ranjesc si el rade.
-Atunci, eu sunt aici sa te ajut. Zambeste punandu-si mana dupa umerii mei....
Am decis, impreuna cu Jake, sa imi tund doar varfurile apoi mi-am vopsit parul brunet .
-Dar arata la fel. Se stramba uitandu-se la parul meu.
-Nu e adevarat. Acum e brunet, inainte era saten inchis. Baietii! Pufnesc iar el doar da din umeri.
-Putem pleca? Intreaba uitandu-se la ceas. -Am obosit.
-Nici gand! Mai trebuie sa imi fac manichiura,pedichiura, masca cu alge de mare. Sunt o gramada de chestii de facut. Ranjesc ridicandu-ma de pe scaun.
-Si eu ce ar trebui sa fac cat timp tu stai aici?
-Hmm..ai nevoie de o tunsoare noua.
-Nici gand, Kil-
-Jasmine! Strig facandu-i cu mana.
-Kiley! Cu ce te pot ajuta? Intreaba imbratisandu-ma.
-El e prietenul meu, Jake. Are nevoie de o tunsoare noua.
-Ce sa fie? Sau mai bine zis, ce ii s-ar potrivi?
- Cred ca ceva gen "Bad Boy". Vreau ca toate femeile sa intoarca capul dupa el. Fie vorba intre noi, arata mult prea bine.
Chicotim amandoua, Jake uitandu-se ciudat la noi. Saracul, probabil o sa-si dea demisia doar ca sa nu mai stea cu nebuna de mine.
-Vino, Jake. Sa scoatem afara monstrul din tine. Chicoteste Jasmine, el aruncandu-mi o privire speriata.
-Du-te! Nu musca! Soptesc impingandu-l.
-Sper doar ca la sfarsit sa nu arat ca ea. Isi mareste ochii si pleaca in directia lui Jasmine.
Chicotesc in urma lui. Ii inteleg frica fata de ea. Jasmine are stilul ala dinamic si parul ala colorat o face sa arate mereu foarte entuziasmata si pusa pe glume proaste. Nici piercing-ul din buza nu o ajuta sa treaca neobservata. Sper doar sa nu ma trezesc cu un sofer cu par turcoaz....
Radeam impreuna cu Jake ca doi nebuni. Parca eram drogati. Dar toata distractia s-a terminat cand am intrat in casa. Parintii mei, Zack, Eve si Mike se uitau urat la mine. Zack mai avea un pic si sarea la bataie, Eve ma privea cu mila, iar Mike parca era amuzat de toata situatia.
-Mersi pentru ziua asta minunata, Jake. Zambesc pupandu-l pe obraz, obtinand un marait din partea iubitului meu gelos.
-Ne vedem maine ,Kiley. Nu uita. Ranjeste obraznic si pot sa jur ca Mike il tine pe Zack ca sa nu sara pe el.
Am oftat intorcandu-ma spre viitoarea mea problema.
-Unde ai fost pana la ora asta? Intreaba tata nervos pozitionandu-se in fata mea,la fel facand si Zack.
-Cine e ala? Si de ce ai venit cu el? Maraie Zack , aproape impingandu-l pe tata ca sa stea in fata mea.
-De ce ai sta toata ziua cu soferul tau?
-Ai facut-o cu el? Atunci ne despartim.
Multe alte intrebari au urmat din partea celor doi , unele mai stupide ca altele.
Am trecut nepasatoare pe langa tata aruncandu-i o privire plina de dezgust , iar cand am ajuns in dreptul lui Zack, am ranjit obraznic,sarutandu-l apasat. Se uita socat la mine, dar eu doar am zambit superior. Am trecut de ei, vrand sa merg in camera mea, dar Eve m-a oprit.
-Te-ai vopsit? Intreaba cu ochi mari?
-Da. Soptesc plictisita.
-Saruta bine?chicoteste primind din partea lui Mike o privire criminala.
-Nu am chef, Eve. Urc scarile silentios, in spatele meu auzindu-se soapte. Ar trebui sa se obisnuiasca, in viata mea o sa apara mai multe schimbari.Mike P.O.V.
Dupa ce Kiley a plecat , telefonul meu a inceput sa sune incontinuu. L-am oprit de cateva ori, dar pe urma m-am ridicat sa raspund. Era enervant.
-Alo? Intreb nerecunoscand numarul.
-Mike? Sopteste o voce mica.
- Amanda? Intreb speriat. -S-a intamplat ceva?
-Am nevoie de tine, Mike. Te rog. Suspina, eu devenind agitat.
-Esti bine? S-a intamplat ceva? Repet intrebarea, dar ea nu pare ca o aude.
-S-a intors,Mike. A venit dupa mine ca sa se razbune. Asigura-te ca Zack nu afla. Sopteste ,linia intrerupandu-se.
Salooot! Ce parere aveti? La ce secret se referea Mike? Ce legatura are el cu sora lui Zack? Kiley? Ce sa mai spun de ea... viata ei va lua o intorsatura grozanica. Se va schimba intr-un mod ...hmm..."diferit".
Va astept parerile!! :*:):)P.S. la media e nebuna de Jasmine.
CITEȘTI
Afaceri
Teen FictionKiley Travolta, Zack McCullen, Eve Smith, Mike Kincaid. Cei patru adolescenti miliardari care se intalnesc la o petrecere in cinstea semnarii contractului dintre firmele parintilor lor. Liceul e locul unde se vor revedea. Oare se vor intelege? Vor f...